

dushanov написа:Искам да споделя малко опит с колегите, които четат и ще четат тази тема. Лично моя автомобил и Г3 с АЕК мотор. Има обикновена метанова уредба (поставена в Италия със всички възможни електроники за 1999г). Винаги се е държал повече от добре. Обаче от месеци на сам се чудех дали със студен въздух ще се движи по-добре. Обадих се на офиц. вносител на БРЦ и тем подобни големи метанови фирми (вкл. на Л.Ганев). Всички бяха категорични, че със студен въздух колата ще е мн. по-добре. Реших се! До сега клапата за студен/топъл въздух беше затворена с пластина в положение "само топъл въздух". Смених положението на клапата за да работи само със студен въздух. Оле майко! След 2000 оборота колата се държи малко по-добре ама малко, но докато стигне тези 2000 все едно ще загасне! Викам си... не! Върнах клапата пак в предишното положение! Не знам защо, но моята кола върви доста по-добре с топлия въздух. Повтарям на колегите, че съм с метан!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта