Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Съб 26 май 2007 23:04


Свалянето на таблто не е чак толкова трудно ако си внимателен и най важното раполагаш с време. Пък за майстор , може да не случиш (на нас смени ни радиатора а че клапи няма не каза и цяла зима бахър то и радиатора протека ама тва е друг въпрос на сичкото отгоре пък не работеха мигачи и стопове) Не е лошо да се поразпита(ако си решил за майстор) и повече пари да дадеш поне да е качесвено направено за да нямаш ядове после.
Всеки сам преценява задачата е трудоемка и изисква време !възможно е и да излезат непредвидени неща!

ПП пазете се от менте радиатори
май малко повтарям предишните постове :oops:




Потребителски аватар
alex_serviz
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот alex_serviz » Пон 28 май 2007 21:10


Да рапортувам: Сменихме радиаторчето успешно и дори не се наложи да свалям волана.
Благодаря ви колеги, въпреки, че като почнах ремонта имаше само 1 мнение, но бързах за да използувам почивните дни. Отне ми 2 дни без никакво бързане и съответните почивки.
1. Не се наложи да свалям волана, може би защото е чупещ, а също така отвих и металната греда, която е пред таблото ( хваща се с по 2 болта отстрани откъм вратите и 1 планка към скоростния лост ), и леко я издърпах назад откъм дясната врата.
2. Като свалих радиаторчето, както се и очакваше дунапрените, покриващи клапите си бяха заминали и ги замених с медни ламаринки ( от тенеке за сирене, защото са по-меки и по-лесни за обработка ). Тези ламаринки, съответно изрязани горе-долу по размера на клапите ги залепих с високотемпературен силикон и за всеки случай ги хванах за клапите и с 2-3 поп-нита ( това мисля, че върши работа там,където парното не е на висота и няма теч на радиаторчето ).
3. Наистина е добре да има още някой да ти помага поне при свалянето и монтирането обратно на таблото!
4. Самото радиаторче намерих за 33 лв. ново, не знам до колко е истинско, но изглежда читаво.
5. Съгласен съм, че е по-добре да се довериш на майстор за този вид ремонт, стига да намериш такъв човек, на който спокойно да довериш возилото си и да си сигурен, че няма да го направи бездарно и да прецака нещо.
Успех на всички, на които се налага този не особено приятен ремонт! :wink:

Последна промяна от alex_serviz на Вто 29 май 2007 13:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 29 май 2007 7:30


Евала колега. Радвам се че си успял. Радвам се, че доказа на някои хора, че тази процедура, може да я направи всеки.

Поздрави.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss, Google [Bot] и 140 госта