Скорости..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Сря 15 авг 2007 16:19


ти се радвай че ти искат 35 за работата и 15 за лоста щото да го смениш тоя лост е голям х*й аз като си сменях втулките на другите лостчета и го разгледах мислих и него да сменям ама като видях за какво става дума и се отказах засега а и ми изглежда здрав (той моя е и различен от тия по магазините които са такива
Изображение

само че ябълката е топковидна нарязана и са на цена от 24 лв в СЗ в няколко магазина погледнах моята вместо пластмасова ябълка има метална сачма заварена към лоста и влиза в някакъв гумен или силиконов тампон-кубче и чак тогава вече се съединява с другия механизъм който пък немеца го е занитил и незнам дали ако си взеа от тия по магазините ще стане или ще трябва и другото да сменям та някой ако знае за какво говоря може да сподели, ще съм благодарен !




Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fourkoa » Пет 24 авг 2007 19:03


Здравейте. Разрових тая тема в търсачката щото при мен е доста наболяла.Ще извинявате че ви връщам към нея ама всеки ден като се кача в голфа, ми вика смени ги тия втулчици.То първо лоста се мандахерца каде си иска-явно въпросната ябълка.А онези втулки направо вече ги няма.
Та викате като ги разкача онези лосчета после иска няква центровка щото може да не влизат скоростите?
чувал сам че за да излезе лоста и да се смени ябълката се свалял сакса на аспуха. Дали е вярно?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта