andro_ написа:Амортисьори + гаранция + БГ пътища = хаха. Мноооого рядко признават гаранцията за амортисьори.
Признават я

petko5 написа:andro_ написа:Амортисьори + гаранция + БГ пътища = хаха. Мноооого рядко признават гаранцията за амортисьори.
Признават я
andro_ написа:Да,маслените са по-издръжливи.Всички аморт.,които са хеви дюти са маслени.
Проблемът е в това,че частите в БГ са 5-то качество.Как иначе си обяснявате,че с оригинални амортисьори се кара години наред,дори и в БГ,а новите не изкарват.Абе...знаем си защо.
аз пък защо съм чувал че газовите са по-здрави...колега нали в м-н за авточасти работиш...andro_ написа:Да,маслените са по-издръжливи.Всички аморт.,които са хеви дюти са маслени.
Проблемът е в това,че частите в БГ са 5-то качество.Как иначе си обяснявате,че с оригинални амортисьори се кара години наред,дори и в БГ,а новите не изкарват.Абе...знаем си защо.
jagler написа:аз пък защо съм чувал че газовите са по-здрави...колега нали в м-н за авточасти работиш...andro_ написа:Да,маслените са по-издръжливи.Всички аморт.,които са хеви дюти са маслени.
Проблемът е в това,че частите в БГ са 5-то качество.Как иначе си обяснявате,че с оригинални амортисьори се кара години наред,дори и в БГ,а новите не изкарват.Абе...знаем си защо.
mafiacartel написа:Погледни само един пример един тампон за макферсона тука ти струва 30 лева за 2-ка ,а от Германия оригинален е 120 левааре иди после неси блъскай главата затова като знаеш какво копуваш. Ще те изкарат тия от 30 лева не повече от година ,две.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта