Пак гарнитура на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 03 юли 2007 7:18


niks76 написа:
chakarov_force написа:обаясними тогва защо поддавад на стягане след определени километри
s колко килограма мериш?
ако не знаеш ,да те светна 4е глава се криви и от пренатягане :!: защото аз като сложа удължителя и метална гарнитура притягам без проблем :lol: ама не е въпроса във хамалското стягане;а има зна4ение и на топло студено-разширението е разли4но

Криви се и още как иначе нямаше да има динамометрични ключове.....на колата главата се криви,а на шофьора главата го болииииии ама мнооого...... ама Теодор хубаво го писа......що се опитваш да обясняваш на колеги дето още не могат да се отърсят от призраците на миналото...Един призарк броди из Европа-призракът на комунизма...казал го е Маркс,не аз!
Ако и след твоето ясно и конкретно обяснение(и предупреждение!) още има колеги дето си донатягат главите...
Аз обаче се питам друго......много се пише във форума за издухани гарнитури...ако колата не се прегрее как става това???Ето на и NIKSI ме подплаши ,че 1.8 ABS много "мачкали" ганитури....
Извинявам се за дилетантнския въпрос(ама любител съм ввсе пак) как тъй издухва гарнитура без прегряване???"
4 автомобила(3 от тях - соцвозила) съм сменил ......далеч по несъвършени от VW и никога проблемът гарнитура не е стоял пред мен......между другото никога досега не съм прегрявал автомобил....




Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Вто 03 юли 2007 11:09


Никога не е късно :Р Пу Пу , дано да не се слу4ва на никой ;)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 03 юли 2007 12:11


Dankin написа:Никога не е късно :Р Пу Пу , дано да не се слу4ва на никой ;)

Стига бе еееееей....не стига,че ерудити като NIKSI ме подплашиха ами и ти сега.....Защото тя гарнитурата е като презерватива....докато разбереш,че се е скъсала и вече и късно!!!!!


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Вто 03 юли 2007 12:33


На мен в момента колата ми е на ремонт , или по точно за смяна на гарнитурата на главата :) Като си я зема ше пиша има ли последствия някакви и дали съм доволен :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 03 юли 2007 12:42


Dankin написа:На мен в момента колата ми е на ремонт , или по точно за смяна на гарнитурата на главата :) Като си я зема ше пиша има ли последствия някакви и дали съм доволен :)

Доволен ще си предполагам.
Днес трябва да я взема от шлайф и ако всичко е ОК утре ще се возиш. :wink:


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Вто 03 юли 2007 12:47


:arrow:

Последна промяна от dan40 на Вто 03 юли 2007 15:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 юли 2007 12:50


joker написа:
Dankin написа:Никога не е късно :Р Пу Пу , дано да не се слу4ва на никой ;)

Стига бе еееееей....не стига,че ерудити като NIKSI ме подплашиха ами и ти сега.....Защото тя гарнитурата е като презерватива....докато разбереш,че се е скъсала и вече и късно!!!!!
въобще не си прав колега;тя колата си казва отрано ,ама трябва и някои да 4ува петлите :lol: .сега малко по сериозно:за Бг този проблем е малко необи4аен според представаите,ама навсякъде навън е нещо нормално-особено където има и по много задръствания,гледаи кво става.пуши под капака и става още по голямо задръстване :lol:
малко или много ,собствениците са виновни за тоя дефект:по4вва да се губи антифриза-долива;перката ту се вклю4ва ту не,ама караи .....а и тези добавки за те4ове и тем подобни също допринасят доста за проблема(нали е по евтино-ама 4е се задръства системата....)
няма нищо ве4но-и ти ако работиш на 40 градуса на слънце-колко време ще устискаш :lol: а пък за желязото да не говорим :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 03 юли 2007 13:47


niks76 написа:
joker написа:
Dankin написа:Никога не е късно :Р Пу Пу , дано да не се слу4ва на никой ;)

Стига бе еееееей....не стига,че ерудити като NIKSI ме подплашиха ами и ти сега.....Защото тя гарнитурата е като презерватива....докато разбереш,че се е скъсала и вече и късно!!!!!
въобще не си прав колега;тя колата си казва отрано ,ама трябва и някои да 4ува петлите :lol: .сега малко по сериозно:за Бг този проблем е малко необи4аен според представаите,ама навсякъде навън е нещо нормално-особено където има и по много задръствания,гледаи кво става.пуши под капака и става още по голямо задръстване :lol:
малко или много ,собствениците са виновни за тоя дефект:по4вва да се губи антифриза-долива;перката ту се вклю4ва ту не,ама караи .....а и тези добавки за те4ове и тем подобни също допринасят доста за проблема(нали е по евтино-ама 4е се задръства системата....)
няма нищо ве4но-и ти ако работиш на 40 градуса на слънце-колко време ще устискаш :lol: а пък за желязото да не говорим :wink:

Точно защото слушам петлите съм сменил един куп неща на колата си...поне 2000 лв съм хвърлил за подмяна на сума ти и детайли-и то без да са се счупили!....само защото си пеят лебедовата песен....
Ама какви "петли " да слушам за гарнитурата????,
Ами аз температурата на ДВГ я следя като студентка месечен цикъл.никога не се е качвала над...приблизително 95 градуса(или 2 мм след 90 гр. чертичка)....не се губи и капка антифриз...
Ей затуй питам,ако не я прегрея таз пущина как така ще издуха гарнитурата????


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Вто 03 юли 2007 14:10


И ти като остарееш и на теб ще ти се спаружи пишката :) Лошото е , че немоеш да я подмениш , докато гарнитурата може :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 03 юли 2007 14:15


Dankin написа:И ти като остарееш и на теб ще ти се спаружи пишката :) Лошото е , че немоеш да я подмениш , докато гарнитурата може :)

Амииии....при тия чудеса на пластичната хирургия.....могат и на слон хобота да ти турят в гащите!!!!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 03 юли 2007 19:46


chakarov_force написа:ако не знаеш ,да те светна 4е глава се криви и от пренатягане :!:о



:да: Абсолютно вярно.Проверено от мен ........съсипъл съм един ремонт преди около 7 години....поради липса тогава на динамометричен ключ ,бях стегнал до 24 кг. или нютон метра и след месец отново сваляне,шлайф и т.н


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 04 юли 2007 16:20


niks76 написа:
chakarov_force написа:обаясними тогва защо поддавад на стягане след определени километри
s колко килограма мериш?
ако не знаеш ,да те светна 4е глава се криви и от пренатягане :!: защото аз като сложа удължителя и метална гарнитура притягам без проблем :lol: ама не е въпроса във хамалското стягане;а има зна4ение и на топло студено-разширението е разли4но


Има голяма разлика в гарнитурите които слагаш колега във Франция и ментетата които сме принудени тука да купуваме. Уж оргинално, уж заводско ,уж реномирана фирма от която купуваш - а накрая всичко е менте. Няма оправия.
Ангренажен ремък ми вземат от Германия , че тука не се знае на какъв ще се насадя.


sasheeto
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sasheeto » Нед 08 юли 2007 8:17


Според ХАЙНЕС за голф 2 цитирам дословно-Като използвате динамометричен ключ,дозавийте болтовете с момента,посочен в технически данни,по определения ред.Болтовете на главата затегнете предварително с момент 40 Нм,след това-с 60 Нм.На последния етап дозавийте всички болтове още на 180 градуса.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 08 юли 2007 21:59


Joker неси мисли че гарнитурите са вечни и че като нея прегряваш неможе да дойде момент на подмяната й :!:
Ако някой ден тисе наложи да сменяш такава ще разбереш годинките на колата как се отразяват и на нея.От опит го казвам като си свалих моята старата направо се разпадна в ръцете ми изпечена и прегоряла.
Няма нищо вечно въпроса е да издържи колкото се може повече :idea:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 09 юли 2007 16:46


Всичко зависи от качеството на материалите.Както каза някой що ABS сите хвърлят гарнитури а RP тата примерно не??
Тука в БГ колкото по-малко сменяш от оригиналните части толкова по добре и да дадеш много пари гаранция никаква



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 136 госта