Сложин нов гeрмански mahle и нов антифриз. На място вдига 90градуса, тръбите са топли и парното духа много топло. Като тръгна почва да пада и след 2км е студен двигателя и пада на 60градуса
Sent from my SM-G903F using Tapatalk



Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
А като е паднал на 60гр и пипнеш маркуча към радиатора по студен ли е от другите или е със същата темп? Ако имаш лазерен термометър примерно измери и виж колко гр показва та да знаеш таблото ли лъже .
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Когато падне на 60 всичко е студено, пипам и двигателя и маркучите, всичко е студено!
Когато работи на място качва 90 и всичко е топло, таблото показва точно не е то проблема!
Когато работи на място качва 90 и всичко е топло, таблото показва точно не е то проблема!
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Колега Mahle термостати не правят. Както каза колегата по-горе - Behr, Wahler, а аз бих добавил и Motorrad. Аз лично съм много доволен от тях, и като работа, и като изработка изглеждат по-солидни от другите. И тоя дето ти слага термостатите явно не им слага уплътненията както трябва :)
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Tai4i написа:Когато падне на 60 всичко е студено, пипам и двигателя и маркучите, всичко е студено!
Когато работи на място качва 90 и всичко е топло, таблото показва точно не е то проблема!
Само един термостат ли имаш на колата, щото в една тема за пасати четох, че проблемът идвал от от второто термостатче, за чието съществуване не са и подозирали.
Сложи един термостат в тенджерата и добре го разгледай кога отваря и кога затваря.
На място при 90 градуса, парното ти включено ли е?
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Термостат MAHLE ORIGINAL за VW Golf 4 (1J1) 1.8 - 125 коня бензин
Категория: Термостат
Парт номер: TX 14 87D
Производител: MAHLE ORIGINAL
Държава: Germany
За автомобил: VW Golf 4 (1J1) 1.8
Двигател: 125 коня - 92 kW - бензин
температура на отваряне: 87 °C
допълващ артикул /допълваща информация: с уплътнение
Само 1 термостат е, 2 пъти го сменям и 2 уплътнения сменям и няма промяна! Явно НЕ Е от термостата! Какво може да е?
На място загрява до 90 и двигателя е топъл на допир и маркуча е топъл на допир и като пусна парното си духа много топло и всичко работи нормално!
Като тръгна да карам след 2-3км (парното е спряно нарочно) почва да падат градусите и постепенно слизат до 60, отварям капака и двигателят е студен, маркуча също!
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Здравейте колега, няма друго нещо по двигатела което да решава кога да пренасочи течноста от малкият кръг на двига към радиатора и след това да затвори потока при падане до съответната температура. Според това което описвате термостата не затваря коректно .
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Tai4i написа:Явно НЕ Е от термостата! Какво може да е?
На място загрява до 90 и двигателя е топъл на допир и маркуча е топъл на допир и като пусна парното си духа много топло и всичко работи нормално!
Не те питах дали при 90гр парното е нормално, а дали парното е включено, докато чакаш да загрее.
Вариантите са три.
1 Термостатът отваря нормално, но се забавя със затварянето при спадане на температурата, което се проверява с тенджера на котлона и термометър.
2 Двигателят произвежда малко топлина, демек работи на празен ход в задръстванията и произвежда твърде малко топлина, която отива всичката в радиаторчето на парното. Проверява се като си включиш парното на място при 50 гр и чакаш, при работещо парно, дали ще загрее до 90гр. Като колата трябва да е на студено. Или просто утре не си включвай парното, да видиш дали пак ще спадне температурата.
3 Имаш втори термостат, който е прецакан. viewtopic.php?f=6&t=284592&start=975
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Пуснах на място двигателя, пуснах и парното и за няколко минути вдигна 90градуса и двигателя беше топъл и маркуча до него и вътре духаше топло.
После пуснахме една жица да тръгне перката да върти все едно симулираме шофиране да охлажда и бързо падна на 60градуса!
На маркуча има една пластмасова кутия където се завинтва за двигателя термостата как се казваше тя, може тя да е счупена и водата да минава от там!? Coolant flange - охладителен фланец или е нещо друго?
Корпус на термостат ще сменям днес
После пуснахме една жица да тръгне перката да върти все едно симулираме шофиране да охлажда и бързо падна на 60градуса!
На маркуча има една пластмасова кутия където се завинтва за двигателя термостата как се казваше тя, може тя да е счупена и водата да минава от там!? Coolant flange - охладителен фланец или е нещо друго?
Корпус на термостат ще сменям днес
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Аз също съм с AGN, при мен на място и градско държи 90 градуса, но на извънградско седи на около 70-75 градуса, даже и лятото в големите жеги не може да държи 90 градуса, а са около 80 най-много. Всичко ми е изправно по охладителната система. Обаче на мен изпаритля ми е монтран отпред точно зад решетката и мисля, че може него много да го изстудява вятъра, оттам и антифриза.
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Майсторът каза че е сменил корпуса и сега работи перфектно. Леглото или държача образно казано на термостата е бил счупен и водата е минавала. А двата термостата са без проблем и сега ми оставят резерва. Не е било нужно да купувам нов термостат. Знаех си че не може и двата да са дефектни а е бил проблемът някъде другаде. Само където два пъти купувам нови термостати и два пъти плащам за смяна. Проблемът е решен дано помогне и на друг - проверете си корпуса на термостата!
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
.....
П.С: Не съм прочел последното мнение...
П.С: Не съм прочел последното мнение...
Последна промяна от Explode12 на Пон 05 дек 2016 23:14, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Е той човека вече написа, че не е от термостата и има 2 резервни, пък нов да купува
AGN има само един термостат.

AGN има само един термостат.
Според моя опит над 12 години с AGN двигател мога да кажа, че това е нормално при повреден термостат. За смяна е.Dagestan написа:Аз също съм с AGN, при мен на място и градско държи 90 градуса, но на извънградско седи на около 70-75 градуса, даже и лятото в големите жеги не може да държи 90 градуса, а са около 80 най-много. Всичко ми е изправно по охладителната система. Обаче на мен изпаритля ми е монтран отпред точно зад решетката и мисля, че може него много да го изстудява вятъра, оттам и антифриза.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Vlad, отначало седеше винаги закована стрелката на 60 и имаше слабо парно, смених термостата и парното се оправи, градско държи 90 градуса, но извънградско преко сили 75 градуса.
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK4 1.8 AGN веднага загрява до 130, ново не вдига над 65
Ако беше имал Лада, щеше да знаеш, че преди да се сложи термостата, трябва задължително да мине през тенджерата.
Ама явно си от тези, дето вярват, че щом е ново, значи е читаво.
Ама явно си от тези, дето вярват, че щом е ново, значи е читаво.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 57 госта