



Скоростен лост на Г3
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
DAXC беше много,много прав.
Без сваляне на генерацията просто тая ш**а*н тампон не може да се смени.Мъчих се,мъчих се и накрая реших,че ще го правя,когато реша да махам катализатора.Т'ва е много неприятна част за поправяне.Лостовият механизъм е "гениален".И преди съм се борил с него,ама сега...реве ми се.Издрах се,опарих се на маркучите...И накрая регулирах отвътре с ексцентрика доколкото може,та поне сега включвам горе-долу нормално.До смяната....

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега това на снимката което си дал не е втулката откъм мотора а тази откъм скоростния лост.
Тази откъм мотора се сменя без да се свалят гърнета и т.н.
Развиват се 3 болта които държат стойката /3-те болта са хванати на рейката. Като се свали стойката трябва да се извадят 2 бр. нитове /не са болтове с гайки, освен ако някой не го е сменял и не е заменил нитовете с болтове/ Смяната става за около 20-30 мин, но трябва да знаеш какво правиш.
Тази откъм мотора се сменя без да се свалят гърнета и т.н.
Развиват се 3 болта които държат стойката /3-те болта са хванати на рейката. Като се свали стойката трябва да се извадят 2 бр. нитове /не са болтове с гайки, освен ако някой не го е сменял и не е заменил нитовете с болтове/ Смяната става за около 20-30 мин, но трябва да знаеш какво правиш.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
°niksi° написа:Колега това на снимката което си дал не е втулката откъм мотора а тази откъм скоростния лост.
Тази откъм мотора се сменя без да се свалят гърнета и т.н.
Развиват се 3 болта които държат стойката /3-те болта са хванати на рейката. Като се свали стойката трябва да се извадят 2 бр. нитове /не са болтове с гайки, освен ако някой не го е сменял и не е заменил нитовете с болтове/ Смяната става за около 20-30 мин, но трябва да знаеш какво правиш.
Благодаря за информацията! Значи за това са нитовете в ремонтния комплект ! Леле,аз си мислех,че това са някакви болтчета на планката.Адски неудобно ми беше да работя отгоре,не можах да развия трите болта.Може би с удължители и камък ще стане,но моя комплект няма такова дълго рамо.Ще го помъча пак някой ден.
А между другото оранжевия тампон в средата на гумения от снимката един и същ ли е с този на планката?Защото засега имам само оранжевия.Такъв е комплекта.
°niksi° написа:Ако се води ремонтен комплект за лостова система /или нещо подобно/. трябва да има 6 /или 8/ пластмасови втулки, това оранжевото със 2 нита, и още някакви дреболии, та ако е това ще ти свърши работа. Другия оранжев откъм скоростния лост /т.е. откъм купето/ не го пипай, там принципно не се разбива.
Колега разбиват се. Още в самото начало andro_ каза, че проблема му идва от гумения тампон до скоростния лост, т.е. този:

Освен него има още един тампон ( жълто-кафяв с бяла втулка посредата) наподобяващ топка за голф.

На схемата се намира на "г" образната вилка под номер 27. По принцип тампона върви в комплект с вилката и е в порядъка на 50 лв. за ментак. По моргите може да се намери за 5 лв. При него смяната е елементарна. Отнема 10-тина мин. Но за този който е до скоростния лост, смяната е доста по-сложна. По-горе подробно описах как става смяната му.
Има и още нещо. До колкото съм запознат на всички голфове 3 и вентота тампона до скоростния лост е еднакъв, но механизмите до скоростната кутия са различни. Показаната схема за детайлите по скоростните лостове е за Голф 3/Венто 1.8 и 2.0 кубиковите двигатели. За автомобила на Андро не съм сигурен но си мисля, че схемата трябва да е друга.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Така,системата на AFT/AEK 101 к.с. е еднаква с тези на 1.8 и 2.0.GTI-тата и TDI-тата са с жила.Лостовите механизми са 2 типа.Другият тип е на 1.4/1.6 моторите,но моноинжекциите,т.е. ABD и ABU.
По въпроса за ремонтният комплект: да точно пълният ремонтен комплект си взех,с няколко вида втулки,оранжевата и двата нита.
Вътрешният ми тампон и той има малко луфт,но засега мисля да не го пипам.Само другата гад.
По въпроса за ремонтният комплект: да точно пълният ремонтен комплект си взех,с няколко вида втулки,оранжевата и двата нита.
Вътрешният ми тампон и той има малко луфт,но засега мисля да не го пипам.Само другата гад.
Re: Скоростен лост на Г3
Извинявам се,че вдигам тази тема,но сравнително читав ремонтен комплект от къде мога да си купя?
Всеки отговор,ще ми е от полза
Благодаря!
Всеки отговор,ще ми е от полза
Благодаря!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта