VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Това е соленоиден клапан, най-вероятно. Не е датчик, просто като се даде 12В на бобинката му, отваря или затваря пътя на вакуума.
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Това е мотор убиец, не барайте моното ,отремонтирай АГУ щом държиш на нея!
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Много готин метод за засичане на разход. Няма да е зле да се патентова.
И още по-готини методи за справяне с хипотетични проблеми
И още по-готини методи за справяне с хипотетични проблеми

- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Видимо хубавото моторче ще отиде на боклука, ако се продължи започнатото.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
не мога да определя колко е дебел този кабел но ми прилича на кабела за срелката на температурата в таблото
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
За кой кабел говориш, колега?
- Видо.Арабаджиев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Колеги незнам но като цяло установих проблема в степ мотора..когато го свалих му поддаваме ток работи и отваря,слагам го и нереаргира,мерим буксата от компа има ток а знам че се оправлява от компа,мисля да закупя чисто нов или ако някой има и със сигорност да работи може да го взема и да пробвам ако няма подобрение търся проблема в букси кабели и компа нз за др несе сещам.От две седмици го паля и държи 500 оборота еднам работи,когато загрее малко се оправя,преди малко паля и бам 1к закова ги все едно си залепил стрелката нз немога да си го обясна
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Сменяй с нов, ще си доволен. Всеки, който е втора употреба е "тръгнал". Купих нов, забравих за случая, мотора е супер.
- Видо.Арабаджиев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Заеби степ мотора,наред си е работи някой наясно ли е кое и как точно става обогатяването на бензина кое точно го прави.Колата пуши много и мирише на бензин несе трае.Неправилно изгаряне или впръскване на бензина осещасе че и е много,направо нз а ако някой познава някой читав майстор от Бургас ще съм му много благодарен,според доста хора в сервиза проблема е в някой датчик или нещо такова и се бърка направо е като дизел.Ако някой е имат такъв проблем да пише ”масла, филтри пресен бензин това съм го направил”
- Видо.Арабаджиев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Имам двигател 1.8 112 механичната но не е в това проблема искам да направя този.
- Видо.Арабаджиев
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Electric fuel pump. - електронна горивна помпа
2. Fuel filter. - горивен филтър
3a. Throttle-valve potentiometer - ТПС - Датчик за позиция на дроселова клапа
3b. Pressure regulator - Регулатор налягане
3c. Injector - Дюза
3d. Connector plug with intake-air temperature sensor - Капачка на дюзата, конектор и датчикза температура на входящият въздух...
3e. Throttle-valve idle actuator - Моторче за празен ход
4. Engine temperature sensor. - Датчик температура на мотора
5. Lambda sensor. - Ламбда сонда
6. ECU. - Компютър
Поста е на един колега от 2009г мисля да се заема точно с тези неща
2. Fuel filter. - горивен филтър
3a. Throttle-valve potentiometer - ТПС - Датчик за позиция на дроселова клапа
3b. Pressure regulator - Регулатор налягане
3c. Injector - Дюза
3d. Connector plug with intake-air temperature sensor - Капачка на дюзата, конектор и датчикза температура на входящият въздух...
3e. Throttle-valve idle actuator - Моторче за празен ход
4. Engine temperature sensor. - Датчик температура на мотора
5. Lambda sensor. - Ламбда сонда
6. ECU. - Компютър
Поста е на един колега от 2009г мисля да се заема точно с тези неща
Re: VW Golf 2 - 1.8 RP - Моно инжекция - подмяна с карбуратор
Колега има същия голф .Не се занимавай да сменяш моното с карбуратор . Вероятнота да се получи обратен ефект е голяма. Това което си снимал е свързано с въздуха който се подава към моното и се задейства при високи обороти. Трябва да си с две горивни помпи.Поне моя голф е с две. Една ниско налягане в резервоара и втора високо налягане под купето . При втората помпа е и горивния филтър. Него го сменяш задължително.Ламбда сонда и тя трябва да се смени. Ако сменяш темп. датчици сиия дава ифо на компа,черния за стрелката на таблото,червения е за таралежа под моното.Стъпковото моторче явно си работи но ако си го свалял си го разцентровал. При запалем двигател махаш буксата и с два кабела + и - от акомулатора го регулираш колко да е отворена клапата а от там и оборотите на празен ход.Ако не ти играят оборотите ТПС може и да е читав. Обикновенно е износват графитните писти на плочката и почват проблемиге.Смени въздушния филтър ако не си го сменял скоро. Но по принцип не очаквай да ти намалее много разхода на гориво.Този двигател като нов го дават да гори около 7-8 литра на 100 градско и то с немски бензин а не с български.Дано съм ти бил полезен.
П.С.Слагай газовото и не се белосвай. Вярно малко поскъпо ще ти излезе със смяната и регистрацията на бутилката но поне после по малкко ядове ще имаш.
П.С.Слагай газовото и не се белосвай. Вярно малко поскъпо ще ти излезе със смяната и регистрацията на бутилката но поне после по малкко ядове ще имаш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта