


Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
pinokio написа:колега вземи си купи някаква по свястно кола - а не такава , която сама подава газ и сама спира да работи , все пак някои трябва да прави това - шофиорът,виж огледай се за нещо друго , а тази я хвърли или продай ....така ще си решиш проблема и няма вече да го имаш
Аз тука само едно мога да ти кажа, ама ще си замълча, че ще се обиди майка ти...
Ако нямаш какво да кажеш по темата, мълчи. Няма нужда да избиваш комплекси тука.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Вземи назаем най- дългият кабел от друг Голф и започвай да му сменяш местата едно по едно за да разбереш дали е от кабел и кой.
Има евтини чешки кабели сини на цвят - цена според дължината.
Или вечер на тъмно по възможност влажно време огледай за сияние по кабелите.
Иначе много намирисва на заминаващ си комутатор -бубина . Признаците са такива прекъсвания докато изведнъж спре.
Има евтини чешки кабели сини на цвят - цена според дължината.
Или вечер на тъмно по възможност влажно време огледай за сияние по кабелите.
Иначе много намирисва на заминаващ си комутатор -бубина . Признаците са такива прекъсвания докато изведнъж спре.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Въх, не ми нареждайте маф-а... На диагностика не съм, ма май ще трябва да се иде...
Аз си поръчах едно кабелче за USB, ама още не идва гадината...
Я разкажете каква е логиката МАФ-а да ги прави тези неща
То нали е датчик за количеството въздух, да дава грешно инфо освен. Ама то т'ва грешно инфо ако го дава не виждам логиката само на ниските обороти да го прави...Не е да има повече вибрация или нещо...
Държи си празните обороти като пич, даже и с пуснат климатик...
И интересното е, че никси като разбара кабелите миналия път ( почистихме капачката на делкото и палеца ) се пооправи и доста време нямаше проблема...
Аз затова реших, че е някое от двете. И затова ги смених, ама ся пак 'уи . И си мисля, че само кабелите са закачени за цялата тая система, затова си викам да е някой от тях. И бубина...пак по-добре от MAF...
То MAF-а има ли някакъв авариен режим който го прескача? Колкото да тествам дали е от него. Примерно да му откача кабелите...
Аз си поръчах едно кабелче за USB, ама още не идва гадината...
Я разкажете каква е логиката МАФ-а да ги прави тези неща
То нали е датчик за количеството въздух, да дава грешно инфо освен. Ама то т'ва грешно инфо ако го дава не виждам логиката само на ниските обороти да го прави...Не е да има повече вибрация или нещо...
Държи си празните обороти като пич, даже и с пуснат климатик...
И интересното е, че никси като разбара кабелите миналия път ( почистихме капачката на делкото и палеца ) се пооправи и доста време нямаше проблема...
Аз затова реших, че е някое от двете. И затова ги смених, ама ся пак 'уи . И си мисля, че само кабелите са закачени за цялата тая система, затова си викам да е някой от тях. И бубина...пак по-добре от MAF...
То MAF-а има ли някакъв авариен режим който го прескача? Колкото да тествам дали е от него. Примерно да му откача кабелите...
Винаги ли се проявява проблема или само от време на време, непостоянен? Т.е. не като си зачистил капачката на делкото, а сега.
Защото ако е електрически проблем (като изключим кабелите на свещите) трябва да се появява перманентно. Но пък няма логика да са кабели след като се появява в диапазон и то относително нисък.
Вземи от някой познат MAF-a, покарай ден-два с него и ще се види.
Логиката на MAF проблема е, че това е пропелер, който се върти с променлива скорост при различната скорост на входящия въздух и се чете от магнитен датчик. При даден постоянен обем на всмукателната система, компа изчислява потока (или по друг начин казано количеството) на входящия въздух и според него изменя подаването на горивото. След определено време оста на пропелера се разхлабва (износва се и остта, и гнездата, в коиро лагерува) и при определена скорост на вятъра не се върти по калибровка. Оттук самия MAF обърква компютъра и той подава неправилно количество гориво. В твоя случай MAF-a се върти по-бавно в диапазона 1100 - 1600 оборота, а може би и в целия диапазон на оборотите на двигателя, но се усеща точно там, защото въртящия момент и мощността в този диапазон са в най-ниските си стойности.
Ако все пак проблема е в MAF-a, де.
Защото ако е електрически проблем (като изключим кабелите на свещите) трябва да се появява перманентно. Но пък няма логика да са кабели след като се появява в диапазон и то относително нисък.
Вземи от някой познат MAF-a, покарай ден-два с него и ще се види.
Логиката на MAF проблема е, че това е пропелер, който се върти с променлива скорост при различната скорост на входящия въздух и се чете от магнитен датчик. При даден постоянен обем на всмукателната система, компа изчислява потока (или по друг начин казано количеството) на входящия въздух и според него изменя подаването на горивото. След определено време оста на пропелера се разхлабва (износва се и остта, и гнездата, в коиро лагерува) и при определена скорост на вятъра не се върти по калибровка. Оттук самия MAF обърква компютъра и той подава неправилно количество гориво. В твоя случай MAF-a се върти по-бавно в диапазона 1100 - 1600 оборота, а може би и в целия диапазон на оборотите на двигателя, но се усеща точно там, защото въртящия момент и мощността в този диапазон са в най-ниските си стойности.
Ако все пак проблема е в MAF-a, де.

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Не бе, знам какво е МАФ-а. При мен е от он'я другия тип, с жичката дето се охлажда от количеството преминал въздух - май дебитомер му се викаше в тази ситуация.
Има някаква логика в това което казваш между другото...и това хич не ме радва
.
Иначе съм писал, проблема се появява почти винаги в тези обороти, докато примерно на 3та качи от 1200 до 1600-1700 прихълцва 1-2-3 пъти и после си е наред. Трябва верно да намеря някой с такъв и да пробвам...
Има някаква логика в това което казваш между другото...и това хич не ме радва

Иначе съм писал, проблема се появява почти винаги в тези обороти, докато примерно на 3та качи от 1200 до 1600-1700 прихълцва 1-2-3 пъти и после си е наред. Трябва верно да намеря някой с такъв и да пробвам...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pinokio написа:колега вземи си купи някаква по свястно кола...
Смешно мнение...
По темата:ако си на бензин смени филтъра,ако можеш почисти резервоара (гадна работа,чудя се аз кога да я свърша).
Кабелите - ако решиш да сменяш ти препоръчвам Тесла от Косер,но както си решиш.Или най-добре оригинални от Юни или Порше БГ.
Кофтито е,че източника на проблема може да е разнообразен,но щом след почистване на капачката на делкото се е пооправила работата няма да ти давам кофти предложения,за да не се шашкаш.
Виж си как са свещите.Тук бих препоръчал Денсо,за АФТ и АЕК са триелектродни,аз съм с такива и на газ и на бензин няма никакви проблеми.
Другото вече си го усетил - бобина+комутатор.
Друго неми идва на акъля сега...ако много те дразни проблема,може да отидеш на диагностика,но да е при читав човек,че аз съм се напатил и то от "Бош" сервиз.Не за голфа,но както и да е.
Според отзивите,които съм чул от познати и изобщо ползватели на АЕК,съм останал с впечатлението,че електрониката му е малко по-придирчива и оттам идват такива по-скоро "дразнещи" проблемчета.
Иначе доста добър двигател.
ОК. Но най-лесния начин си остава да намериш една дружка, който има същия голф като твоя и да си менкате части за по ден-два, така ще хванеш проблема много бързо и без съмнения.
В момента, когато ти изпиташ облекчение, а той затруднение, ще седите на бира и ще обсъждате различни варианти на произход и цени на части.
Успех!
В момента, когато ти изпиташ облекчение, а той затруднение, ще седите на бира и ще обсъждате различни варианти на произход и цени на части.
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта