Трева не обичам !! Виж праскови олющих кило две току що...
Сега сериозно...поспорихме в предната подобна тема ,и пак казвам колкото по голям по добре...(Като в женски разговор) Динамото ти няма никакво значение дали е 45А ,70А,или 90А,по принцип колите с климатик имат призумция да са с по големи динама ,опелите 1,5 деу тата бяха с 125 А динамо....
Големия акумолатор единствено може да се получи едвам доловимо да ти свети лампата за зареждане и то незабелижимо,палиш двг и не светкаш нищо и се взираш,броиш до 10 и тогава може да го забележиш,споко има обяснение.......нормалное ....занимавал съм се и още се занимавам чат пат като има време...ама много ми дигнаха наема на гаража и
Как да няма значение

АКУ се избира спрямо алтернатора! За 1.6 44 Ah e напълно достатъчен.Ако сложи (на 1.6) 72 няма да го зарежда при градско каране (на къси разстояния) и АКУ-то ще си умре след време най-ненадейно! Производителя обикновено си пише препоръчителен ампераж за всеки ДВГ(и в зависимост от динамцето де)! Иначе щяха да слагат 100 Ah и на 1.0 двигатели, нали нямало значение!!! За 1.6 ФВ дава 44 или 50 ! (за сравнение на 1.6 FSI и 1.4 TSI на Golf 5 също дават 44 Ah АКУ-та)