:))) аиде ...и аз 6те дам моя .................по принцип при голф 3 когато стрелката пипне червеното имаш точно 7 л.znainainai написа:vasstop написа:petko5 написа:Моят голф е 1.8GT Mi 90кс ми дава следния разсход на бензин:
Извънградско=6.2/100 при средна скорост 130км в час
Колега, ти явно не знаеш какво значи средна скорост.
Когато ти го даде този разход при такава средна скорост, аз ще ти подаря моята кола...
И от мен един Golf 2 1.3i NZ
индикатор за бензина
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: индикатор за бензина
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: индикатор за бензина
vasstop написа:petko5 написа:Моят голф е 1.8GT Mi 90кс ми дава следния разсход на бензин:
Извънградско=6.2/100 при средна скорост 130км в час
Колега, ти явно не знаеш какво значи средна скорост.
Когато ти го даде този разход при такава средна скорост, аз ще ти подаря моята кола...
Колега, това беше маршрута София-Пловдив-Белоградчик през прохода Петрохан.
На Лукола на изхода на София посока Пловдив, заредих до горе.
До Пловдив и обратно до София не съм падал под 130км в час/само на тунела 80км/.
Минах Петрохан, времето беше отвратително- имаше много мъгла и на входа на Монтана има бензиностанция на Лукоил, там заредих до горе.
Разхода беше 6.2 на 100

- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
joker написа:petko5 написа:Мисля че резервоара събира 50л, но това не критерии![]()
Нали знаеш пълниш резервоара до горе на първата маркова бензиностанция, минаваш определени км. и пак пълниш до горе, това е най сигурния разход на дълго, повярвай ми
Ето така се засича както ти е посочил колегата.....ако караш до свършване......освен бензина после рискуваш да ти свърши месечната заплата за нова бензинова помпа и нов бензинов филтър.......нали си представяш какъв мъзгоч има на дъното..
Ей това винаги ми е било интересно, какъв мъзгоч има на дъното- помпата не смуче ли винаги от дъното, какво значение има колко бензин е останал?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Veso101 написа:joker написа:petko5 написа:Мисля че резервоара събира 50л, но това не критерии![]()
Нали знаеш пълниш резервоара до горе на първата маркова бензиностанция, минаваш определени км. и пак пълниш до горе, това е най сигурния разход на дълго, повярвай ми
Ето така се засича както ти е посочил колегата.....ако караш до свършване......освен бензина после рискуваш да ти свърши месечната заплата за нова бензинова помпа и нов бензинов филтър.......нали си представяш какъв мъзгоч има на дъното..
Ей това винаги ми е било интересно, какъв мъзгоч има на дъното- помпата не смуче ли винаги от дъното, какво значение има колко бензин е останал?
Ами аз в един постинг бях написал,че бензиновата помпа не е алкохолик в абстиненция та да обикаля със засъхнали устни за да засмуче и последната капчица бензин.....естествено ,че има утайки които се всмукват ако се остави бенизина да свърши докрай......като френската любов бе.....като се свърши докрай и се всмуква утайката.....тоест мъзгоча......
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: индикатор за бензина
petko5 написа:Колега, това беше маршрута София-Пловдив-Белоградчик през прохода Петрохан.
На Лукола на изхода на София посока Пловдив, заредих до горе.
До Пловдив и обратно до София не съм падал под 130км в час/само на тунела 80км/.
Минах Петрохан, времето беше отвратително- имаше много мъгла и на входа на Монтана има бензиностанция на Лукоил, там заредих до горе.
Разхода беше 6.2 на 100
Колега,
Дай ми цялото разстояние, кажи ми колко време ти е отнело да стигнеш от точка А до точка Б и сам ще можеш да си измериш средната скорост.
Аз за това правя смели изказвания, защото знам какво е средна скорост 130км/ч...
- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: индикатор за бензина
petko5 написа:absent написа:колеги изкам да питам има ли голфарата датчик за сваршване на бензина лампа или нещо такова (защото съм решил да изгоря сичко и да разбера горе долу колко ми гори, ама поне да знам кога ще свърши бензинеца)
Golf 3 1.8 mi Ми е колицата мерси предварително
Моят голф е 1.8GT Mi 90кс ми дава следния разсход на бензин:
Извънградско=6.2/100 при средна скорост 130км в час
Градско/ в София /=9-10-11на 100
Среден разсход= 8,3/100
Колега, ти се побърка


- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: индикатор за бензина
vasstop написа:petko5 написа:Колега, това беше маршрута София-Пловдив-Белоградчик през прохода Петрохан.
На Лукола на изхода на София посока Пловдив, заредих до горе.
До Пловдив и обратно до София не съм падал под 130км в час/само на тунела 80км/.
Минах Петрохан, времето беше отвратително- имаше много мъгла и на входа на Монтана има бензиностанция на Лукоил, там заредих до горе.
Разхода беше 6.2 на 100
Колега,
Дай ми цялото разстояние, кажи ми колко време ти е отнело да стигнеш от точка А до точка Б и сам ще можеш да си измериш средната скорост.
Аз за това правя смели изказвания, защото знам какво е средна скорост 130км/ч...
Ха, направо не можах да издържа да прочета всички мнения надолу!


Re: индикатор за бензина
Привет,
нов съм във форума и след дълго търсене, стигнах до тази тема и тъй като моят проблем е свързан с индикатора/датчика за гориво, ще си позволя първо тук да попитам!
Проблемът е, че бензиновата помпа бе заминала. Но докато се установи със сигурност дали е тя, разни майстори разбутаха бушоните и всичко отзад свързано с помпата. Сменихме помпата така около 200на левчета + ремонта и сега като резултат колата пали, върви, но датчика/индикатора за количеството бензин в резервоара НЕ работи. Стои си винаги в 0лево положение, така както преди да запалите автомобила.
Golf–етка е от началото на '92-ра, с 1.4mi двигател, ако това е от значение!
Ще съм Ви много благодарен, ако дадете по някой съвет, че на 6май ми предстои пътуване!
Благодаря, предварително!
нов съм във форума и след дълго търсене, стигнах до тази тема и тъй като моят проблем е свързан с индикатора/датчика за гориво, ще си позволя първо тук да попитам!

Проблемът е, че бензиновата помпа бе заминала. Но докато се установи със сигурност дали е тя, разни майстори разбутаха бушоните и всичко отзад свързано с помпата. Сменихме помпата така около 200на левчета + ремонта и сега като резултат колата пали, върви, но датчика/индикатора за количеството бензин в резервоара НЕ работи. Стои си винаги в 0лево положение, така както преди да запалите автомобила.
Golf–етка е от началото на '92-ра, с 1.4mi двигател, ако това е от значение!

Ще съм Ви много благодарен, ако дадете по някой съвет, че на 6май ми предстои пътуване!

Благодаря, предварително!

Re: индикатор за бензина
и още, което забравих да спомена в предния пост. Извинявам се, за което! 
Педалът на газта ... хлътна, след ремонта. Сега хода е просто 15-20см.
Става въпрос за Golf 3!

Педалът на газта ... хлътна, след ремонта. Сега хода е просто 15-20см.
Става въпрос за Golf 3!

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: индикатор за бензина
Корпуса, в който се монтира самата помпа, тъй-наречената 'кошничка', освен, че държи помпата, държи и датчика за наличие на гориво в резервоара.
Преставлява прост поплавък (много напомнящ на поплавъка в тоалетните казанчета), който движи плъзгач на потенциометър.
Трябва да отвориш и да видиш да не са го блокирали нещо. Също така- проверка на кабелчетата вътре и над капака на резервоара (да не са ги скъсали нещо)
Преставлява прост поплавък (много напомнящ на поплавъка в тоалетните казанчета), който движи плъзгач на потенциометър.
Трябва да отвориш и да видиш да не са го блокирали нещо. Също така- проверка на кабелчетата вътре и над капака на резервоара (да не са ги скъсали нещо)
Re: индикатор за бензина
Привет 
Благодаря за изчерпателния отговор! Явно проблема се таи в прекъснатата връзка
Сега обаче изкочи още един проблем!
Сутрин при студен двигател автомобила пали винаги с подаване на газ, по-лошото е, че трябва да загрее на място около 7-8 мин и тогава да потегля. Иначе губи обороти и колата гасне, така както е на място, да не говорим за в движение. Докато двигателя "загрява" се налага постоянно да подавам (естествено съвсем леко) газ, за да не загасне своевременно. Швещите са сменяме, делкото също. Може би пролема се таи в автоматичния смукач, който вече е заминал, понеже той не е сменян откакто колата е в мои ръци. Беше ми паднал/хлътнал педала на газта и един комшия набързо го закачи. В момента е на адски високо положение и не е регулиран. Дали има връзка? Автомобила е с карбураторен двигател 1.4 от '92-ра!
Молбата ми за сетен път е Aко някой има възможност да даде съвет какво да правя? Сам не мога да се оправя ... от това, което научих във форума възможните варианти за сервиз в Пловдив са : "Формулата", "D&N", "Шкодров" (за спирачки) и май друго не си спомням.
Ще съм Ви благодарен дори и при някакъв насочващ отговор.
@radotom - доколкото разбирам сте moderator, а и на всичкото отгоре Електронен инженер. Радвам се, че има хора, които се занимават с това и дават толкова точни отговори!
ЕВАЛА! Дано някой ден и аз имам възможност да отговорям адекватно! 

Благодаря за изчерпателния отговор! Явно проблема се таи в прекъснатата връзка

Сега обаче изкочи още един проблем!

Сутрин при студен двигател автомобила пали винаги с подаване на газ, по-лошото е, че трябва да загрее на място около 7-8 мин и тогава да потегля. Иначе губи обороти и колата гасне, така както е на място, да не говорим за в движение. Докато двигателя "загрява" се налага постоянно да подавам (естествено съвсем леко) газ, за да не загасне своевременно. Швещите са сменяме, делкото също. Може би пролема се таи в автоматичния смукач, който вече е заминал, понеже той не е сменян откакто колата е в мои ръци. Беше ми паднал/хлътнал педала на газта и един комшия набързо го закачи. В момента е на адски високо положение и не е регулиран. Дали има връзка? Автомобила е с карбураторен двигател 1.4 от '92-ра!

Молбата ми за сетен път е Aко някой има възможност да даде съвет какво да правя? Сам не мога да се оправя ... от това, което научих във форума възможните варианти за сервиз в Пловдив са : "Формулата", "D&N", "Шкодров" (за спирачки) и май друго не си спомням.
Ще съм Ви благодарен дори и при някакъв насочващ отговор.
@radotom - доколкото разбирам сте moderator, а и на всичкото отгоре Електронен инженер. Радвам се, че има хора, които се занимават с това и дават толкова точни отговори!


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта