не бе човече .ясно е, че когато една кола се подържа, е в добро състояние .ето моята 3-ка е перфектна ,но ми се връзва средно по около 70лв. на месец, за да го подържам в перфектно състояние .но нали казах ,че от тази 4-ка която карах малко се поуплаших,все пак беше на малко над 100000 ,а ето моята е на 225 000 вече и смея да кажа ,че няма забележка.но както казах си иска своето, за да е в такова състояние .поне хубавото е ,че частите не са скъпи и имам възможност да си го позволя,докато 4-ката ,както каза колегата по горе ,наистина нямя дя мога да и на смогна от към пари.частите все още са им скъпи.естествено, че са по нови модели и са по измислени във всяко едно отнушение ,но не мога да разбера след като някои кара кола за над 12000 лв ,да я остави да тропа нещо и да не си сменя амортесьорите например.те за това повечето коли са в окаяно състояние, защото всеки ,или почти всеки си дава последните пари за кола, само и само да е на вълната ,и после, олелеДон Хуан Голфа написа:kamus11 написа:абе не знам как са вашите коли ,но ми се наложи преди време да карам една 4-ка тди.видех се в чудо .имах чуството ,че всяко колело ходи на различна посока.ебати меката кола ,а беше на 120000 км по киометраж.корите на вратите и средната конзола тракаха яко.и за това съм на мнение, че последният качествен голф е ,3-ката .разбирасе има и изключения
Колега чудиш се как така ти хлопа нещо....еми поне като се сменя маслото 1 път в годината и трябва да ти се направи качествено обслужване което включва проверка на окачването тогава няма да задаваш този въпрос!
Карал съм всички модели на Голф и смея да кажа че 4 и 5 са много добри сръвнение с другите и то с години напред и е логично - по нови са![]()
Моя голф4 се кара от 4 години в България като последните 2 само със спортно окачване и не съм има никакви проблеми и нищо не съм сменявал!
Зависи кой и как го е карал и на колко реални километра е защото няма вечни неща!!!
Ае със здраве
P.S.
3-ката си остава най неуспешния модел с най-много проблеми...писано е много за тях
Голф 4 - тропа като каруца
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: !
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: !
kamus11 написа:ето моята 3-ка е перфектна ,но ми се връзва средно по около 70лв. на месец, за да го подържам в перфектно състояние
70Х12=840лв ! ами аз за 2 год. не съм дал толкова пари а смея да твърдя че колицата е в много добро състояние като все пак съм минал 70К за това време


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
leonardo_vd написа:kamus11 написа:абе не знам как са вашите коли ,но ми се наложи преди време да карам една 4-ка тди.видех се в чудо .имах чуството ,че всяко колело ходи на различна посока.ебати меката кола ,а беше на 120000 км по киометраж.корите на вратите и средната конзола тракаха яко.и за това съм на мнение, че последният качествен голф е ,3-ката .разбирасе има и изключения
Баси шегаджията. №3 е най-несполучливия Голф Откъде и да го погледнеш. Това че не можеш да си позволиш 4 не значи че не е добър.
Да карал съм.Ако имаш всекидневен път по павета който и да е Голф си е тропалник отсякъде.На въпроса що карам голф - щото сичките коли от тоя клас са по-големи тропалници.Ако не искаш да тропа си трябва по-голям клас кола.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта