


релета за фарове
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Абе хора по принцип има една приказка."Една шепа брашно да имаш на хлебар я дай че може гладен да стоиш". А относно истинските релета и ментата и "БОШ" релета има ментета.Гледайте пластините с какво покритие са и колко са твърди. Ментетата са с друг цвят и с меки пластини. И контактите не са посребрени. А относно квадратурата на кабела е по-добре да е повечко. И определено релетата трябва да са 40 амперови. Не 30 както са повечето. И честно казано ако малко разбираш от електрика просто сложи предпазители, релета, вържи към акумулатора и вземи управлението от досега съществуващите изводи за къси и дълги и проблема е решен.В смисъл ако не ти се рови под таблото.Ще стане реле след реле. Което не е проблем ако релетата ти работят по принцип.Явно си сложил по-мощни крушки за да ти греят релетата.Но ако са свършили фабричните релета, майстор бате ще търсиш.
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
mladeja написа:За монтажа на релетата не съм правил сметка колко ми излезнаха материалите - труда си е от мен но не си спомням да съм запоявал въобще.Има достатъчно арматура която се кербова.А дали ще вземеш 1,5 мм кв. или 2,5 мм кв. кабел разлика в цената е стотинки.Релетата със сигурност са ми китайски ама не ми дреме бяха евтини и още даянят-и на жигулата бях сложил такива.
Важното е да има предпазители - бушони за да обират евентуални къси съединения за да не пламнеш некой ден.
Абсолютно съм съгласен колега

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], nikname, TheEx0rcist и 76 госта