Тия скосявания са да те спавят при прескочил ремък, но ако се скъса


vaskoto1 написа:... няма такава защита.
Вервайте му


vaskoto1 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37284&postdays=0&postorder=asc&start=0
joker написа:vaskoto1 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37284&postdays=0&postorder=asc&start=0
Е кой може да е пълен с артументи...VASKOTO 1разбира се....обори ме тогава убедително.....но аз помолих ако има колеги във форума със скъсен ангренажен ремък на 1.8 ABS да се обадят какво е станало....толкоз нямаше поне един....???
а между другото скосяването на буталата не е по повод защита от удар с клапаните ,а за да се измести центъра на максималната степен на сгъстяване към свещта,която се намира странично(тя да попадне в центъра на горивния процес)...това подобрява горивния процес,а не е защита(Москвич 21412 има същата модификация на буталата).
И все пак ако има някой опит със скъсване на ангренажния ремък на 1.8 АBS да се обадииииииии!
vakme написа:Това дали се посрещат зависи само от защитата на клапаните ( буталата имат изрязани отсечен под наклон улей когато има такава защита ). КР със сигурност няма защото това рязане във обема на буталото уголемява горивната камера, компресията пада и не е бегачка
Дизелите го имат по подразбиране, но за 2ки не съм сигурен.
Така че, с КР съм убеден че става салатка вътре
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта