голфчето ми гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Чет 31 май 2007 14:30


А след като огасне си пали нормално или трудно пали след това? Ако си пали нормално - и аз имах същия проблем преди месеци.Смених палец и дистрибуторна капачка и готово, и "о живот", беше нагорял палеца и спукана диструибуторна - италиански ментаци..




Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Чет 31 май 2007 14:53


начи от рас гасне и после веднага пали не е дистрибуторна капачка или палец незнам и аз кво е много смотана работа


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Чет 31 май 2007 16:33


Нали това ти казвам че го имах съшия проблем, особенно като се понамокри колата, та смених ги тез бившите дистрибуторна и палец и до сега няма ядове никакви да чукам на дърво...А иди си замери зареждането на алтернатора, че имаше отзиви за такива ядове като токови удари за пц то на колата, моита тогава имаше блокирали четки е и това оправих, но определено се оправи след като смених предните неща. ..М/у другото трудно се вижда че е прецакан палеца или че е спукана д. капачка поне при мен е едва видимо.


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Чет 31 май 2007 18:10


ок мерси ше ги провера тея работи и ще пиша кво е станало и мерси на сички за помоща


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 10:25


а някои знае ли колко струва дистрибуторната капачка че тая моита е некфа кафява маистора каза че е ментак та да я смена


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 01 юни 2007 10:35


Някаде към 20-25 кинта само BOSH и е с черно отгоре върху кафявата капачка и имай в предвид че са два модела висока и ниска същото важи и за палеца..


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 11:56


начи не е д. капачка сменена е вече остава горивен филтар помпи или нещо по инсталацията дано да не са помпите


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 01 юни 2007 12:07


Ти ме хвърли в музиката, значи да очаквам пак да се получи :( но за сега вече близо 10к километра нямам ядове, замери ли зареждането на акумолатора? Егаси на мен от предишниа филтър излезнаха кило парцали и буклуци..За това за сега само на червените бензиностанции но никога на шел.. Провери всички букси дет отиват до ПЦ то и тези които излизат от ....... след въздушния филтър че забравих как се казва..Докато работи буто мърдай ги всички една след друга дано се случи от там да е..Дано да оспея да ти помогна, но при мен вече такъв проблем няма и тва са нещата които съм сменил..


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 12:41


а ве проблема доиде точно като напалних резервоара на шел сас 95 v-power покарах го 100-тина км и от тогава е така а и 4аде6е яко колата доката не сфар6их бензина та са си мисла дали не е горивен филтар дано не са тия помпи 4е са сумати пари


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 01 юни 2007 12:49


Сипваш само от (без реклама) червените бензиностанции, и една "REDEX Petrol" зелена около 4.50 беше и ако е задръстила ще отпуши, ама с гасненето и при мен се получи за 1-ви път след гаден бензин ама след като си сипвах и нормален все тая беше, та смених тези неща и няколко пъти от редекса и сега е на пушка мисля че вече..


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 14:07


хора не сипваите от шел бензина там е пална помия меко казано


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 01 юни 2007 14:25


kaloqn_bachev написа:а ве проблема доиде точно като напалних резервоара на шел сас 95 v-power покарах го 100-тина км и от тогава е така а и 4аде6е яко колата доката не сфар6их бензина та са си мисла дали не е горивен филтар дано не са тия помпи 4е са сумати пари

Калояне извинявай приятелю,ама занапред пиши с клавиатурата на компютъра не с клавиатурата на GSM-а.....и мъъъъничко граматика,че трудно се четте....Извинявай още веднъж!

Последна промяна от joker на Пет 01 юни 2007 16:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 14:29


joker написа:
kaloqn_bachev написа:а ве проблема доиде точно като напалних резервоара на шел сас 95 v-power покарах го 100-тина км и от тогава е така а и 4аде6е яко колата доката не сфар6их бензина та са си мисла дали не е горивен филтар дано не са тия помпи 4е са сумати пари

Калояне изивинявай приятелю,ама занапред пиши с клавиатурата на компютъра не с клавиатурата на GSM-а.....и мъъъъничко граматика,че трудно се четте....Извинявай още веднъж!
ще си взема бележка просто не сам разучил каде са някои букви за тва така става


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пет 01 юни 2007 14:43


А какъв е шанса за лош контакт на "четките" на дебитомера? или лоша връзка на куплунга на дебитомера? При мен се държеше по същият начин след клеясване на въпросният куплунг.


Потребителски аватар
jvs
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jvs » Пет 01 юни 2007 15:38


Така де за PB двигателите малко е писано дали не са и доста сполучливи или редки :( да иманно за куплунга(буксата) на дебитомера и тази на ПЦ то и на делкото ако са клеясали или нещо не опират се получава пак така все едно ги вадиш директно :(

Последна промяна от jvs на Пет 01 юни 2007 15:47, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 101 госта