На 1-ва скорост,паркирана под наклон прескача!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Мнениеот jaden » Чет 13 сеп 2007 10:44


.:Stef4o:. написа:Подпри я с нЕкой по-голЕм камИк и си свиркай. :lol:

;

:D :да:




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 13 сеп 2007 10:51


Съгласен за пробега, но... Винаги има 1 "но" - мой приятел закупи на уникално ниска цена Алфа 146 1,4 16в, 2001 г., с мн. лек удар - "козметика"... Колата е с документи, на реални 106к км, масло почти нямаше, а и това, което все пак източихме отдавна не беше масло... Започнахме с гумички - 16 бр., свещи /4+4 - общо 8 бр. :twisted: /, нови филтри, течности, ремъци, ролки и т.н. Не се получи, в момента е в "бокса" за обезглавяване, качествено, съпроводено с всичките му там "салтанати" и разходи...

П.П. Спирачките и окачването /железа... :twisted: / също бяха в окаяно състояние, единствено ел. пакета и клима-та /също вече ревизиран/ не са създавали проблеми. Засега... Е, не казвам, че твоя случай е същия - напротив, надявам се да не е...

Последна промяна от kokovanev на Чет 13 сеп 2007 11:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Мнениеот jaden » Чет 13 сеп 2007 11:00


Значи единствено ми остава да чакам....пфу :(


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 сеп 2007 12:41


jaden написа:Значи единствено ми остава да чакам....пфу :(

Е как така ще чакаш???Просто иди и си измери компресията..може да имаш неприятна изненада,но пък поправима .....
Колегата kokovanev ти го е казал,ама ти като не си имал Вартбург(аз имах такъв 5 години) и не знаеш!Вартбургът има много слаба компресия(1:7 степен на сгъстяване към 1:10 за Голфа) ...затова не задържа на баир ......най -вероятно ти е паднала компресията ама защо??????Провери...
Моя Голфи си седин(засега!!!пу-пу -пу)спокойно на баир( около 10 градуса )на 1-ва и не може да го мръднеш..


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 13 сеп 2007 19:14


Тая ръчна за кво ви е?!?
Все пак колата си тежи :lol:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 13 сеп 2007 19:43


абе ора, имаше отдавна такава тема за "изпускането" по баир

голем и дори не чак толко голем и си пуска по-малко, нормално си е

п.с. аре ходи си премери компресията и напиши после колко е :idea:


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Чет 13 сеп 2007 19:57


http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 8%F0%E0%F5 аз я пусках тази тема-развитие -проблема не се е оправил -колата върви кат пушка-компресия в норма -а сега кажете какво им е на тези коли


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 13 сеп 2007 20:26


Абе не знам ама много внимавай щото брат ми изпусна така едно деу и застрахователите не изкаха да му платат нищо..."вина на водача"


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 13 сеп 2007 22:57


kokovanev написа:Съгласен за пробега, но... Винаги има 1 "но" - мой приятел закупи на уникално ниска цена Алфа 146 1,4 16в, 2001 г., с мн. лек удар - "козметика"... Колата е с документи, на реални 106к км, масло почти нямаше, а и това, което все пак източихме отдавна не беше масло... Започнахме с гумички - 16 бр., свещи /4+4 - общо 8 бр. :twisted: /, нови филтри, течности, ремъци, ролки и т.н. Не се получи, в момента е в "бокса" за обезглавяване, качествено, съпроводено с всичките му там "салтанати" и разходи...

П.П. Спирачките и окачването /железа... :twisted: / също бяха в окаяно състояние, единствено ел. пакета и клима-та /също вече ревизиран/ не са създавали проблеми. Засега... Е, не казвам, че твоя случай е същия - напротив, надявам се да не е...
убеждавам се че тия италианци са ебати мундарите карат до край без нищо да влагат... :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 13 сеп 2007 22:59


На 1 предавка под наклон колата въобще не трябва да се движи да не бъркаш с 3 та предавка че са близки.Но пък казваш че и на задна е така сигурно съединителче.... :wink:


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 14 сеп 2007 7:54


Зависи от наклона!Аз си правих експерименти имам един наклон пред гаража - и дизел изпусна там(Zafira с пробег 4 000 км).Така че до известна степен е нормално


katri71
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri71 » Пет 14 сеп 2007 9:54


Колега-нищо страшно и аз съм така от сума време,защото мойто Vento се спира постоянно и домува на постоянен голям наклон-нямам просто друг избор.Ако я оставям ,обаче колата постоянно на ръчна,то за няколко месеца въжето на ръчната сдава багажа-разтяга се и трябва да се опъва постоянно(додето има ход разбира се :)),затова аз лично практикувам оставане на колата на първа(установил съм ,че като я оставя на задна по-лесно се движи) и подпирам задните гуми с по един камък и няма никви проблеми - пей сърце,само че внимавам винаги гумите да застъпят част от камъните(специално подбрани за целта),така че да не могат да мърдат,щото ако някой реши да махне камъните докато ме няма да не стане сакътлък:)


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Пет 14 сеп 2007 11:53


Vladko написа:Ангренажен ремък за смяна.


Браво на знаещия :lol:
Ако прескача зъб от ангренажа нали знаеш какво става?
Най-малкия проблем е промяна на центровка ако колата е бенз...


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 14 сеп 2007 12:27


batmilko написа:абе ора, имаше отдавна такава тема за "изпускането" по баир

голем и дори не чак толко голем и си пуска по-малко, нормално си е



Както се вика - Човещинка си е mhihi.


П.С. Като паркирате на баир винаги завъртайте геврека към бордюра. Така поне си връзвате гащите до някаква степен.. а това с ръчната не е много препоръчително... поне не и през зимата :roll: .


bocotam
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 05 май 2005 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bocotam » Пет 14 сеп 2007 12:57


В Сан Франциско има много баири и всички коли паркирани на баир са със завъртяни гуми към бордюра .... ако не го направиш даже могат да те глобят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 116 госта