Да рапортувам: Сменихме радиаторчето успешно и дори не се наложи да свалям волана.
Благодаря ви колеги, въпреки, че като почнах ремонта имаше само 1 мнение, но бързах за да използувам почивните дни. Отне ми 2 дни без никакво бързане и съответните почивки.
1. Не се наложи да свалям волана, може би защото е чупещ, а също така отвих и металната греда, която е пред таблото ( хваща се с по 2 болта отстрани откъм вратите и 1 планка към скоростния лост ), и леко я издърпах назад откъм дясната врата.
2. Като свалих радиаторчето, както се и очакваше дунапрените, покриващи клапите си бяха заминали и ги замених с медни ламаринки ( от тенеке за сирене, защото са по-меки и по-лесни за обработка ). Тези ламаринки, съответно изрязани горе-долу по размера на клапите ги залепих с високотемпературен силикон и за всеки случай ги хванах за клапите и с 2-3 поп-нита ( това мисля, че върши работа там,където парното не е на висота и няма теч на радиаторчето ).
3. Наистина е добре да има още някой да ти помага поне при свалянето и монтирането обратно на таблото!
4. Самото радиаторче намерих за 33 лв. ново, не знам до колко е истинско, но изглежда читаво.
5. Съгласен съм, че е по-добре да се довериш на майстор за този вид ремонт, стига да намериш такъв човек, на който спокойно да довериш возилото си и да си сигурен, че няма да го направи бездарно и да прецака нещо.
Успех на всички, на които се налага този не особено приятен ремонт!
