Помощ за избор на Голф 4!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 11 май 2007 22:29


kivti написа:А дали има някой с 1,8 Т 150 коня, който да е сложил газ? Моля и ако има някой с 1,8 125 коня, също да пише дали е доволен!


Тези дето ще си вземат 1.8Т едва ли ще сложат газ и аз го мислех този вариант ама едно че е гавра второ че щом ще слагаш газ по-добре на чистия 1.8. Иначе мисля че още няма никой който да е правил някое от тези процедури




Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Съб 12 май 2007 4:18


12 че даже и 13 не е много ако висиш в задръствания и колата работи на място. Съботно-неделно леко каране съм я докарвал до 7.9 среден разход. Нормално вечерно каране 9-10/100


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пон 09 юли 2007 10:51


Прави са колегите и аз поддкрепиям, вземаи си 1 ТДИ и ти си човека.


snooperchi
Мнения: 297
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Вто 28 авг 2007 1:12


maniak написа:12 че даже и 13 не е много ако висиш в задръствания и колата работи на място. Съботно-неделно леко каране съм я докарвал до 7.9 среден разход. Нормално вечерно каране 9-10/100
Това за 1.8Т ? или 1.8 чист ? А за газ ... лично на мене ама изоообщо не ми допада... ще се лишавам от фученето по цял ден (почти) което ми позволява дизелчето .. но понеже едно 3-4 години карам дизел.. хубаво е всичко пъргаав... здрав мотор нема проблеми .. но ей тва чукане на двигатела ми зе акъла.. и предпочитам бензинец :) ( ЗНАМ,че е СТАРА ТЕМАТА ... ) бърка ме това ... 12-13 градско ама добре ако примерно си я карам нормално ... 20-50 км/час.. въпреки,че 150 коня как да го караш така.. НО да предпложим,че така ще я карам .. пак ли 11-13 ще ми дава разход :oops: :cry: това говорим за БЕНЗИН ... не на газ... ( не съм и фен ) Не съм в София или Варна Бургас... ами едно провинциално градче... което неизисква баш спри тръгни ... спри тръгни :) ми нормално като си карам е рай .. въпроса е колко би горяла.. в километрите под 80 да го кажем.. ( нека малко дигна летвата )


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Вто 28 авг 2007 10:37


Първо трябваше да кажеш колко пари имаш :roll:
Ето и моето професионално мнение :lol:
Явно желаеш да не харчи много - тогава вариянта ти е дизел!
Помпа дюза - 101 , 116 или 130 коня.
Има и вариянти от старите дизелаци на Г4 който са по 90 и 110 коня но са си старички все пак!
НО! Ако караш по-малко от 10 000 на година не си заслужава да си взимаш дизел защото по-високата цена и доста по-скъпото обслужване кара да калкулираш че си се преебал :lol:
Иначи взимай или 1.6 или 1.8 слагай газ и си в играта!Г4 ката си е здрава кола и си е гъзария :drive
CHEERZ

P.S.
1.8 T не се слага газ а чип колега :wink:


snooperchi
Мнения: 297
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Вто 28 авг 2007 10:50


Всичко ясно... ако примерно обаче я кара баща ми... да си зема дизел.. а то ще я карам аз и мисля да си е бензинче 1.8Т и в НИКАКЪВ случай газ... небих и го причинил.. 10,000км-а за мен са много.. баща ми кара нашия дизел и толкова прави за 3 месеца... дори отгоре щото и аз го покарвам.. :) помпа дюза ако намеря на читава цена ама хич няма да помислям за бензин... :) за парите от 11 до .. към евентуално 14,000лв ...нещо такова :) и това би била цената на колата ако случайно я намеря из бг някъде .. че в германия да я докарам ще ми стъпят разходи поне още едно 1000лв.. отгоре иии аз ако ще давам 15... то обезателно ще търся PD .. :) особедно 131хп.. въпреки,че много ме съмнява да намеря на тази цена... но пък знаеш ли :) :roll:


Потребителски аватар
alex_traikov
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 11:28
Автомобил: PASSAT V6 TDI
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот alex_traikov » Вто 28 авг 2007 13:49


Ами колега аз имам 1,9TDI 90 коня и откакто я имам(5-6 месеца) съм й навъртял към 20000 км. разхода идеален, вървежа ми е достатъчен(не съм по спортното каране погледни статистиката за ПТП-тата по пътищата).
досега само консумативи никакви проблеми(като я взех задължително ремъци ролки и т.н. ясно е)


Потребителски аватар
kamenov
Мнения: 1372
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: !

Мнениеот kamenov » Вто 28 авг 2007 16:49


Дон Хуан Голфа написа:Г4 ката си е здрава кола и си е гъзария :drive

:да:


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за избор на Голф 4!!!

Мнениеот afferra » Вто 28 авг 2007 17:37


kivti написа:Искам да си купя Голф 4, моля да ми отговорят хора които карат такава кола и имат личен опит с возилото! Та колебая се между 1,6 101 коня, 1,8 125 коня защо не и 1,8 150 или 2,0 150. Та кажете моля слаб ли е 101 коня 125 много ли гори, а на 150 GTI газ слага ли се и въобще доволни ли сте от МПС-то си или не и защо? Благодаря ви предварително!!! Дано повече компетентни СОБСТВЕНИЦИ на Голф 4 се включат и ми помогнат със съвети, защото не намерих достатъчно пълна информация във форума по въпроса.


Преди няколко седмици и аз бях на твоето мнение, ама с А6 или голф 4 1.8 турбо. Второто надделя определено. За харчене не мога да ти кажа, защото харчи, а аз настъпвам. 13- 14 някъде. Но затова го взех в крайна сметка. Върви много прилично и в своя клас кола е доста конфортен и удобен. Създава ми в момента някой ядове, ама това скоро ще бъде отстранено. Як климатроник, топлото, топло. Удобен салон. Газ на тоя мотор можеш да сложиш, но е доста по скъпа от газовия инжекцион, защото нали с това турбо се правели и някакви други неща(които не знам със точност). Но тогава пък вървяла още повече. Друго друго, Взимай си нещо по бързо, винаги си струва.

Аре успех :)


snooperchi
Мнения: 297
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Вто 28 авг 2007 18:52


Е то А6 колега.. ще ти смуче още повече.. това тежко купе. :) пфф газта.. ясно АМА ГАЗ е.. не си заслужава да му се причинява това нещо на голфито..... :D 8) иначе колата си цепи ... както казваш удобно си е такова вътре.. :)


Потребителски аватар
afferra
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот afferra » Вто 28 авг 2007 20:23


snooperchi написа:Е то А6 колега.. ще ти смуче още повече.. това тежко купе. :) пфф газта.. ясно АМА ГАЗ е.. не си заслужава да му се причинява това нещо на голфито..... :D 8) иначе колата си цепи ... както казваш удобно си е такова вътре.. :)



Имам предвид, че някой слагат специална газова уредба, точно заради турбото(имало някаква зависимост) с това турбо и така да се каже - изключването на прекъсвача. Имам човек в юнито и той ми обяснява това. Та колата вървяла с газ още повече от това на бензин и хора, които имат парички да си го позволят на това купе(като килограми) ставало страхотия. Вече то е ясно. Кой как му е кеф :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта