kokovanev написа:При мен беше само от 1, а дупчицата - с микроскопичен диаметър - върха на игла... Т. нар. "течен метал" /май на "Бизон" намерих тогава/, хубаво почистване на мястото /с оглед и проверка на другите тапи/ и работата се оправи... Ама какво точене и разглобяване е като за такава "дреболия" - не искам да си спомням...
то отворът винаги е такъв...лошо е ,че там има налягане и постепенно при загряване почва направао да си цвърчи..аз не посмях с течен метал.....четири дупки!!!!много ми са брат....аз и в други ситуации чак на четири наведнъж не налитам....направо смених тапите....ама майстора и аз бая псувахме,че мястото е много неудобно...трябваше и каре да се демонтира.....Ама нямаше накъде!
а виж тапата на колектора стана по-лесно......
това са неизбежни последствия от каране с вода......калпазанска работа ей!