

Me4ev_77 написа:Здр, на всички .Карам въпросния голф от заглавието на темата и както става винаги 60 к.с. на мотора са ми понякога недостатъчни(знаех,че е слабичък мотора,но като си търсих такъв намерих запазен),особено з а изпревравания извънградско.Искам да ви питам колеги - възможно ли е да се направи някаакъв чип тунинг и да се добавят поне около 10-15 к.с.,или да ме посъветвате за някакъв друг начин да се повиши мощността на двигателя ми ако може?Варианти като например да махна катализатора ще има ли ефект,да си сложа спортен въздъшен филтър(аз съм с големия тип"лада") или нещо друго ?Мисля си и за смяна на целия двигател,но засега не ми се занимава,макар че е накрая май така ще стане де...
didkoltd написа:Me4ev_77 написа:Здр, на всички .Карам въпросния голф от заглавието на темата и както става винаги 60 к.с. на мотора са ми понякога недостатъчни(знаех,че е слабичък мотора,но като си търсих такъв намерих запазен),особено з а изпревравания извънградско.Искам да ви питам колеги - възможно ли е да се направи някаакъв чип тунинг и да се добавят поне около 10-15 к.с.,или да ме посъветвате за някакъв друг начин да се повиши мощността на двигателя ми ако може?Варианти като например да махна катализатора ще има ли ефект,да си сложа спортен въздъшен филтър(аз съм с големия тип"лада") или нещо друго ?Мисля си и за смяна на целия двигател,но засега не ми се занимава,макар че е накрая май така ще стане де...
Няма смисъл да се занимаваш и да вкарваш пари в това 1.4 има какво да се направи,но не си заслужава разликата няма да е кой знае каква!Остават още два варианта:
Първият е малко по сложен и изисква повече средства и най-вече нерви,става дума за смяна на мотора.Ако се захванеш с това нещо обаче се иска да си ентосиаст най-малкото ,да имаш сума в джоба и да намериш верния човек който да направи цялата работа.За целта трябва да си намериш двигател ,съветвам те да купиш направо цяла катстрофирала кола която да служи за донор за да е по-лесно на майстора да присажда и да знаеш ,че всичко е както трябва и няма правени неща по "труд и творчество".Огледай за цените и си направи сметката предварително като и си имай на предвид поне 20 % завишаване на крайната сума която си сметнал за частите и труда.Вече какъв точно двигател ще избереш зависи изцяло от теб и от парите които можеш да отделиш за това нещо.Аз мога само да препоръчам 2 литровите мотори ако искаш да усетиш разлика насочи се към тях най-лесно ще се намери 2.0 Гти 115 к.с което ще ти предостатъчно като се има колко върви,колко гори и как се потдържа!
Втория е много по-лесен просто продаваш тази кола ,добавяш някой лев и си взимаш направо 2.0 115 к.с
Сам си прецени и си реши!От мен Успех каквото и да решиш ако можем ще помагаме има и хора които могат да ти помогнат ако избереш първия вариант!
scruc написа:didkoltd написа:Me4ev_77 написа:Здр, на всички .Карам въпросния голф от заглавието на темата и както става винаги 60 к.с. на мотора са ми понякога недостатъчни(знаех,че е слабичък мотора,но като си търсих такъв намерих запазен),особено з а изпревравания извънградско.Искам да ви питам колеги - възможно ли е да се направи някаакъв чип тунинг и да се добавят поне около 10-15 к.с.,или да ме посъветвате за някакъв друг начин да се повиши мощността на двигателя ми ако може?Варианти като например да махна катализатора ще има ли ефект,да си сложа спортен въздъшен филтър(аз съм с големия тип"лада") или нещо друго ?Мисля си и за смяна на целия двигател,но засега не ми се занимава,макар че е накрая май така ще стане де...
Няма смисъл да се занимаваш и да вкарваш пари в това 1.4 има какво да се направи,но не си заслужава разликата няма да е кой знае каква!Остават още два варианта:
Първият е малко по сложен и изисква повече средства и най-вече нерви,става дума за смяна на мотора.Ако се захванеш с това нещо обаче се иска да си ентосиаст най-малкото ,да имаш сума в джоба и да намериш верния човек който да направи цялата работа.За целта трябва да си намериш двигател ,съветвам те да купиш направо цяла катстрофирала кола която да служи за донор за да е по-лесно на майстора да присажда и да знаеш ,че всичко е както трябва и няма правени неща по "труд и творчество".Огледай за цените и си направи сметката предварително като и си имай на предвид поне 20 % завишаване на крайната сума която си сметнал за частите и труда.Вече какъв точно двигател ще избереш зависи изцяло от теб и от парите които можеш да отделиш за това нещо.Аз мога само да препоръчам 2 литровите мотори ако искаш да усетиш разлика насочи се към тях най-лесно ще се намери 2.0 Гти 115 к.с което ще ти предостатъчно като се има колко върви,колко гори и как се потдържа!
Втория е много по-лесен просто продаваш тази кола ,добавяш някой лев и си взимаш направо 2.0 115 к.с
Сам си прецени и си реши!От мен Успех каквото и да решиш ако можем ще помагаме има и хора които могат да ти помогнат ако избереш първия вариант!
Втория вариант май е по добър щото освен двигател трябва да вземе и скорости и един куп други глупости плюс хамалогия и пари за майстори май ще му излезе и по скъпо отколкото да си вземе някоя готова
vw16v написа:Най-лесният и икономичен вариант е да продадеш твоя Г3 1.4 ,да добавиш 1000-1500 лв. и да си вземеш 1.8.Всичко друго е скъпо или е със съмнителен ефект + много труд нерви и пари .
Vento написа:Аз моето мнение го казах по-горе, то си е лично мое ... Всеки има право да има свое и да не споделя моето....
Vento написа:andro_ написа:Ами TFSI - то на петичката,170 к.с.?
Колега, май трябва да се обадиш по всяка теманезависимо дали имаш нещо полезно да споделиш?!
Vento написа:Бе даскалчето по физ. ВЪЗ...Нещо пернишки комплекси ли???? Що не си взе 1,1 Голф 1, щеше да си типичния.....Сложи си и газова....
connor cane написа:Карай си АБД-то и си пей!!!![]()
![]()
![]()
Ако ти е слабо - продай го и си вземи 1,8 или 2,0.
Вчера се дръпнахме с една Ксара 1,4 многоточков инжекцион, '98 набор - даже и номера не ми видя![]()
![]()
Не е чак толкоз слаб тоя двигател - той е пове4е за градско каране - даже има и такива с 4 скорости - въпрос на личен избор
connor cane написа:Карай си АБД-то и си пей!!!![]()
![]()
![]()
Ако ти е слабо - продай го и си вземи 1,8 или 2,0.
Вчера се дръпнахме с една Ксара 1,4 многоточков инжекцион, '98 набор - даже и номера не ми видя![]()
![]()
Не е чак толкоз слаб тоя двигател - той е пове4е за градско каране - даже има и такива с 4 скорости - въпрос на личен избор
Plamen_RI написа:Колега, неразбирам какво ти е направило миличкото АБД та си решил така да издевателстваш над него![]()
При положение че през последната година цените на Г3 ГТИ паднаха с 1000 че и повече лева, начинанието ти е абсолютно безмислено според мен...друг е въпроса ако те кефи да барникаш и имаш финансовата възможност да си го позволиш, тогава бих те разбрал
във всички случаи ти желая успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта