


Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
А защо трябва да е единичен транзистор, има по няколко драйвъра в един корпус за тези цели, проследяването от пина до драйвъра е елементарно. Търси някой да помага с минимални познания по електроника.
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Да, ето тук например е с чипове: http://aliet.ru/sites/default/files/ima ... _novyy.jpg
Виждаш какво пише на чиповете, четеш за какво служат и т.н. Проследяваш веригата и ще се ориентираш.
Виждаш какво пише на чиповете, четеш за какво служат и т.н. Проследяваш веригата и ще се ориентираш.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Транзистор примерно ти е това квадратното отляво по средата, има три крачета, виж и за други подобни с три крачета, така, като го гледам не изглежда да е пробил, виж за нещо разтопено, нагоряло.

Дават го, като Auto Ignition Driver (за управление на запалването).
Управлението на инжекторите е през мощен транзистор, този изглежда най-мощния, поне е голям, дали има връзка с инжекторите, няма идея.
Ето тук е обяснено, как става захранването на инжекторите:
http://bgdiagnostica.com/avtodiagnostik ... ion_5.html (за бензинови инжектори е темата)
Излиза, че ЕКУ-то управлява инжекторите с реле, транзистора е един за всички, а ти нямаш проблем с всички инжектори, нещо не се връзва.
Отделно при контакт ти тръгва помпата заедно с инжектора, захранването на помпата ти идва от релето, там имат общо инжекторите и релето. Въпросът е, защо тръгва инжектора заедно релето, би трябвало да не тръгва, значи взима 12 волта от веригата на помпата, така мисля аз.
Предполагам, че си без CAN? Голф 5 е с CAN.
При OBD според статията по-горе ЕКУ-то управлява инжекторите през реле.
Имаш ли реле 410?
Не е елементарна работата, мери се напрежение, на входа, на изхода, за да разбереш дали е пробил транзистора, вероятно е здрав. Не е за човек с минимални познания!
Според мен по добре, отиди при Милен или си купи друго еку втора употреба.
Горните мнения въобще няма да ги коментирам.

Дават го, като Auto Ignition Driver (за управление на запалването).
Управлението на инжекторите е през мощен транзистор, този изглежда най-мощния, поне е голям, дали има връзка с инжекторите, няма идея.
Ето тук е обяснено, как става захранването на инжекторите:
http://bgdiagnostica.com/avtodiagnostik ... ion_5.html (за бензинови инжектори е темата)
Излиза, че ЕКУ-то управлява инжекторите с реле, транзистора е един за всички, а ти нямаш проблем с всички инжектори, нещо не се връзва.
Отделно при контакт ти тръгва помпата заедно с инжектора, захранването на помпата ти идва от релето, там имат общо инжекторите и релето. Въпросът е, защо тръгва инжектора заедно релето, би трябвало да не тръгва, значи взима 12 волта от веригата на помпата, така мисля аз.
Предполагам, че си без CAN? Голф 5 е с CAN.
При OBD според статията по-горе ЕКУ-то управлява инжекторите през реле.
Имаш ли реле 410?
Не е елементарна работата, мери се напрежение, на входа, на изхода, за да разбереш дали е пробил транзистора, вероятно е здрав. Не е за човек с минимални познания!

Според мен по добре, отиди при Милен или си купи друго еку втора употреба.
Горните мнения въобще няма да ги коментирам.

- Martin K.
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 22:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1 6 ABU 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Значи този транзистор колега , по него не виждам разтопено или нагоряло . А като тръгнеш да проследяваш от въпросния 65 пин то се губи някъде , затова попитах дали е възможно да има елементи от другата страна на платката. И междудругото да попитам дали ще стане с друг компютър от същата кола ,разбира се , който се прадава с ключа . А относно имобилайзера как става тази смяна на кода ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
До колкото знам имобилайзера на голф 4 е в таблото.Даже на скоро видях една обява за компютър+ключ+табло в комплект ги продаваха.
Другия начин е някой да ти препрограмира твоето табло да сработи с новия комп.Но там вече запознатите нека кажат
Другия начин е някой да ти препрограмира твоето табло да сработи с новия комп.Но там вече запознатите нека кажат

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Първо, аз не съм сигурен, че проблема е в екуто, ти сигурен ли си?
Второ смяната на екуто с друго се прави с еку, със същия код, пише го на етикета на екуто.
Трето, при смяната на екуто се препрограмира само пина на старото с новото и готово, в Казанлък ми го направи един човек за 30 лв и 20 мин, нищо друго не се сменя.
Взе ми стария и новия комп, каза ми да дойда след 20 мин, сложих си "новия" и готово, само, че проблема ми не беше в екуто и сега си имам две екута, за всеки случай.
Предполагам, че и в Пловдив има хора, които могат да ти свършат работа, Милен примерно.
Аз не съм ходил лично при него, само говорих по телефона, но ми се стори много свестен човек, въобще не е надут, като се има предвид, че хора от цяла България ходят при него да им прави колите.
Първо се разбери с човека, който ще ти прехвърли пина на имобилайзера, питай го дали може да го направи.
Моят човек ми каза, че ги е отварял и двете екута, но какво им е правил не ми каза.
Пази си хляба. 
Повече от 50 лв не им давай на моргаджиите, има някой искат майка си и баща си за всякакви глупости.
Компа ти май беше Сименс, ако не се лъжа? Моят е Бош, но по принцип с изключение на Магнети Умрели, всички останали екута не правят проблеми. Ако нещо е изгоряло обикновено има някаква причина, но пък има предпазители и всичко е направено така, че да се защити екуто максимално.
Малко вероятно е екуто да е думнало нещо.
Няма елементи от другата страна!
От това, което съм ти пуснал по-горе оставам с впечатлението, че компа не управлява директно инжекторите, а чрез реле, ако си прочел това от предшната ми тема? Другият въпрос е, защо тръгва инжектора заедно с помпата, когато си на контакт?
Дори да допуснем, че имаш такъв транзистор, защо другите инжектори си работят нормално?
Чудя се дали не може да размениш местата на буксите на инжекторите? Не знам дали няма да повредиш нещо, някой, някой ако може да каже?
Ако това от темата по-горе е вярно, то проблема е или в релето или в инжектора.
Предполагам, че може да се направи някаква проба, както разменят местата на бобините, за да видят, коя е проблемната? Инжекторите сигурно се свалят, но пък имат уплътнения, които не знам после дали не трябва да се сменят, пак трябва да каже някой, който го е правил.
Второ смяната на екуто с друго се прави с еку, със същия код, пише го на етикета на екуто.
Трето, при смяната на екуто се препрограмира само пина на старото с новото и готово, в Казанлък ми го направи един човек за 30 лв и 20 мин, нищо друго не се сменя.
Взе ми стария и новия комп, каза ми да дойда след 20 мин, сложих си "новия" и готово, само, че проблема ми не беше в екуто и сега си имам две екута, за всеки случай.

Предполагам, че и в Пловдив има хора, които могат да ти свършат работа, Милен примерно.
Аз не съм ходил лично при него, само говорих по телефона, но ми се стори много свестен човек, въобще не е надут, като се има предвид, че хора от цяла България ходят при него да им прави колите.
Първо се разбери с човека, който ще ти прехвърли пина на имобилайзера, питай го дали може да го направи.
Моят човек ми каза, че ги е отварял и двете екута, но какво им е правил не ми каза.


Повече от 50 лв не им давай на моргаджиите, има някой искат майка си и баща си за всякакви глупости.
Компа ти май беше Сименс, ако не се лъжа? Моят е Бош, но по принцип с изключение на Магнети Умрели, всички останали екута не правят проблеми. Ако нещо е изгоряло обикновено има някаква причина, но пък има предпазители и всичко е направено така, че да се защити екуто максимално.
Малко вероятно е екуто да е думнало нещо.
Няма елементи от другата страна!

От това, което съм ти пуснал по-горе оставам с впечатлението, че компа не управлява директно инжекторите, а чрез реле, ако си прочел това от предшната ми тема? Другият въпрос е, защо тръгва инжектора заедно с помпата, когато си на контакт?
Дори да допуснем, че имаш такъв транзистор, защо другите инжектори си работят нормално?
Чудя се дали не може да размениш местата на буксите на инжекторите? Не знам дали няма да повредиш нещо, някой, някой ако може да каже?
Ако това от темата по-горе е вярно, то проблема е или в релето или в инжектора.
Предполагам, че може да се направи някаква проба, както разменят местата на бобините, за да видят, коя е проблемната? Инжекторите сигурно се свалят, но пък имат уплътнения, които не знам после дали не трябва да се сменят, пак трябва да каже някой, който го е правил.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Мартине, я мини довечера през Гребната, на сбирка, ако имаш възможност.
viewtopic.php?f=4&t=12941
Носи и ЕКУ-то.
Че няма да успеем да го оправим довечера е ясно, но поне да го измислим как ще е.
Аз вероятно ще се появя към 19.30, с червен Шаран.
viewtopic.php?f=4&t=12941
Носи и ЕКУ-то.
Че няма да успеем да го оправим довечера е ясно, но поне да го измислим как ще е.
Аз вероятно ще се появя към 19.30, с червен Шаран.
- Martin K.
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 22:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1 6 ABU 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Добре ще намина да видим какво ще решим , аз ще съм с "двойката "-пеша хахаха
- Martin K.
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 22:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1 6 ABU 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
И да кажа , че имам реле , но не е 410 , а е 409- за помпата , което си работи.И като се сменят буксите на инжекторите например 3 с 4 , 3 инжектор започва да прави така което значи че проблема не е в инжектора.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Аз пък да ти кажа, че релето не е само за помпата и баш то ти управлява инжекторите!
Виждаш ли картинката на релето? Има знака на транзистор, има ключ и т.н.
На полото е същото, само, че при мен са го кръстили 410, при теб е 409.
Виждаш ли картинката на релето? Има знака на транзистор, има ключ и т.н.

На полото е същото, само, че при мен са го кръстили 410, при теб е 409.

- Martin K.
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 22:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1 6 ABU 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Добре, тва те го знаех ... но ако беше проблема в релето , колега нямаше ли всички инжектори така да правят , а не само 4 ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Не съм на 100% сигурен, но имам същото реле и знам, казват му "умното реле", че захранва инжекторите, така пише човека в темата по-горе. Не знам, как е изпълнена схемата.
Забелязваш ли, колко е голямо и дебело, едва ли е само за помпата, а пак ти казвам, че няма как да тръгва помпата и инжектора заедно, това означава, че някъде има обща точка, това е само при релето, от там се храни подгрева при ламбда сондата, както и екуто, за това е толкова голямо.
Поне външно е 1:1 с моето реле, което е 410, като се прибера ще хвърля едно око на картинката отстрани и ще ти кажа със сигурност.
Почва се от долу на горе, не обратното.
Пак ти казвам, че не съм напълно сигурен, но мисля, че е напълно възможно, не съм професионален механик все пак.
Забелязваш ли, колко е голямо и дебело, едва ли е само за помпата, а пак ти казвам, че няма как да тръгва помпата и инжектора заедно, това означава, че някъде има обща точка, това е само при релето, от там се храни подгрева при ламбда сондата, както и екуто, за това е толкова голямо.
Поне външно е 1:1 с моето реле, което е 410, като се прибера ще хвърля едно око на картинката отстрани и ще ти кажа със сигурност.
Почва се от долу на горе, не обратното.
Пак ти казвам, че не съм напълно сигурен, но мисля, че е напълно възможно, не съм професионален механик все пак.

Последна промяна от freelancer на Чет 30 мар 2017 16:56, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Релето захранва помпата и компа.Дюзите са му на отделни канали и се командват по минус от ЕКУ-то.Единствено + на дюзите са вързани на това същото реле.
А защо не спира самото реле вече никой не може да каже.Обикновено при контакт тръгва за 1 сек. и спира и ако не получи команда от ЕКУ-то а самото то от датчик на колянов вал,не тръгва нищо
Ако се е бъгнал ЕКУ-то и дава постоянен минус на това реле,то то ще работи постоянно,докато колата е на контакт.
А дюзата щом има постоянен минус което не е нормално,ще работи и тя нон-стоп.
А защо не спира самото реле вече никой не може да каже.Обикновено при контакт тръгва за 1 сек. и спира и ако не получи команда от ЕКУ-то а самото то от датчик на колянов вал,не тръгва нищо

Ако се е бъгнал ЕКУ-то и дава постоянен минус на това реле,то то ще работи постоянно,докато колата е на контакт.
А дюзата щом има постоянен минус което не е нормално,ще работи и тя нон-стоп.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Реле 410 и 409 са едни и същи, на полото се захранват инжектори, подгрев, помпа, еку. Всъщност, по точно е да се нарече, контролер, не реле.
Ето го и релето отвътре:

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=191781
Да колега, прав си, че ако проблема е в релето, ще текат постоянно всички инжектори, но пък мисля, че ключа за бараката е, защо помпата работи заедно с инжектора на контакт, а релето е общото в случая или неговото управление.
Може и проблема да е в компа, просто се мъчим да помогнем на колегата.
Успех колега!
Ето го и релето отвътре:

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=191781
Да колега, прав си, че ако проблема е в релето, ще текат постоянно всички инжектори, но пък мисля, че ключа за бараката е, защо помпата работи заедно с инжектора на контакт, а релето е общото в случая или неговото управление.
Може и проблема да е в компа, просто се мъчим да помогнем на колегата.
Успех колега!

Последна промяна от freelancer на Чет 30 мар 2017 16:53, променено общо 2 пъти.
- Martin K.
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 01 ное 2016 22:35
- Автомобил: Vw Vento
- Двигател: 1 6 ABU 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с четвърта дюза на vw golf 4 1.6 sr 101hp
Колеги не знам дали сте ме разбрали погрешно или аз съм объркал , но релето "цъка" за около някъде 1-2 сек и си спира и така си правеше преди.Но доколкото разбрах дюзите се управляват по минус от ЕКУ-то, както спомена колегата горе и затова не мисля че е релето но пак ще погледна . Работата ще е нещо по ЕКУ-то , ако не е ще му мислим пак 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта