Спортен филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 27 окт 2007 9:08


Tinko написа:
andro_ написа:Моето мнение за спортните филтри и атмосферните бензинови двг-та:
Един панелен К&Н за Голф го дават 140-150 леа,отделно там на 15К км има пране и то струва пари.
Един обикновен хартиен възд.филтър е около 10 лева.
150/10 = 15 смени = 150 000 км.
От какъв зор да слагам спортни филтри?


Няма смисъл :)
на К-Н филтрите имат живот 500 000 мили.направи си сметка .с една дума ,вечни са




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 27 окт 2007 9:28


аз моя K&N тип пита не съм го чистил от 2г. и няма проблем т.е. за това време съм сменил 5 пъти маслото :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 27 окт 2007 13:29


jagler написа:аз моя K&N тип пита не съм го чистил от 2г. и няма проблем т.е. за това време съм сменил 5 пъти маслото :wink:

Като знам какви лайна се събират на хартиения за 5 хил.км си представям твоя филтър.Ти сам си знаеш де.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Съб 27 окт 2007 21:48


Tinko написа:..... кои знае какво ръмжене от спортен филтър не излиза.... тва да не е супер чарджър... :shock


ела да ми 4уеш мотора и с обикновен и после с к&n-да видим дали не ръмжи като супер чарджър


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 28 окт 2007 0:05


neiki4a написа:
Tinko написа:..... кои знае какво ръмжене от спортен филтър не излиза.... тва да не е супер чарджър... :shock


ела да ми 4уеш мотора и с обикновен и после с к&n-да видим дали не ръмжи като супер чарджър


Баш като него не ръмжи... за да ръмжи като него тря да махнеш и тръбата.... Играл съм си доста и супер чарджъра не ръмжи а по скоро цвили от струята въздух която минава ама както и да е....


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Нед 28 окт 2007 0:56


хахахах 15 лв. на илиенци викаш е филтъра и бонус към него сини пръскалки и спортни лепенки дават хахахаха деба селяците ,k&n под 120 лв. не се сещам аз,jr е малко по надолу и лошо няма с тези филтри дали ще е панелен или конусен все стават,ама всичко друго е ташак и евтин вариант да си преебеш мотора.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 28 окт 2007 1:12


Него трудно по скоро да задръстиш инжекциона с тиня...
Между другото JR не са толкос зле.... :roll:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 29 окт 2007 19:38


Между другото JR не са толкос зле.... :roll:[/quote]да ....от опит го знам .прависте


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 29 окт 2007 21:02


andro_ написа:
jagler написа:аз моя K&N тип пита не съм го чистил от 2г. и няма проблем т.е. за това време съм сменил 5 пъти маслото :wink:

Като знам какви лайна се събират на хартиения за 5 хил.км си представям твоя филтър.Ти сам си знаеш де.
ами като погледна кутията от вътрешната страна т.е. тази от към тръбата на моното няма нито прах нито нищо полепено по повърхноста,а преди с хартиените да ти кажа имаше леко полепено,но все пак моя филтър не е ментак за 15лв., и е K&N със заводски номера отляти по гумения кант :wink:


belor
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belor » Пон 29 окт 2007 21:40


имам приятел със спортен филтър K&N само че е бмв с чипове и така нататък (нищо че е дизел )
скоро го пра, не знам с кви препарати но каза че голеи лайна са паднали от него .той така си го купи и сега го пра за пръв път ,но пък остана и доволен :)


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Вто 30 окт 2007 0:36


Според мен спортния филтър лично на мене би ми свършил идеална работа даже по малко разходи ще имам. тъй като на всяка смяна на филтъра на 10000 км аз трябва да си правя центровка на газовата оредба съотношение газ въздух и трябва да дам 10 лв + 5 лв за пътните до там ето ти ги 15 лв + 10 лева филтър хартиен и кво праим харчим пари на вятара.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 30 окт 2007 0:54


Ха,колеги всеки сам решава за себе си.И аз по едно време се бях наканил да си взема К&N,но са доста скъпи (за заплатата ми),препаратът също и затова си реших да си карам с хартиените.При мен специално няма какво да се заблуждавам,че колата ще има повече мощност,защото повече въздух ще минава през дебитомера,което означава повече гориво през дюзите и в края на краищата нищо не правим.Е,може лагът в подаването на газта да намелее,но няма много смисъл в това да похарча почти 2 резервоара бензин за този ефект.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 30 окт 2007 6:18


моя го взех от един познат за 50лв. малко го беше ползвал на една 3-ка АБФ така че отдавна съм му избил парите ако трябваше да слагам хартиени и колата си върви и на бенз и на газ без настройки... :wink: и то много прилично си върви като се има предвид че преди 2г. съм махнал и ревящите гърнета че на дълъг път ми надуват главата все едно Зил караш... :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 30 окт 2007 9:59


А и кой е казал че J R е 14 лв? :roll:


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Вто 30 окт 2007 16:11


Хубу де, в карйна сметка каква е файдата от тия спортни филтри, повече върви ли, повече ръмжи ли, и двете ли.... Щото да речем ще извадя 130-150 лв. за един K&N ама какъв е истинския ефект все пак.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта