скъсан анг.ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 14:04


niikoo_1 написа:
golfer написа:винаги има тежка среща.


И отиваш няколко стотин лева назад :lol:
то ако са толкова пак добре, ама колегата от по-горния пост говори до 1500 и нагоре, което си е сташно много.най-вероятно ще се откажа, хубава ми се видя колицата и всичко по окачването беше ок, пробвах я с над 120км/ч пак ок, ама щом казвате че скъса ли се веднъж проблеми има и по-добре да не рискувам, а голфове има и други :D
ПП: имал съм голф 1.6 75 коня, ама този дали нещо са му се скапали цилиндрите или не знам какво, ама беше ненормално бърз за 75 коня... :shock




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 14:11


realityman написа:
niikoo_1 написа:
golfer написа:винаги има тежка среща.


И отиваш няколко стотин лева назад :lol:
то ако са толкова пак добре, ама колегата от по-горния пост говори до 1500 и нагоре, което си е сташно много.най-вероятно ще се откажа, хубава ми се видя колицата и всичко по окачването беше ок, пробвах я с над 120км/ч пак ок, ама щом казвате че скъса ли се веднъж проблеми има и по-добре да не рискувам, а голфове има и други :D
ПП: имал съм голф 1.6 75 коня, ама този дали нещо са му се скапали цилиндрите или не знам какво, ама беше ненормално бърз за 75 коня... :shock


Кви 1500лв. бе бе човек. :shock


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 14:16


ето какво казва колегата:


musura написа:
realityman написа:ок мерси за отговорите. някаква ориентировъчна сума за ремон от...до
ако може, да ми стане ясно за какво става дума в цифри???в най-добрия и на-лошия вариант?


зависи какво е прецакано по мотора, но може да прескочи и 1500 лева :idea: Лично аз бих бягал надалеч от подобен автомобил.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 29 юли 2007 14:24


realityman написа:... пробвах я с над 120км/ч пак ок... :shock


Това със скъсан ремък?! :shock


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 29 юли 2007 14:27


yossarian написа:
realityman написа:... пробвах я с над 120км/ч пак ок... :shock


Това със скъсан ремък?! :shock


Колата е била с електромагнитни клапани :lol:


realityman

Може момчето да е скъсало пистов ремък, а не ангренажен, ако е така няма проблем


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 14:38


yossarian написа:
realityman написа:... пробвах я с над 120км/ч пак ок... :shock


Това със скъсан ремък?! :shock
не бе как със скъсан ремък. човека е скъсал ремъка и казва, че веднага го е сменил и според него колата си е перфектна и не и е станало нищо,ама аз много не вярвам и затова постнах тук темата да чуя вашето мнение, а аз я пробвах със новия ремък !ОК.


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 15:00


хора вече съвсем се обърках.естествено вярвам повече на вас щото вие сте си специалисти на Голф, ама вижте какво мъдрят колегите от фиат и какво говорят за скъсан ремък на голф:

http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... c&start=15


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 29 юли 2007 15:45


колега ако ти харесва колата закарай я да измерят компресия на цилиндрите - ако има разлика голяма е възможно да има крив клапан, ако са еднакви - значи всичко по мотора е наред.
Ако има проблем по мотора - като сложат датчика почти всичко се вижда, с изключение на това ако има гумички на клапани за смяна или маслен сигмент да не бива.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 29 юли 2007 16:49


realityman написа:...хора вече съвсем се обърках...


Така кажи че ремъка е сменен.

Има двигател 1.6 на Голф1 който не среща бутала и клапани ако скъса ремък, но в случая как е-незнам.Закарай я на диагностика и ако ти хареса я взимай.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 29 юли 2007 16:58


ако колата е стояла много време без да се кара е нормално да не даде еднаква компресия на всичките цилиндри...мисля че за двигател ABS пък и другите на VW компресията трябва да е от 7.5-12 ако е под 7.5 е за ремонт моята беше 11.8-11.6 когато си я купувах така че отиди на елком те хората ще ти кажат ,виж закарай си я и на преден моста да не е усуквана някъде..за купето, другото е бял кахър.... :wink:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Нед 29 юли 2007 17:16


Пич,
зарежи всички тези глупости дето се говорят! Щом при слагане на новия ремък всичко си е ОК, значи като се е скъсал стария нищо не се е случило! По принцип ако буталата ударят в клапаните става страшно, няма такова положение като "леко закачи" ! Или е потрошено, или всичко е наред! Ако не вярваш дай пари за нова гарнитура на главата и иди на майстор да погледне! Но е безмислено щом колата върви!

Лично съм виждал как на моя АБУ на буталата има "канали" за клапаните и при евентуална такава случка няма да има последствия!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 29 юли 2007 19:26


И аз се чудех докъто четях аджеба тая кола в момента върви или не върви...щом има нов ремък и се движи без проблем мотора си е ок.......
щом ти харесва вземай и бягай...колегите по горе изказаха само предположения какво може да е станало след скъсване на ремъка....щом върви с новия ремък е ок,ако е ударило клапаните щеше да се разбере веднага след смяната на ремъка !!


novia
Мнения: 330
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот novia » Нед 29 юли 2007 19:58


И аз съм за вземай и :drive


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 29 юли 2007 20:25


toshev написа:Пич,
Щом при слагане на новия ремък всичко си е ОК, значи като се е скъсал стария нищо не се е случило! По принцип ако буталата ударят в клапаните става страшно, няма такова положение като "леко закачи" !

Чесно казано, и аз съм на това мнение!
Че са изпраскали клапаните, изпраскали са!
И е възможно да има някой крив... :roll:
Но както и да го броим, щом колата е в движение, едва ли ще е повече от клапан. Да му излезе 200-300 лева на човека с труда за ремонт. И бутало да има пукнато, пак ще е на добра цена, стига, обаче, да отвори главата веднага и да се прегледат нещата, че да не се случи по-голяма беля!
realityman, това 1.6, пълна инжекция не е ABS. ABS-а е 1.8, моно.
А и клапаните са хидравлични, но това са само поправки, за да ги знаеш като инфо.
Ако питаш мен, вземай го и бегом в сервиза!
Отваряте, гледате къде -какво и сменяте еобходимото.
Само не допускай същите грешки: от мързел да скапиш хубавото моторче!


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Нед 29 юли 2007 20:26


golfer написа:
jagler написа:КОЛЕГА ТИ ВИЖДАЛ ЛИ СИ РАЗГЛОБЕН ДВИГАТЕЛ става въпрос от по-новите след 90г. питай си майстора ако не вярваш ,опелите не са така...те ги чупят защото нямат защита...т.е. буталата им не са изрязани от едната страна.

бъркаш това, което си чул някъде....
точно опелите не удрят бутала и клапани.
при VW след късане на ангр. ремък винаги има тежка среща.
Напълно е прав! От опел-а само 1.4 правят бели с ремъците.Фолкса е пълно мазало ако стане така,така че менкайте го по рано! Става въпрос за 8 вентиловите.16V там прошка няма

Последна промяна от H2O на Нед 29 юли 2007 20:33, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 32 госта