:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

колко ампера акумулатор за Г3 1.6 моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Вто 04 сеп 2007 21:41


Ronin:
Трева не обичам !! Виж праскови олющих кило две току що...
Сега сериозно...поспорихме в предната подобна тема ,и пак казвам колкото по голям по добре...(Като в женски разговор) Динамото ти няма никакво значение дали е 45А ,70А,или 90А,по принцип колите с климатик имат призумция да са с по големи динама ,опелите 1,5 деу тата бяха с 125 А динамо....
Големия акумолатор единствено може да се получи едвам доловимо да ти свети лампата за зареждане и то незабелижимо,палиш двг и не светкаш нищо и се взираш,броиш до 10 и тогава може да го забележиш,споко има обяснение.......нормалное ....занимавал съм се и още се занимавам чат пат като има време...ама много ми дигнаха наема на гаража и


Как да няма значение :no-no !!!!!!!!!!!!! малък заряден ток + голям капацитет на акумулатора = мнооого време за зареждане!!!!!
АКУ се избира спрямо алтернатора! За 1.6 44 Ah e напълно достатъчен.Ако сложи (на 1.6) 72 няма да го зарежда при градско каране (на къси разстояния) и АКУ-то ще си умре след време най-ненадейно! Производителя обикновено си пише препоръчителен ампераж за всеки ДВГ(и в зависимост от динамцето де)! Иначе щяха да слагат 100 Ah и на 1.0 двигатели, нали нямало значение!!! За 1.6 ФВ дава 44 или 50 ! (за сравнение на 1.6 FSI и 1.4 TSI на Golf 5 също дават 44 Ah АКУ-та)




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 04 сеп 2007 22:10


Я стига сте писали глупости 44А и незнам си какво...Като се доверявате на кой каво чул пишете АЗ СЪМ ЧУВАЛ ЧЕ ТАКА И ТАКА..........аз стопанисвам 4 семейни автомобила в наличност в момента и всички ги караме с 62-72 Аh. като най-малката е хюндай 1.1 2006 г. с 62 Аh.и няма да споменавам служебните че са с 72 всички задължително слагам а после ми приказвайте за акумолатори ,в Европа карат с малки акумолатори-ДА така е ама немеца като не му запали колата щото няма ток си вика пътна помощ,а на колегата дето пише че на малкото динамо нямало да зарежда големия акумолатор ще го помоля да си направи елементарна сметка и да погледне какво пише в менуала например на искра....че при зареждане на акумолатор примерно 72 Ah. тока да е една десета тоест 7.2 А максимален заряден ток за време примерно 12 или 24 часа...Имасе предвид зареждане с изправител.Значи 7.2 Ампера дава производителя а динамото 75 Аh няма да се справи.ТОВА ЛИ КАЗВАТЕ КОЛЕГИ :D .
Аз по малко динамо от 45 А на автомобил не съм срещал тогава за какво говорим или спорим.

п.п Част от работата ми е свързана с продажба на акумолатори(НЕ автомобилни но оловнокиселинни а единствената разлика е в капацитета,тези които продавам са с максимален капацитет 25 Аh и са за промишлени нужди,а съпругата ми проектира и изработва зарядни устройства за тях) Занимавам се с това от 7 г.Не приемам подобни съвети които пак казвам се базират на принципа ЕДНА ЖЕНА МИ КАЗА :D :D


Потребителски аватар
Milko1988
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Milko1988 » Вто 04 сеп 2007 22:47


Значи попринцип,на 1.6 мотор в рамките на нормалното е да се кара със,55АН,60АН и 62АН,ако вземеш 75АН няма да може да го зарежда както трябва,а под тези където съм написал е му идват малки(например 44АН е малък).Според мен 55АН е най-добрия вариант.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Сря 05 сеп 2007 19:39


Milko1988 написа:Значи попринцип,на 1.6 мотор в рамките на нормалното е да се кара със,55АН,60АН и 62АН,ако вземеш 75АН няма да може да го зарежда както трябва,а под тези където съм написал е му идват малки(например 44АН е малък).Според мен 55АН е най-добрия вариант.


:да: :да: :да: :да: :да:

колегите с 1,6 - ако имате климатици - 60-62 Ah, ако не - 55Ah.
44 Ah е леко компромисен, но върши работа.
А, Ronin - търговците на акумулатори могат само да мечтаят за клиенти като теб :wink:
Не си прав за алтернаторите, но не искам да изпадам в безкрайни полемики на тема разлики между А (ампер) и Ah (ампер час), време за заряд у дома и време за заряд при работещ автомобил с включени консуматори :wink:
Само за инфо и 44 и 72 свършват, та и със 100 да си, като му дойде времето щеш не щеш вадиш кабелите и викаш някой да дава ток.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 16 сеп 2007 9:58





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта