Коя година е колата? Провери и центровката, може да видиш ъгъла на зпалване пак през вак-ком или да я закараш да ти видят ангренажния ремък, нали каза, че скоро си я карал в сервиз.
Мисля, че ако имаш прескочил зъб ще палиш трудно.
Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Колега пак казвам няма как да прескочи зъб, дори в моя случай където веригата беше като черво увиснало и тракащо като трактор няма начин да прескочи. Освен това не знам защо си мисля така, но ако е повече от един зъб почти съм сигурен, че ще закове мотора. Понеже един зъб е доста нещо при въпросния двигател. Иначе на другата 1.4 16v ми смучеше въздух от "О" пръстена на дюзите и буквално на моменти сякаш спираше произволен цилиндър. Та ако от някъде "грешно" място смуче въздух или поради някой датчик не може да регулира сместа може да има такова усещане, че буталото се влачи от останалите.
Колега тука е верига, иначе положението отново може да се провери чрез vcds. Канал 208 и 209. Ако стойността е по голяма от (-8.0 KW) веригата е отпусната повече от нормалното.
Колега тука е верига, иначе положението отново може да се провери чрез vcds. Канал 208 и 209. Ако стойността е по голяма от (-8.0 KW) веригата е отпусната повече от нормалното.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Благодаря колега, ще проверя това при майстор на тези канали. И ако стойността е по-голяма от тази значи е прескочила зъб така ли?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Колегата M3ntata е много прав за симптомите, когато дърпа въздух, обаче тогава сместа щеше да е бедна и не цапа свещи, щеше да има и записани прекъсвания на цилиндри, а то няма, разбира се пак трябва да се закачи компа и да се види. Ламбда сондата обикновено се мъчи да обогати и набива грешка за бедна смес.
От ламбда сонда също може да преобогатява, но чак пък толкова, разбира се, трябва да се видят и нейните показатели.
По интересното е, че компа дава грешка за недействителен сигнал от ламбдата, което според мен означава, че ламбдата си работи, но дава странни стойности и за това компа я игнорира.
Аз имах такава грешка за МАП сензора и проблема не беше в датчика, а в неизмерен въздух. Когато сигнала на датчика е извън диапазона я набива тази грешка.
От това, което съм чел знам, че компа приема сигнала от температурния сензор за най-достоверен и се ръководи от него, ако това е така, е ясно, защо компа счита, че сондата е откачила.
Всеки компютър дава различни грешки, по старите са по просто устроени, за това питах колегата, коя година е колата, но той не ми каза.
Убеждавам се, че колкото по нова е колата, толкова по лесно се хващат проблемите с диагностика.
От ламбда сонда също може да преобогатява, но чак пък толкова, разбира се, трябва да се видят и нейните показатели.
По интересното е, че компа дава грешка за недействителен сигнал от ламбдата, което според мен означава, че ламбдата си работи, но дава странни стойности и за това компа я игнорира.
Аз имах такава грешка за МАП сензора и проблема не беше в датчика, а в неизмерен въздух. Когато сигнала на датчика е извън диапазона я набива тази грешка.
От това, което съм чел знам, че компа приема сигнала от температурния сензор за най-достоверен и се ръководи от него, ако това е така, е ясно, защо компа счита, че сондата е откачила.
Всеки компютър дава различни грешки, по старите са по просто устроени, за това питах колегата, коя година е колата, но той не ми каза.
Убеждавам се, че колкото по нова е колата, толкова по лесно се хващат проблемите с диагностика.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Колата е 98 година, забравих да отговоря на това. Иначе ще видя кога пак да я закача и да видим кво показва.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Колега пробвай с друга бобина,вземи от някой приятел със същия мотор за проба!
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150hp Прекъсва. Къде е проблема?
Търся, но не мога да намеря и комутатора искам да пробвам ама няма 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта