


Pierburg 2e2-към ръчен смукач?
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
golfarata написа:колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!
еваларката брат






- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
колегата с обърнатите вакуми да каже кои вакуми се обръщат,че хем ми е интересно хем ми е смешно.това да не е кюфтета та да ги обръщаме и въртим и меткаме на скара.
На този карбуратор един модул бъгне ли се се получава нещо като хардуерен проблем.Може ли компютър с хардуерен проблем да функционира нормално?НЕ.Всички модули са взаимно свързани и всеки изпълнява своята функция за да работи карбуратора в норми.
Може да продължите с побългаряването.Нищо не се знае,току виж от концерна на фолксваген да вземат някой българин за технически консултант да им изтепа всичката риба в Германия.
Поздрави

На този карбуратор един модул бъгне ли се се получава нещо като хардуерен проблем.Може ли компютър с хардуерен проблем да функционира нормално?НЕ.Всички модули са взаимно свързани и всеки изпълнява своята функция за да работи карбуратора в норми.
Може да продължите с побългаряването.Нищо не се знае,току виж от концерна на фолксваген да вземат някой българин за технически консултант да им изтепа всичката риба в Германия.
Поздрави



- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
значи спираловидната пластина преди 2-3 месеца беше се откачила от жичката.- и я закрепихме като жертвахме около 7-8 мм от пластината.студеното палене май му хванах цаката-включвам на контакт и помпя газта 15-20 пъти.колата пали от раз и работи добре,но подам ли леко газ и гасне.дано в събота е хубаво времето да се позанимая малко с карба
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
SnowMaster написа:значи спираловидната пластина преди 2-3 месеца беше се откачила от жичката.- и я закрепихме като жертвахме около 7-8 мм от пластината.студеното палене май му хванах цаката-включвам на контакт и помпя газта 15-20 пъти.колата пали от раз и работи добре,но подам ли леко газ и гасне.дано в събота е хубаво времето да се позанимая малко с карба
този карбуратор трябва да пали сутрин с дистанционно,а не да помпаш като културист щанги



- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега голем разбирач се извади - ако беше прочел във форума за сервиза до бирената (Златен меркурий)нямаше да се оплакваш. А успех не ми пожелавай моя пиер си работи като гори 9 градско газ, сутрин нямам проблеми с паленето и съм си доволен- хич не се оплаквам. И това с бараните колектори не го разбрах, никой в темата не е писал че му е баран колектора, ама ти можеш да знаеш некой як тунинг - незнамgolfarata написа:колега християн37 - 1 джетка имах 1,8 с пиерче и си записвам час при големите играчи на бирената и сливница/ киро инженера и ............ еди-кой си карбуратора /. сигурно не си писал у форума още тогава. и кво стана - модуля по селски накривен назад / според думите ти - игнориран или квото там си казал - 35 кинта зимат на бай село с джетата и ми викат - готова е - не барай иглата / опа ампулата /.смукача и него. иначе ше харчи 20/............. колата ще харчи малко и на газ и бенз.......... ха-ха! да ама под 16-17 не гори газ а бенза 10ка+малко отгоре 1-2 кила. подарих им го пиера за части и си зех друг. рефреш на сичко плюс здрав смукач и после 2000 лева и шута у г..а! продадох я! просто и чисто! а когато я взех меташе от 100до 3000 оборота. успех с пиербурзите колега! а цо-то на " барани" 1,8 или рф-и с други колектори и тръби на 55 и нагоре как ще го мернеш та да разбереш? пробвали сме доста / поне с 6-7 коли/ и нещо -нищо газ анализатора не фаща - кофти / па на газ е арна работа.............../!

- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
Колега - аз не се барам за разбирач и хич не ми се спори с разбирачи. когато се регнах в форума стана голема хранилка щото точно се закачих с Люси - Витавто София. колегата е свестно момче и не храни и не си прави реклама /уменията му го лансират /. и аз не му правя реклама / повечето така ще си помислят ама.........../. А реномираните сервизи за карбуратори дет много им разбират / и ти си доволен!!!/ - ЕВАЛА! просто забрави - модуля да се покриви и да ми земат 35 кинта Господата? май не е европейско като ремонт а? Успех колега - дано се запознаеме скоро с тебе - да разясниме темата за пиербург 2е2 на по бира / няколко / и нагледно ще вземем 2-3 карба / цели и разпукани / - може да ме открехнеш на некой тунинг и ти? ние селяците сме прости хора - ама има хора от форума дет разбират повече и помагат повече! Пак успех колега!
- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="golfarata"]Колега - аз не се барам за разбирач и хич не ми се спори с разбирачи. когато се регнах в форума стана голема хранилка щото точно се закачих с Люси - Витавто София. колегата е свестно момче и не храни и не си прави реклама /уменията му го лансират /. и аз не му правя реклама / повечето така ще си помислят ама.........../. А реномираните сервизи за карбуратори дет много им разбират / и ти си доволен!!!/ - ЕВАЛА! просто забрави - модуля да се покриви и да ми земат 35 кинта Господата? май не е европейско като ремонт а? Успех колега - дано се запознаеме скоро с тебе - да разясниме темата за пиербург 2е2 на по бира / няколко / и нагледно ще вземем 2-3 карба / цели и разпукани / - може да ме открехнеш на некой тунинг и ти? ние селяците сме прости хора - ама има хора от форума дет разбират повече и помагат повече! Пак успех колега![/quote]
Ха колега то нищо свързано с опити за ремонт на карбуратор не е европейско
В европа си плащаш като поп и ти сменят целия карбуратор, няма ремонти на парче (дори и да може да кара още). Всеки си решава за себе си и си търси вариант дето го устройва.
А сиромах човек - жив дявол
П.С. Колегата Люси може да ми се смее за обърнатите вакууми (наистина не знам кои са иначе щях да кажа за всенародното благо) ама докато работи тоя карб (повече от година е така) и пали на -18 няма да го пипна "вервайте ми"
Ха колега то нищо свързано с опити за ремонт на карбуратор не е европейско

А сиромах човек - жив дявол

П.С. Колегата Люси може да ми се смее за обърнатите вакууми (наистина не знам кои са иначе щях да кажа за всенародното благо) ама докато работи тоя карб (повече от година е така) и пали на -18 няма да го пипна "вервайте ми"

- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
попадна ми ето това и то без пари
http://images20.snimka.bg/004486610.jpg
пт пиербург 2е3 е-въпроса е дали става на 2е2.някой правил ли е подобна операция
като гледам захващането е същото.има и 3 болчета за нагласяня
http://images20.snimka.bg/004486610.jpg
пт пиербург 2е3 е-въпроса е дали става на 2е2.някой правил ли е подобна операция

като гледам захващането е същото.има и 3 болчета за нагласяня
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
а сега аз да питам за моя пиербург че нещо май май много ми лапа - сутрин или когато и да било като завъртя и пали на 1/4 с това нямам грижи - но докато загрее колата държи м/у 1800/2000 оборота което не е ли множко ? а като загрее падат около 650-750 и се усещат леки дразнещи потрепервания и като се има в предвид че я карам предимно на градско и предимно студена (щото е все на къси растояния) оня ден я засякох (малко виртуално) по груби сметки май ми гори 20/100 - а колата от как съм я взел не съм я засичал колко гори само наливам и карам а и газ нямам. тука немците дават май че трябва да държи 3000 оборота което пък ми се вижда вече наистина мнооого
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_149_VW-Golf-Vergaser.html
Kaltleerlaufdrehzahl U/min 3000±200
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_149_VW-Golf-Vergaser.html
Kaltleerlaufdrehzahl U/min 3000±200
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта