Махане на катализатор AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 02 юни 2007 20:24


И аз съм на мнение, че ако работи не трябва да го сменяш и да му слагаш някакъв аналог. Тва с прегледа - всички знаем как е. Няма да има грижи човека, ако няма катализатор :)




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 02 юни 2007 20:25


DAXC написа:Колега не се занимавай с глупости. Колата няма да литне с липсата на катализатор. Единствено ще стане по-шумна, дори дразнещо на дълги пътувания. Предполагам, че ще имаш и проблем с техническия преглед.

Поздрави.

Колега,DAXC,ценя твоите мнения,защото са полезни и аргументирани и полезни,разбира се.
Относно вървежа - аз не се целя в това,тя колата си върви и без това,не съм фен на маняшкото каране.
Рано или късно ще се запуши,заради това имах мерак да го елиминирам и да сложа тръбата.Обаче чичко Ханс така го е направил,че по-добре да си стои и чак когато замирише яката на гранясали яйца или когато не мога да вдигна над 50 км/ч ще го махна.

Благодаря на всички,писали по нещо в темичката ми.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Съб 02 юни 2007 20:54


Здравейте,
преди една година аз изтърбуших катализатора на моя AFT.

Върнах обратно тялото заедно със сондата....никакви проблеми след това. Едва забележима разлика в шума. Разходът остана същият...


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 02 юни 2007 22:17


andro_ написа:
DAXC написа:Колега не се занимавай с глупости. Колата няма да литне с липсата на катализатор. Единствено ще стане по-шумна, дори дразнещо на дълги пътувания. Предполагам, че ще имаш и проблем с техническия преглед.

Поздрави.

Колега,DAXC,ценя твоите мнения,защото са полезни и аргументирани и полезни,разбира се.
Относно вървежа - аз не се целя в това,тя колата си върви и без това,не съм фен на маняшкото каране.
Рано или късно ще се запуши,заради това имах мерак да го елиминирам и да сложа тръбата.Обаче чичко Ханс така го е направил,че по-добре да си стои и чак когато замирише яката на гранясали яйца или когато не мога да вдигна над 50 км/ч ще го махна.

Благодаря на всички,писали по нещо в темичката ми.


Аз подкрепям DAXC.
ЕТо ги и причините:
- Много са хората на които не им пука за околната среда, но това означава ли че и ти трябва да си 1 от тях? Ако имаш поне малко добро желание ще намери пари за катализатор
- Това с разхода и вървежа мисля че ще се промени, макар и не толкова че да те дразни, ама лично мен би ме дразнило
- Проблеми с прегледа
- Не знам колко си перфекционист, ама да знаеш какъв кеф е да си гледаш чист ауспуха :)


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пон 04 юни 2007 15:09


Аз моя катализатор го премахнах от раз. Майстора каза , добре, резна някаква част от него ( тази със ламбда сондата) и я завари на резонаторното тръбе и сега нямам грижи, всичко е по старому. Обаче тази интервенция ми се наложи, щото нещо вътре в катализатора се разкачи и започна едно страшно тракане по светофарите, не се седи направо.Цялата операция не е нищо страшно, действай ако има нужда.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 юни 2007 15:43


Варианта с премахване на керамиката и оставяне на празния катализатор според мен е най добрия вариант. Аз така го направих преди 3г. и съм доволен. Не мисля дори че е станала по шумна.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 74 госта