Имаше един КР от смолян дето идваше няколко пъти в пловдив на митницата и чекнеше сичко що е 150-160 коня
тоя кр бил с дизелови скорости
и се виждаше много ясно
при дръпка с опел астра гси астрата вкарва втора и е на половината на 2-ра предавка голфа още е на първа и тогава сменя
Бензинов двигател + дизелова скоростна кутия = ?
- Denko_be_maina
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бензинов двигател + дизелова скоростна кутия = ?
[quote="CyberBlade"]Чувал съм, че с дизелова скоростна кутия бензинов автомобил "върви" повече от колкото с оригиналната... Тогава фабрично защо не слагат такива кутии. Къде е уловката?
Щото малко хора разбират от механика и кинематика.Дълго е за обяснение и нямаш необходимите познания да го разбереш/не се заяждам сложна материя е/.
Щото малко хора разбират от механика и кинематика.Дълго е за обяснение и нямаш необходимите познания да го разбереш/не се заяждам сложна материя е/.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
подкрепям колегата по-горе
подкрепям колегата по-горе това са сложни науки.
Струва ми се наистина безсмислено да се прави нещо подобно все пак думата на конструкторите е доста над нашите представи по темата.
Струва ми се наистина безсмислено да се прави нещо подобно все пак думата на конструкторите е доста над нашите представи по темата.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
какъв е смисъла?
какво искаш да постигнеш?
ако искаш тотално да умре откъм ускорение колата сложи от дизела,
ако искаш колата да ти е пак пъргава но на 5та предавка да работи на по-ниски обороти и да ти икономисва гориво за сметка на по-бавно ускорение , но пък по-висока максимална скорост сложи само петата от дизел или от такава с по-малко предавателно отношение от твойта пета.При всички случаи страда времето за достигане на максималния въртящ момент/ускорението/щото твойта машинка има по-малък въртящ момент от дизела/респективно сила/
какво искаш да постигнеш?
ако искаш тотално да умре откъм ускорение колата сложи от дизела,
ако искаш колата да ти е пак пъргава но на 5та предавка да работи на по-ниски обороти и да ти икономисва гориво за сметка на по-бавно ускорение , но пък по-висока максимална скорост сложи само петата от дизел или от такава с по-малко предавателно отношение от твойта пета.При всички случаи страда времето за достигане на максималния въртящ момент/ускорението/щото твойта машинка има по-малък въртящ момент от дизела/респективно сила/
- SpoileR
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А възможно ли е само 5-тата предавка да се сложи от дизелова скоростна кутия и да си прави по-голяма максимална скорост, пък другите 4 като са си нормални да няма проблеми и с ускорението на тях?
пп (Може би е тъп въпрос и параметрите и дименсиите на компонентите на дизеловата кутия се различават от тази на бензиновата и няма да паснат, но да попитам
)

пп (Може би е тъп въпрос и параметрите и дименсиите на компонентите на дизеловата кутия се различават от тази на бензиновата и няма да паснат, но да попитам

Това е с скорости от ТД но аз съм с 1.8 глава и не осештам да има разлика още повече че от 1 до3 предавателните са същите като на предната ми котия аз на 3 съм правил 150 км. Общо взето не вкарваш двигателя в високи обороти а си караш при максимален вуртящ момент около 3000 и така щадиш мотора .Расхода ми падна с 0.5 литра.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 06 окт 2007 23:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Бензинов двигател + дизелова скоростна кутия = ?
пи4 сас дизеловата кутиа няма да искара6 далго.просто 6те я с4упи6 ни6то друго.но ефекта е добар да ти кажа по далги 6те ти са скоростите ни6то друго и много 6те тормози6 мотора тожа е
а и зависи как иска6 да ти варви колата на каси отсе4ки или на далги ако е на каси демек при градски условиа си сложи от по малак двигате кутия ефекта е добар но нетрябва да е издува6 много 6тото 6те я с4упи6

- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
Re:
Bratt написа:http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=12658&postdays=0&postorder=asc&start=0
Вижте това. Пича, който си продава Голфето е написал, че е със скоростна кутия на Г3 турбо дизел...някъде по-нататък в темата беше споменал, че със старата кутия повече от 230 не е могъл да вдигне, пък с дизеловата до 240 е стигал...
Тука "пича" е послъгал малко защото тази кутия има най-големи предавателни числа(до колкото зам гледах една таблица) а има най-малка максимална скорост.Тука в Варна бяха сложили на един КР такава повече от 210 не вдигна,но пак за това стана по пъргав.
Така,че обобщено, от дизелова до дизелова скоростна кутия има ограмна разлика .... може мн да се спори и резулататите от тази интервенция да са добри и лоши.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 112 госта