:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

IAT сензор ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 11 юли 2007 18:07


andro_ написа:Имам въпрос:МФА-то в сервизния режим ми показва една температура от -47 градуса,там където по принцип показва външната темп,НО аз съм с троник и заради това тази функция по принцип не ми работи (прескача я,при нормален режим).Та,да не би това да е показание от IAT-a? :?


за MFA-то е отделен датчик




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 11 юли 2007 18:08


Tyan написа:ввааааа искам и аз дачтчик дето ми показва -60 градуса


до колкото знам стойностите са по-големи от 0. май не мери отрицателни температури


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Сря 11 юли 2007 18:54


Датчика е 90 лв. в магазините на Бош


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 11 юли 2007 19:01


VeilSide написа:до колкото знам стойностите са по-големи от 0. май не мери отрицателни температури

на моното точно служи за обогатяване при студено време и работи на отрицателна температура до +20.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 19:33


VeilSide написа:
andro_ написа:Имам въпрос:МФА-то в сервизния режим ми показва една температура от -47 градуса,там където по принцип показва външната темп,НО аз съм с троник и заради това тази функция по принцип не ми работи (прескача я,при нормален режим).Та,да не би това да е показание от IAT-a? :?


за MFA-то е отделен датчик

Ставаше въпрос за режимът,който е след като задържиш МФА,контакт,изкл.контакт,пак контакт,където мери моментния разход на гориво,вакуума и тази темп.Благодаря за отговора!
Зная,че датчика за външна темп. е до бронята от едната страна,не падам от тротоара :D .


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Сря 11 юли 2007 22:59


Ivandp написа:Датчика е 90 лв. в магазините на Бош


Изображение

90лв. е само датчика или целият елемент номер 7 (051133029 - bracket for injector / F >> 1H-P-990 000 / ABD, AAM,ABS). На мен ми споменаха цени от порядъка на 210 и 380 лв за 7. На старо цена от порядъка на 60-70лв. на датчика.


Възниква ми следният въпрос относно елемент номер 16 (026129893 - pre-heater). Въпроса е дали след като IAT отчита ниска температура това води до постояната работа на подгревателя. Ако е така, тогава има опасност той да се прецака след време.

Изображение


Ivandp
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ivandp » Чет 12 юли 2007 20:57


Целия - елементи 7,8 и 9 го взех за 92лв от магазина на Бош в СтараЗагора.Е чаках 10-ина дни за доставка ама.....


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 20 юли 2007 8:56


Въпроса е дали след като IAT отчита ниска температура това води до постояната работа на подгревателя. Ако е така, тогава има опасност той да се прецака след време.

мисля че нагревателя, се командва от датчика, който показва температурата на компа, а не от IAT.
понеже веднъж сложих резистор на датчика на компа, но явно нещо не контачеше добре а трябваше да емулира около 70 градуса загрял двигател, та релето на нагревателя постоянно прищракваше - след като махнах резистора и си сложих куплунга на датчика - спря да се чува преискренето от релето /явно се опитваше да включва и изключва нагревателя/.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Съб 11 авг 2007 23:35




Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Нед 12 авг 2007 22:45


Намерих си сензора - на старо. Теставах го - работи. Само за инфо нов му искат около 170лв. Има само един малък проблем - на едната жичка изолацията е леко скъсана/оголена. Понеже цялото това нещо е в особена среда се чудих дали някой има идея как да се оправи проблема. Според руските сайтове е най-добре с някакъв лак или смола да се покрии. Някакви идеи за конкретен такъв. Предполага се търси бензино устойчив.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 12 авг 2007 23:00


настръхвам от густо като чета такива теми:

tags: iat датчик сензор моноинжекция дюза


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Нед 12 авг 2007 23:17


spa написа:на едната жичка изолацията е леко скъсана/оголена... някакъв лак или смола

разбрах, че си от пловдив, ако с влагоустойчив лак може да се оправи положението, имам един, с който съм работила, предпазва гарантирано възли и тн, работещи при темп. от -60 до +120град.по целзий, ур-231.


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Нед 12 авг 2007 23:21


joser написа:
spa написа:на едната жичка изолацията е леко скъсана/оголена... някакъв лак или смола

разбрах, че си от пловдив, ако с влагоустойчив лак може да се оправи положението, имам един, с който съм работила, предпазва гарантирано възли и тн, работещи при темп. от -60 до +120град.по целзий, ур-231.


Мерси за предложението. Тези дни като ми остане време ще поговоря с един прител дето продава бои и лакове да видим той дали има представа.

Руснаците са дали следният пример:

Изображение
Оказалось что лак Цапон маслобензостоек. На работе такае же бутылка с лаком и на ней есть надпись маслобензостоек, так что и им можно пользоваться![/url]

п.с. Най глупавото е, че чак днеска като си препрочетах темата и вече ми беше минало през ръцете датчика и бях попрочел руските сайтове разбрах мнението на GVG което въобще не съм го асимилирал тогава... Е да ми е за урок.

GVG написа:Колега, аз също известно време търсих такъв датчик, за ABS мотор, 1.8 но на Пасат. Нали датчика е монтиран на пластмасовата капачка, която притиска дюзата? Моят беше прекъснал някъде вътре в пластмасата. В Юнитрейд ми сервираха цена към 180 лв. Отсвирих ги със съответните изрази наум. Потърсих и по моргите. Намерих два точно като моя, но те също бяха прекъснали. След това се заех и си закърпих моя. Запоих по една жичка от всяка страна на термосъпротивлението, увих ги надеждно около пластмасовото ушенце, за да не ги търся в някой цилиндър и след това ги свързах за съответните жички в куплунга. За мое учудване работата стана. Карам така вече около година, да чукам на дърво, проблем за сега няма.


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Нед 12 авг 2007 23:30


да, затова ти писах и лс ;) аз пък чак сега чета темата за съжаление.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 13 авг 2007 8:14


таралежа не се командва от датчици ....той си е термистор и сам си се пуска когато трябва ...... то таралежа не трябва де :twisted: ...ама това е друга тема :) половината неща по тия коли са излишни и са направени за да спестят 50 грама гориво и да държат зелената партия щастливи и на разстояние ....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта