
Ето това са предпазители/бушони за кола, не са розови вложки. Между двата им извода има парче жичка или пластинка с точно определена дебелина, която пропуска точно определен ток, преди да изгори. Намери тоя, на който жичката/пластинката е стопена.
kirobg написа:Аз ползвам бушони от 50ст. за бр.Полски...
инжектопляктор написа:
Ето това са предпазители/бушони за кола, не са розови вложки. Между двата им извода има парче жичка или пластинка с точно определена дебелина, която пропуска точно определен ток, преди да изгори. Намери тоя, на който жичката/пластинката е стопена.
automan написа:...всички други са розови...
инжектопляктор написа:kirobg написа:Аз ползвам бушони от 50ст. за бр.Полски...
Аз отивам на моргата и обирам бушоните от таблата на VW-гените. 2 шепи бушони купих за 2лв. Дали не съм по на далвера? Никъде няма да намериш бушони като оригиналните. Проблема с тия, които се продават е, че го нямат третото чопче, което стабилизира предпазителя, също както и са по-тънки от оригиналните, поради което се получава лош контакт и нагарят клемите на таблата.
georgebonev написа:На "розовите" мериш за късо с мултицет, на пиновете, като ги вадиш един по един. Вероятно имат надпис с ампеража, заместваш изгорелия със същ по ампераж.
Моите всички са от "прозрачните" и за 3 год. не е изгорял нито един... Всъчност, само един, но дадохме на късо една букса и затова...
georgebonev написа:Разбирай, че трябва да извадиш един по един бушоните и да премериш с мултицета за "връзка" между пиновете на бушона (на мултицета врътката я поставяш на положение, където ти пищи когато допреш двете пробки).
Почни от дясно на ляво, като както ти казаха колегите - 21-я бушон най-вероятно ти е проблемен (от дясно на ляво - втория).
И не си писал още - как стана така, че изгоря?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта