Газта до края и спъва..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 17 май 2007 13:16


stancorotax написа:
Почисти си цедката на входящия газопровод(високото налягане!!!)-ама по-добре при газадзия защото там разглобяването и сглобката са важни-опасност от теч и пожар!Цедката ти е запушена от графитни частици и при нужда от висок дебит на газ течната газ не достига като количество за изпарителя-бедна смес!Имах го този проблем!


Малка корекция колега, ако позволиш :)
Филтъра на газовия клапан, за който говориш, се запушва от окисите от медната тръбичка, доставяща газта от бутилката до газовия клапан. Възможно е, но не би имало точно описания проблем - само при рязко подаване на газ; ако е запушен, няма да има мощност и високи обороти, независимо дали плавно подаваш газ или рязко; при рязко подаване особено на газ се обеднява сместа и тогава се проявява проблема - значи или газова, или запалване при много бедна смес се ебава
Принципно щом на бензин не го прави, значи не е по запалването, а най-вероятно газовата, но не е лошо да започнеш със свещи и филтър. Свещи има много прилични, добри специално за газ (сребърни), и не скъпи, на Brisk, предимството им е че нямат ментета :)

Ако обърна внимание накрая написах ,че споделям собствен опит!!!
Точно това което описва колегата го имах и аз....цедката бе задръстена със всеъзможни твърди частици.....промивка в коресилин.... и проблема изчезна.Не казвам,че само това е причината,но итова трябва(и то първо,защото е лесно и евтино) да се направи! А БРИСК -силвер са най-добрите свещи за газ които съм карал някога(само тях ползвам!!) 4-5 лв парчето.
Само да се пази от БОШ-..........боклуци и ментета от най-висш клас!!!И въобще не купувай от България каквото и да е на Бош.




Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Газта до края и спъва..

Мнениеот G3 » Чет 17 май 2007 16:22


BECK0 написа:Здравейте, забелязвам, че напоследак като дам газ изведнъж колата спъва .. все едно свършва газта? Според вас от какво може да е.. и преди сякаш го правеше, но сега сякаш е по зле? Колата е Голф 3 комби на газ я карам, пали на бензин ?

имах същия проблем при г2 ско си сменявал филтер може да го прави
също ако не си го сменявал и е стар
аз купих един филтер 6 лева и отиден на газаджия 3 лева за реглаж
и сега лети....

сега се сетихх карах така
1-ва 20макс
2-ра 40макс
3- 60макс
4- 80макс
5- 110макс

Последна промяна от G3 на Чет 17 май 2007 21:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Чет 17 май 2007 16:44


Благодаря колеги за всичките мнения ще видя какво ще го правя тези дни...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 17 май 2007 17:00


joker написа: А БРИСК -силвер са най-добрите свещи за газ които съм карал някога(само тях ползвам!!) 4-5 лв парчето.

Колко полюсни :roll:


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Чет 17 май 2007 17:43


joker написа:
stancorotax написа:
Почисти си цедката на входящия газопровод(високото налягане!!!)-ама по-добре при газадзия защото там разглобяването и сглобката са важни-опасност от теч и пожар!Цедката ти е запушена от графитни частици и при нужда от висок дебит на газ течната газ не достига като количество за изпарителя-бедна смес!Имах го този проблем!


Малка корекция колега, ако позволиш :)
Филтъра на газовия клапан, за който говориш, се запушва от окисите от медната тръбичка, доставяща газта от бутилката до газовия клапан. Възможно е, но не би имало точно описания проблем - само при рязко подаване на газ; ако е запушен, няма да има мощност и високи обороти, независимо дали плавно подаваш газ или рязко; при рязко подаване особено на газ се обеднява сместа и тогава се проявява проблема - значи или газова, или запалване при много бедна смес се ебава
Принципно щом на бензин не го прави, значи не е по запалването, а най-вероятно газовата, но не е лошо да започнеш със свещи и филтър. Свещи има много прилични, добри специално за газ (сребърни), и не скъпи, на Brisk, предимството им е че нямат ментета :)

Ако обърна внимание накрая написах ,че споделям собствен опит!!!
Точно това което описва колегата го имах и аз....цедката бе задръстена със всеъзможни твърди частици.....промивка в коресилин.... и проблема изчезна.Не казвам,че само това е причината,но итова трябва(и то първо,защото е лесно и евтино) да се направи! А БРИСК -силвер са най-добрите свещи за газ които съм карал някога(само тях ползвам!!) 4-5 лв парчето.
Само да се пази от БОШ-..........боклуци и ментета от най-висш клас!!!И въобще не купувай от България каквото и да е на Бош.


Прави ми впечатление,че винаги говориш умни приказки само не съм съгласен с едно-че всичко на БОШ е боклуци.Защо мислиш така :?: аз вече 7-ма година започнах откакто карам с акомулатор на БОШ.А може би аз съм късметлия :wink:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Чет 17 май 2007 18:00


Абе има си резон в изказването на joker към марката Bosch.Все повече хора подхождат със съмнение (вкл. и аз) не за друго ами ментетата.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 17 май 2007 18:06


Даскала™ написа:
joker написа: А БРИСК -силвер са най-добрите свещи за газ които съм карал някога(само тях ползвам!!) 4-5 лв парчето.

Колко полюсни :roll:

Двуполюсни (плюс и минус) и едноелектродни ;)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 17 май 2007 19:03


vasstop написа:Двуполюсни (плюс и минус) и едноелектродни ;)

:oops:
На мен ми дойде с триелектродни колата на газ и нямам проблем :roll:
Значи ли това,че с едноелектродни ше цепи мрака и кине синджиро :roll: :lol:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 17 май 2007 19:04


Даскала™ написа:
vasstop написа:Двуполюсни (плюс и минус) и едноелектродни ;)

:oops:
На мен ми дойде с триелектродни колата на газ и нямам проблем :roll:
Значи ли това,че с едноелектродни ше цепи мрака и кине синджиро :roll: :lol:

Не, писано е в някоя от темите защо на газ е по-добре с едноелектродни свещи.
Няма да усетиш голяма разлика.


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Чет 17 май 2007 20:34


reinhard написа:Абе има си резон в изказването на joker към марката Bosch.Все повече хора подхождат със съмнение (вкл. и аз) не за друго ами ментетата.


Абе и ти си прав ше знаеш.

А на ЖОКЕР се извинявам ако съм го обидил. :beer :да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 7:37


STAMENOV написа:
joker написа:
stancorotax написа:
Почисти си цедката на входящия газопровод(високото налягане!!!)-ама по-добре при газадзия защото там разглобяването и сглобката са важни-опасност от теч и пожар!Цедката ти е запушена от графитни частици и при нужда от висок дебит на газ течната газ не достига като количество за изпарителя-бедна смес!Имах го този проблем!


Малка корекция колега, ако позволиш :)
Филтъра на газовия клапан, за който говориш, се запушва от окисите от медната тръбичка, доставяща газта от бутилката до газовия клапан. Възможно е, но не би имало точно описания проблем - само при рязко подаване на газ; ако е запушен, няма да има мощност и високи обороти, независимо дали плавно подаваш газ или рязко; при рязко подаване особено на газ се обеднява сместа и тогава се проявява проблема - значи или газова, или запалване при много бедна смес се ебава
Принципно щом на бензин не го прави, значи не е по запалването, а най-вероятно газовата, но не е лошо да започнеш със свещи и филтър. Свещи има много прилични, добри специално за газ (сребърни), и не скъпи, на Brisk, предимството им е че нямат ментета :)

Ако обърна внимание накрая написах ,че споделям собствен опит!!!
Точно това което описва колегата го имах и аз....цедката бе задръстена със всеъзможни твърди частици.....промивка в коресилин.... и проблема изчезна.Не казвам,че само това е причината,но итова трябва(и то първо,защото е лесно и евтино) да се направи! А БРИСК -силвер са най-добрите свещи за газ които съм карал някога(само тях ползвам!!) 4-5 лв парчето.
Само да се пази от БОШ-..........боклуци и ментета от най-висш клас!!!И въобще не купувай от България каквото и да е на Бош.


Прави ми впечатление,че винаги говориш умни приказки само не съм съгласен с едно-че всичко на БОШ е боклуци.Защо мислиш така :?: аз вече 7-ма година започнах откакто карам с акомулатор на БОШ.А може би аз съм късметлия :wink:

Фирмата е добра(още повече е един от основните снабдители на ФВ с детайли по инжекциона и електрониката),но в България риска да попаднеш на менте е огромен(едни от най-фалшифицираните консумативи)...та затова...това съвсем не значи,че всичко е менте ама при изключитено високия процент риска е огромен...
Аз лично предпочитам чешките аналози....нали и те произвеждат аналгог на ФВ.....тях все още не и имитират.....ама не е късно!

Последна промяна от joker на Съб 19 май 2007 15:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Пет 18 май 2007 21:09


и все пак ме нави да се съглася и аз още повече като се има на впредвид,че уважавам всяко твое мнение.Да не помислиш,че те четкам но действително е така :handshake :да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 19 май 2007 15:11


STAMENOV написа:и все пак ме нави да се съглася и аз още повече като се има на впредвид,че уважавам всяко твое мнение.Да не помислиш,че те четкам но действително е така :handshake :да:

Благодаря за добрите думи....жив и здрав!!!!! :006: Професията ми е да поставям диагнози...що да се крия.....просто обичам колите и двигателите и прилагам професионален този подход и при хобито си...
Важното е да обменяме мнения ,защото по този се натрупва доста(поне теоретичен) опит.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта