:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Отново за Пушенето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 05 юни 2007 9:58


Човекът казва, че маслото му не мърда, а му намалява леко антифриза :screwy :049:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 05 юни 2007 14:17


connor cane написа:Човекът казва, че маслото му не мърда, а му намалява леко антифриза :screwy :049:

Искаш да кажеш,че антифриз попада в цилиндрите!!!!Моля позволи ми да не се съглася!А как ще отиде там без да надува в ситемата по време на работа....в цилиндрите компресията е в пъти по-голяма от налягането вохладителната ситема...градиентът може да бъде само от в посока към охладителната система.....дори и да засмуква част от антифриза при ход на буталото надолу при обратния ход ще надуе...затова хем хвърля антифриза отзад хем надува системата.....този симптом съм го наблюдавал и изучавал на много по-опростен двигател...на Вартбург...там няма клапани на главата ,двигателят не е капризен и можеш да си поиграеш повечко практически....и експериментално! и защо ще пуши само при запалване!А антифризът няма да намалее ЛЕКО,ами направо ще си го пие като руски кочияш водката!!!!
А дали е бял или синкав дима?????въпрос на субективна преценка и цветово усещане на гамата.....
Гумички на клапаните....защо не гори много масло(хайде съвсем хич пък да не гори!!!)А им писал съм....само една или две гумички не са наред ......достаъчно да пуши при дълъг рестой и дане пуши или да гори малко масло при постоянно каране!


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Сря 20 фев 2008 12:46


така и аз да се включа,сутрин като паля и като е по вечко студено ,като заварти едни 2 пъти се чува едно ззззззззззоколо една 2 секунди,пполсе превърта ,4,5 пъти и тогаава пали трудно,излиза сив пушек,около 20 сек после няма пушек,но мирише на изгоряло масло с тежък мирис,след 5 минути като изворсирам ,1 път забелязвам че под мястото на аспуха остава едно голямо петно не много 4ерно кафяво по точно,и е мокро мазно.....
така да кажа че за звука зззззззз се чуваше и преди при полото ми ,а и скоро чух на един голф 4 същия звку при палене,
Някакъ съвет от какво е това?
Свещи?Стартер?Наполото казаха че е май от четтките на стартер ама не можели да ги сменят щото било трудно,...


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 20 фев 2008 16:42


Joker, имах такъв случай с гарнитура на главата, доста време - няколко месеца си е посмуквала по маалко вода без да надува маркучи. проверявал съм доста пъти, в охладителната система си се създава малко налягане, демек не изпуска от скапана капачка примерно, но не голямо като надуване. а основния симптом беше при студено палене - работа на 3 цилиндъра за няколко секунди. в последствие хванах от какво - конденз в единия цилиндър от антифриза, лесно се установява със сваляне на свещите на студена кола. чак след като почна да харчи по-сериозно антифриз почна да надува. странно, но факт :wink: и аз по твойта логика за надуването разсъждавах, затова сумати време се чудех от какво пали на 3 цилиндъра
по темата - колега, според мене също са гумички на клапани, маалко заминали :)


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Сря 20 фев 2008 20:50


Ако попада охл. течност в цилиндрите ще пуши постоянно.А това че пушекът е бял е вероятно е заради студеното време но при по-топло ще е синкав.Щом пропушва за няколко секунди е от гумичкrте както логично е обяснил JOKER.За марка гумички ти препоръчвам ELRING от Даскалов Кар струват около 10лв./к-т ако е 8V щото не обърнах внимание на обозначението на мотора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта