машинката на вратата представлява най образно една мембрана-налягането я бута=отключва, вакуума я дърпа=заключва. резки многократни последователни движения нагоре-надолу създават натоварване в системата и най слабата и най близка връзка изпуска-това е станало.
иначе няма проблем да се бутат на ръка само да не се "помпа" нали се сещаш?
Централно заключване- Голф 3 ТДИ комби /поправено/
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:разглоби внимателно кората на колонката в основата й между левите врати. долу в основата ще намериш една Т образна вакуумна връзка. ако тя е наред провери с уста къде (в кое от разклоненията) ще ти е свободно да засмукваш и надуваш. това ще те ориентира дали проблема е в предната или в задната врата. аз си мисля че проблема така както го описваш е в присъединителната букса с кабелите на задна лява врата. или отвън (откъм колонката) или отвътре (откъм вратата) и най вероятно е причинен от щерката ти която с резките последователни отключвания-заключвания е предизвикала измъкване на някое от маркучетата на въпросните снадки.
много рядко се късат тия маркучи-по вероятно е да са се измъкнали.
провери си ги защото тая утечка води до прекомерна работа и прегряване на компресора. да не си слагаш главата във фризера после.
СТАНА! ПОЛУЧИ СЕ!!!
Беше се измъкнал единия маркуч в самата букса на вратата-в колонката.свързах го и тръгна не само задната , но и предните врати.явно са последователно свързани или поради голямата загуба на налягане въздух не е стигал до предните врати
БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩТА!
дано не стана досаден, но ще продължа да задавам въпроси тук и ще разчитам на отзивчивостта на знаещите и патилите колеги!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 123 госта