


Ще стане ли само с траба до крайно гърне?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Kozunak написа:До преди месец и половина...А сегашната ми генерация е една идея по тиха.И пак никой нищо не ми е казвал.На много някой да иска почерпка, ма чак пък да го разсипят от актове абсурд според мен.
И ми е много интересно какво ще напишат в акта?!
"Х управлява ЛА с регистрационен номер ХХХХХХ, като на бул.Симеоновско шосе бе спрян за проверка и бе установено, че автомобила му надвишава законовите норми за шум.Това бе проверено от ухото на младши инспектор Петров"
Тия неща се проверяват от ГТП, катаджия на улицата най-много да види дали имаш стикер, що имаш никой няма да се занимава.И дори и да ми напишат такъв акт няма да го подпиша, на следващия ден за 30 минути съм си сложил средно гърне.Подавам жалба за неправилно съставен акт и ше ме хванат за...Виж вече ако имат уред за измерване на децибели (не помня как се казваше) с дата, час и тн.Тогава нещата стоят другояче.
Спират колата от движение,пращат те на техническа комисия установяват че е така и

- Малко_Направен
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
- Автомобил: Mercedes W203
- Двигател: 270 CDI
- Местоположение: Търговище
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Lud написа:е тогава ще се сменя и средното... а тия резонанси за кво са ?
Не резонанси, а резонансни.
Служат точно да намалят шума (резонанса) от изгорелите газове.
За средното си прав! Май то е гърнето, гоето най-намаля трясъците от генерацията дето се чуват

Ама до него все пак си сложи неръждавейка ... съветче, просто!
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
не съм видял полицията на пътя да има уред с който да мери новото на шума, без такъв заверен от метрологията уред всеки акт е СМЕШЕН И НЕИЗДЪРЖАН и лесно отпада!
Уред на базата на който се извършва плащате, издава се фактура определят се глоби и т.н.т. трябва да има проверка на оценка на съответствието по евро стандартите!
Уред на базата на който се извършва плащате, издава се фактура определят се глоби и т.н.т. трябва да има проверка на оценка на съответствието по евро стандартите!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
оффтопик : А бе вие почнете да ми събуждате децата с вашите трещящи трАби
нека ви се случи няколко пъти , пък ще видите един неевропейски несертифициран, оптическинасочван уред с китайски произход , калибър 5 мм способен да поставя качествен щемпел на средно разстояние във вид на звезда на предно, задно и всякакви стъкла
Аман ! Със подходящо "модване " на изпускателната уредба може да се постигне прилично , галещо ухото спортно "ръмжене" на двигателя, а не грозен пърдящ звук на смес между ЗАЗ и Трабантче едновременно
аман !
Замислете се малко и не се излагайте 





Аз не казвам да се слага права тръба от колекторите ...та до отзад - просто събирам мнения за това "модване",което споменаваш - имимрезонаторно просто се интересувам от стоковото "ф" на тръбите и има ли смисъл да се заменят с малко по големички - примерно ако сток са 50мм-----да се пипнат на 55мм(60мм)- сподели твоето виждане за "модването" иде реч за 1.8 abs ще съм благодарен...
- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
Да ти кажа за УНГ-то че на мене докато бях с такава генерация ми се наложи да ходя 2 пъти.Всичко си е до човека и поносимостта муМалко_Направен написа:Айде,айде,всички карат с прави тръби и никой не прави проблеми.Режи и карай,само едно хубаво крайно гърне си сложи и нямаш грижи.Т'ва с УНГ беше оригинално,ама всеки сам си преценява.

- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да споделя и аз моя опит. Като си купих колата шумеше доста и си карах така защото си ми харесваше, но в един момент стана твърде силно и реших да сменям каквото трябва. Погледнах под колата и какво да видя, имам катализатор и задно гърне, нищо повече, задното гърне даже беше VW. Та отидох и ми смениха задното гърне заедно с тръбата от катализатора и ми изтърбушиха катализатора(реших че няма смисъл да давам пари за тенекиен резонатор). И сега колата си е супер, въопще не е шумна, даже вътре трудно се чува на затворени прозорци. Все пак е 1.3 и може би е доста по-тиха от 1.6 и 1.8.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 94 госта