Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Ако е горе-долу по средата на блока - антидетонационен датчик е това
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Не е това.Тоя е за детонациите и е хванат с 8мм болт за блока.
Проблемният датчик е заврян на супер гадно място зад стартера и си трябва разглобяване докато се стигне до него.
Хванат е със малко винтче за шестограм 4 или 5мм и обикновено се пълни с ръжда и болкуци и ако не го изчистиш добре,рискуваш да го заоблиш
При мен беше същия проблем и се оказа датчика,ако е оригиналния нищо чудно да му се е разпаднала изолацията на кабелите и да дават на късо един с друг.
Проблемният датчик е заврян на супер гадно място зад стартера и си трябва разглобяване докато се стигне до него.
Хванат е със малко винтче за шестограм 4 или 5мм и обикновено се пълни с ръжда и болкуци и ако не го изчистиш добре,рискуваш да го заоблиш

При мен беше същия проблем и се оказа датчика,ако е оригиналния нищо чудно да му се е разпаднала изолацията на кабелите и да дават на късо един с друг.
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Кабела на датчика на вала изглеждаше добре,докато не опитах да сваля самия датчик.Изолацията се сдроби,а под нея и по-тънката изолация на трите жици на датчика.Изолирах ги както можах,но опитите ми да сваля този датчик останаха неуспешни.Единствения вариант за мен е да махна масления филтър,иначе нямам достъп.Бях закарал колата на канал,но мястото му на поставяне е много неудобно за работа.Иначе върху му се изля много антифриз,докато сменях тройнока на главата миналата седмица.А и преди това цялата зона около този датчик беше много замърсена.Днес колата върви нормално,не съм карал много,ще си проличи дали продължава да дава проблеми утре,когато тръгна на работа.Единствената манипулация,която правих бе да напръскам с контактен спрей основния сноп кабели,които се свързват с концентрична голяма букса от дясно на мотора.Там намерих навлязло масло или антифриз между пинчетата.Капачка и палец плюс нова бобина мисля да купя в близките дни.
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Датчика на вала е сменен.Колата пали и работи без пропадания на оборотите засега.Преди това ме изостави на пътя.Надявам се,че съм решил проблема и занапред.Колегите от форума ме насочиха в правилната посока.Благодаря.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта