Хе! видите ли какво прави една запетайка и защо се 'заяждаме' за правопис!
Да се чете: Не, карай...
Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Имаше колеги,които слагаха разпр.валове от 2Е и казваха,че това покачвало мощността с 10-та коня.На 2Е гърбиците били по-големи (дълги) и държали всмукателните клапани по-дълго време.Не съм го пробвал.Чел съм го във форума.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
На ABS да. На AFT много се съмнявам да стане вал от 2Е
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Някой беше писал,че разпр.вал от 2Е и 1.6 101к.с. били с еднакви номера,така че май няма много смисъл от смяната им.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
AFT и AGG са с еднакви валове. На 2Е е с друг номер валът.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Значи остава да пробва Но преди това трябва да има някаква база за сравнение...примерно от 0-100 със стария и новия вал
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
АГГ нали и той е 2.0 115 коня?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Да,но явно имат разлика някаква.Може би от 2Е е по "агресивен" вала.АГГ външно с АДИ са еднакви,но бутала,клапани,разпр.вал са други.Според мен не си заслужава цялата занимавка,но всеки си преценява.
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Време е за ? дали повдигналият темета е готов да погребе 2-3 бона или само разлайва кучетата?Айде да гласуваме,а!!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 101 к.с. AFT Вдигане на мощност
Bai Sando написа:Да,но явно имат разлика някаква.Може би от 2Е е по "агресивен" вала.АГГ външно с АДИ са еднакви,но бутала,клапани,разпр.вал са други.
При АДY до забр. годината стеблата на клапаните са по-дебели после с 1 мм по-тънки.
АДY АГГ имат разлика в разпред . вал и мо0же би в главата. Ъглите на итрваряне / затваряне са различни. Имах 1 руска книга с разликите , но я пратих на колега от форума и забр. на кого.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта