на К-Н филтрите имат живот 500 000 мили.направи си сметка .с една дума ,вечни саTinko написа:andro_ написа:Моето мнение за спортните филтри и атмосферните бензинови двг-та:
Един панелен К&Н за Голф го дават 140-150 леа,отделно там на 15К км има пране и то струва пари.
Един обикновен хартиен възд.филтър е около 10 лева.
150/10 = 15 смени = 150 000 км.
От какъв зор да слагам спортни филтри?
Няма смисъл



Спортен филтър
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
neiki4a написа:Tinko написа:..... кои знае какво ръмжене от спортен филтър не излиза.... тва да не е супер чарджър...
ела да ми 4уеш мотора и с обикновен и после с к&n-да видим дали не ръмжи като супер чарджър
Баш като него не ръмжи... за да ръмжи като него тря да махнеш и тръбата.... Играл съм си доста и супер чарджъра не ръмжи а по скоро цвили от струята въздух която минава ама както и да е....
хахахах 15 лв. на илиенци викаш е филтъра и бонус към него сини пръскалки и спортни лепенки дават хахахаха деба селяците ,k&n под 120 лв. не се сещам аз,jr е малко по надолу и лошо няма с тези филтри дали ще е панелен или конусен все стават,ама всичко друго е ташак и евтин вариант да си преебеш мотора.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
ами като погледна кутията от вътрешната страна т.е. тази от към тръбата на моното няма нито прах нито нищо полепено по повърхноста,а преди с хартиените да ти кажа имаше леко полепено,но все пак моя филтър не е ментак за 15лв., и е K&N със заводски номера отляти по гумения кантandro_ написа:jagler написа:аз моя K&N тип пита не съм го чистил от 2г. и няма проблем т.е. за това време съм сменил 5 пъти маслото
Като знам какви лайна се събират на хартиения за 5 хил.км си представям твоя филтър.Ти сам си знаеш де.

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Според мен спортния филтър лично на мене би ми свършил идеална работа даже по малко разходи ще имам. тъй като на всяка смяна на филтъра на 10000 км аз трябва да си правя центровка на газовата оредба съотношение газ въздух и трябва да дам 10 лв + 5 лв за пътните до там ето ти ги 15 лв + 10 лева филтър хартиен и кво праим харчим пари на вятара.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ха,колеги всеки сам решава за себе си.И аз по едно време се бях наканил да си взема К&N,но са доста скъпи (за заплатата ми),препаратът също и затова си реших да си карам с хартиените.При мен специално няма какво да се заблуждавам,че колата ще има повече мощност,защото повече въздух ще минава през дебитомера,което означава повече гориво през дюзите и в края на краищата нищо не правим.Е,може лагът в подаването на газта да намелее,но няма много смисъл в това да похарча почти 2 резервоара бензин за този ефект.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
моя го взех от един познат за 50лв. малко го беше ползвал на една 3-ка АБФ така че отдавна съм му избил парите ако трябваше да слагам хартиени и колата си върви и на бенз и на газ без настройки...
и то много прилично си върви като се има предвид че преди 2г. съм махнал и ревящите гърнета че на дълъг път ми надуват главата все едно Зил караш... 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта