Във маркуча който отива към инжекциона ли има масло?
Ако е така значи тези майстори нищо не разбират.
това се получава като се запуши филтърчето на отдушника за маслените пари. А гледал ли си стъпковото моторче?
При мен имаше същия проблем беше нестабилна на ниски обороти(беше и бедна сместа) и самата кола си дообогатяваше сместа и ми даваше по-висок разход.
Можеш да го почистиш с спрей за карборатори много лесно става.
Опитай първо да го изчистиш и после ходи на диагностика.
айде успех
Разход на Golf3 GTI 8V
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Jujeto написа:Във маркуча който отива към инжекциона ли има масло?
Ако е така значи тези майстори нищо не разбират.
това се получава като се запуши филтърчето на отдушника за маслените пари. А гледал ли си стъпковото моторче?
При мен имаше същия проблем беше нестабилна на ниски обороти(беше и бедна сместа) и самата кола си дообогатяваше сместа и ми даваше по-висок разход.
Можеш да го почистиш с спрей за карборатори много лесно става.
Опитай първо да го изчистиш и после ходи на диагностика.
айде успех
Ако става въпрос за дебелия маркуч, който е от инжекциона до въздушния филтър - вътре няма масло, сух е. Стъпковото моторче мисля, че е добре защото колата си държи нормални обороти, обаче като подадеш газ и двг. първо прекъсва и след това се форсира???!!!!


- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
вчера ходих до Бургас и обратно, та при всичките завои и баири, с 4 човека в колата и скорост 120-140 (често и отгоре) ми даде разход 7 л/100. иначе градско като я карам само от нас до работа и обратно (по 2 км и студена)-около 11,5 л/100. При нормално каране из града както когато не съм на работа пада към около 11 и някой път по надоло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 73 госта