Ще стане ли само с траба до крайно гърне?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Lud » Чет 19 юли 2007 15:22


е тогава ще се сменя и средното... а тия резонанси за кво са ?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 19 юли 2007 15:55


Kozunak написа:До преди месец и половина...А сегашната ми генерация е една идея по тиха.И пак никой нищо не ми е казвал.На много някой да иска почерпка, ма чак пък да го разсипят от актове абсурд според мен.

И ми е много интересно какво ще напишат в акта?!

"Х управлява ЛА с регистрационен номер ХХХХХХ, като на бул.Симеоновско шосе бе спрян за проверка и бе установено, че автомобила му надвишава законовите норми за шум.Това бе проверено от ухото на младши инспектор Петров"

Тия неща се проверяват от ГТП, катаджия на улицата най-много да види дали имаш стикер, що имаш никой няма да се занимава.И дори и да ми напишат такъв акт няма да го подпиша, на следващия ден за 30 минути съм си сложил средно гърне.Подавам жалба за неправилно съставен акт и ше ме хванат за...Виж вече ако имат уред за измерване на децибели (не помня как се казваше) с дата, час и тн.Тогава нещата стоят другояче.

Спират колата от движение,пращат те на техническа комисия установяват че е така и :seeex


Потребителски аватар
Малко_Направен
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
Автомобил: Mercedes W203
Двигател: 270 CDI
Местоположение: Търговище

Мнениеот Малко_Направен » Съб 21 юли 2007 12:16


Айде,айде,всички карат с прави тръби и никой не прави проблеми.Режи и карай,само едно хубаво крайно гърне си сложи и нямаш грижи.Т'ва с УНГ беше оригинално,ама всеки сам си преценява.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 юли 2007 13:50


Lud написа:е тогава ще се сменя и средното... а тия резонанси за кво са ?

Не резонанси, а резонансни.
Служат точно да намалят шума (резонанса) от изгорелите газове.
За средното си прав! Май то е гърнето, гоето най-намаля трясъците от генерацията дето се чуват ;)
Ама до него все пак си сложи неръждавейка ... съветче, просто!


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 21 юли 2007 14:55


offtopic:
предлагам едно съревнование - кой ще пусне най много аларми в подземния паркинг на Mall of Sofia ;)


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Съб 21 юли 2007 16:27


Колеги интересува ме едно нещо или по скоро една тема :колко беше ф-то на тръбите на 1.8 ABS и евентуално подмяната им с колко по-големи е разумна и оправдана....някой ако намери темата да пусне линк,ако не чакам отговори- нещо май беше 55мм а на 60 мм било по-добре......давайте мнения моля! :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 21 юли 2007 16:31


Повече от 50-55мм външен размер е абсолютно безмислено.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Съб 21 юли 2007 16:33


Добре де а колко е фабрично,знаеш ли?


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Нед 22 юли 2007 9:12


не съм видял полицията на пътя да има уред с който да мери новото на шума, без такъв заверен от метрологията уред всеки акт е СМЕШЕН И НЕИЗДЪРЖАН и лесно отпада!
Уред на базата на който се извършва плащате, издава се фактура определят се глоби и т.н.т. трябва да има проверка на оценка на съответствието по евро стандартите!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 22 юли 2007 10:51


оффтопик : А бе вие почнете да ми събуждате децата с вашите трещящи трАби :wink: нека ви се случи няколко пъти , пък ще видите един неевропейски несертифициран, оптическинасочван уред с китайски произход , калибър 5 мм способен да поставя качествен щемпел на средно разстояние във вид на звезда на предно, задно и всякакви стъкла :evil: Аман ! Със подходящо "модване " на изпускателната уредба може да се постигне прилично , галещо ухото спортно "ръмжене" на двигателя, а не грозен пърдящ звук на смес между ЗАЗ и Трабантче едновременно :evil: аман ! :evil: Замислете се малко и не се излагайте :x


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Нед 22 юли 2007 15:26


Аз не казвам да се слага права тръба от колекторите ...та до отзад - просто събирам мнения за това "модване",което споменаваш - имимрезонаторно просто се интересувам от стоковото "ф" на тръбите и има ли смисъл да се заменят с малко по големички - примерно ако сток са 50мм-----да се пипнат на 55мм(60мм)- сподели твоето виждане за "модването" иде реч за 1.8 abs ще съм благодарен...


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 22 юли 2007 18:14


Малко_Направен написа:Айде,айде,всички карат с прави тръби и никой не прави проблеми.Режи и карай,само едно хубаво крайно гърне си сложи и нямаш грижи.Т'ва с УНГ беше оригинално,ама всеки сам си преценява.
Да ти кажа за УНГ-то че на мене докато бях с такава генерация ми се наложи да ходя 2 пъти.Всичко си е до човека и поносимостта му :roll:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Нед 29 юли 2007 21:54


Да споделя и аз моя опит. Като си купих колата шумеше доста и си карах така защото си ми харесваше, но в един момент стана твърде силно и реших да сменям каквото трябва. Погледнах под колата и какво да видя, имам катализатор и задно гърне, нищо повече, задното гърне даже беше VW. Та отидох и ми смениха задното гърне заедно с тръбата от катализатора и ми изтърбушиха катализатора(реших че няма смисъл да давам пари за тенекиен резонатор). И сега колата си е супер, въопще не е шумна, даже вътре трудно се чува на затворени прозорци. Все пак е 1.3 и може би е доста по-тиха от 1.6 и 1.8.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 94 госта