Pierburg 2e2-към ръчен смукач?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Чет 08 ное 2007 21:28


колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 09 ное 2007 5:54


golfarata написа:колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!

еваларката брат :да: :да: :да: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 09 ное 2007 6:09


колегата с обърнатите вакуми да каже кои вакуми се обръщат,че хем ми е интересно хем ми е смешно.това да не е кюфтета та да ги обръщаме и въртим и меткаме на скара.
На този карбуратор един модул бъгне ли се се получава нещо като хардуерен проблем.Може ли компютър с хардуерен проблем да функционира нормално?НЕ.Всички модули са взаимно свързани и всеки изпълнява своята функция за да работи карбуратора в норми.
Може да продължите с побългаряването.Нищо не се знае,току виж от концерна на фолксваген да вземат някой българин за технически консултант да им изтепа всичката риба в Германия.
Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 09 ное 2007 6:55


значи спираловидната пластина преди 2-3 месеца беше се откачила от жичката.- и я закрепихме като жертвахме около 7-8 мм от пластината.студеното палене май му хванах цаката-включвам на контакт и помпя газта 15-20 пъти.колата пали от раз и работи добре,но подам ли леко газ и гасне.дано в събота е хубаво времето да се позанимая малко с карба


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 09 ное 2007 11:05


SnowMaster написа:значи спираловидната пластина преди 2-3 месеца беше се откачила от жичката.- и я закрепихме като жертвахме около 7-8 мм от пластината.студеното палене май му хванах цаката-включвам на контакт и помпя газта 15-20 пъти.колата пали от раз и работи добре,но подам ли леко газ и гасне.дано в събота е хубаво времето да се позанимая малко с карба

този карбуратор трябва да пали сутрин с дистанционно,а не да помпаш като културист щанги :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 09 ное 2007 13:46


ходих до едно място като морга(На кило) обаче нямаше пиермург-един еднокамерен солекс и някакъв френски.за смукача ми обявиха цена 180лв(нов)-ужас :shock


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 09 ное 2007 14:38




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 09 ное 2007 20:16


golfarata написа:колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!
Колега голем разбирач се извади - ако беше прочел във форума за сервиза до бирената (Златен меркурий)нямаше да се оплакваш. А успех не ми пожелавай моя пиер си работи като гори 9 градско газ, сутрин нямам проблеми с паленето и съм си доволен- хич не се оплаквам. И това с бараните колектори не го разбрах, никой в темата не е писал че му е баран колектора, ама ти можеш да знаеш некой як тунинг - незнам :shock


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пет 09 ное 2007 21:58


Колега - аз не се барам за разбирач и хич не ми се спори с разбирачи. когато се регнах в форума стана голема хранилка щото точно се закачих с Люси - Витавто София. колегата е свестно момче и не храни и не си прави реклама /уменията му го лансират /. и аз не му правя реклама / повечето така ще си помислят ама.........../. А реномираните сервизи за карбуратори дет много им разбират / и ти си доволен!!!/ - ЕВАЛА! просто забрави - модуля да се покриви и да ми земат 35 кинта Господата? май не е европейско като ремонт а? Успех колега - дано се запознаеме скоро с тебе - да разясниме темата за пиербург 2е2 на по бира / няколко / и нагледно ще вземем 2-3 карба / цели и разпукани / - може да ме открехнеш на некой тунинг и ти? ние селяците сме прости хора - ама има хора от форума дет разбират повече и помагат повече! Пак успех колега!


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Съб 10 ное 2007 9:04


[quote="golfarata"]Колега - аз не се барам за разбирач и хич не ми се спори с разбирачи. когато се регнах в форума стана голема хранилка щото точно се закачих с Люси - Витавто София. колегата е свестно момче и не храни и не си прави реклама /уменията му го лансират /. и аз не му правя реклама / повечето така ще си помислят ама.........../. А реномираните сервизи за карбуратори дет много им разбират / и ти си доволен!!!/ - ЕВАЛА! просто забрави - модуля да се покриви и да ми земат 35 кинта Господата? май не е европейско като ремонт а? Успех колега - дано се запознаеме скоро с тебе - да разясниме темата за пиербург 2е2 на по бира / няколко / и нагледно ще вземем 2-3 карба / цели и разпукани / - може да ме открехнеш на некой тунинг и ти? ние селяците сме прости хора - ама има хора от форума дет разбират повече и помагат повече! Пак успех колега![/quote]

Ха колега то нищо свързано с опити за ремонт на карбуратор не е европейско :) В европа си плащаш като поп и ти сменят целия карбуратор, няма ремонти на парче (дори и да може да кара още). Всеки си решава за себе си и си търси вариант дето го устройва.
А сиромах човек - жив дявол :oops:

П.С. Колегата Люси може да ми се смее за обърнатите вакууми (наистина не знам кои са иначе щях да кажа за всенародното благо) ама докато работи тоя карб (повече от година е така) и пали на -18 няма да го пипна "вервайте ми" :)


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 13 ное 2007 10:21


попадна ми ето това и то без пари
http://images20.snimka.bg/004486610.jpg
пт пиербург 2е3 е-въпроса е дали става на 2е2.някой правил ли е подобна операция :?:
като гледам захващането е същото.има и 3 болчета за нагласяня


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 13 ное 2007 11:58


явно никой не е правил подобно нещо.след обяд ще пробвам


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 ное 2007 19:28


мисля че не става - на 2е3 това управлява и оборотите на смукач


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пет 16 ное 2007 12:05


а сега аз да питам за моя пиербург че нещо май май много ми лапа - сутрин или когато и да било като завъртя и пали на 1/4 с това нямам грижи - но докато загрее колата държи м/у 1800/2000 оборота което не е ли множко ? а като загрее падат около 650-750 и се усещат леки дразнещи потрепервания и като се има в предвид че я карам предимно на градско и предимно студена (щото е все на къси растояния) оня ден я засякох (малко виртуално) по груби сметки май ми гори 20/100 - а колата от как съм я взел не съм я засичал колко гори само наливам и карам а и газ нямам. тука немците дават май че трябва да държи 3000 оборота което пък ми се вижда вече наистина мнооого

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_149_VW-Golf-Vergaser.html

Kaltleerlaufdrehzahl U/min 3000±200


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 16 ное 2007 13:00


Ако не се подгрява или бавно загрява (маркучето, което излиза от коректорите) и най-изправния карборатор вдига разхода и прави
проблеми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта