Воден удар :( - Решено без проблеми

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Съб 10 ное 2007 23:22


nortrop написа:Воден удар е ако влезе вода в цилидрите. През локва, като минеш е изключено да мине вода през въздушният филтър дори локвата да е половин метър дълбока.


Колега nortrop, Адски много грешиш... за съжаление..., защото ако не грешеше, старото ми голфче нямаше да има дупка в блока 10Х5см.
40см. дълбока локва, минах през нея на полусъединител и много газ, че и голфарата беше много ниска, обаче се образува вълничка, която влезна точно през въздушният... барабар с него в цилиндрите!!!
Резултатът: Издърпаха ме до по-сухо място, отвих свещите и завъртях на стартер. Няма да казвам какви Ла*на излезнаха! От филтъра бе останал само гуменият кант и малко каша..... и 4 криви мотовилки.... :(




nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Съб 10 ное 2007 23:29


Scarchu написа:
nortrop написа:Воден удар е ако влезе вода в цилидрите. През локва, като минеш е изключено да мине вода през въздушният филтър дори локвата да е половин метър дълбока.


Колега nortrop, Адски много грешиш... за съжаление..., защото ако не грешеше, старото ми голфче нямаше да има дупка в блока 10Х5см.
40см. дълбока локва, минах през нея на полусъединител и много газ, че и голфарата беше много ниска, обаче се образува вълничка, която влезна точно през въздушният... барабар с него в цилиндрите!!!
Резултатът: Издърпаха ме до по-сухо място, отвих свещите и завъртях на стартер. Няма да казвам какви Ла*на излезнаха! От филтъра бе останал само гуменият кант и малко каша..... и 4 криви мотовилки.... :(

Оооо жестоко 40 см ВОДА почти покрива гумата колега...голфо не е амфибия :D
казах го образно все пак интересно кво стана с хартията на филтъра имаше ли изобщо филтър?..с каква скорост разпра това море?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 11 ное 2007 0:56


Scarchu написа:
nortrop написа:Воден удар е ако влезе вода в цилидрите. През локва, като минеш е изключено да мине вода през въздушният филтър дори локвата да е половин метър дълбока.
...От филтъра бе останал само гуменият кант и малко каша..... и 4 криви мотовилки.... :(


А със "спортен" филтър ли беше или обикновен/панелен спортен в оригиналната си кутия?


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 11 ное 2007 11:15


Двигателя беше ПБ с нормален панелен филтър, който както написах по-горе мязаше на кашичка и ДА - беше влезнало малко от него в цилиндрите. Влезнах с 1 или 2км./ч. не мога да кажа точно, защото таблото ми бе електронно и почваше да отчита от 10км./ч.

Щях да обърна и да мина по друг път, но беше страшна колона и просто нямаше как да стане обръщането.

Случката стана на 31.12.2005г. към 20:00 часа на светофара на банята в Овча Купел. Предопалагм че има колеги, които знаят каква локва става там като вали...

П.С.: Само искам да добавя, че VW e велика кола, защото след като ме издърпаха от локвата и извадих свещите за да продухам цилиндрите, подсуших свешите, сложих нов филтър от марля колкото да се прибера и колата ЗАПАЛИ без никакъв проблем !!!!!!!!!
Приятелчето дате ме дръпна гледаше като треснат :)
И в този си вид, двигателят изкара цели 2 години !
: vw fen


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 11 ное 2007 16:48


аз нали ви казвам че бензинките са кучета при тях няма воден удър... :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 11 ное 2007 19:08


marianchev написа:
yoyof1 написа:

П.С. Преди малко излязох и запалих колата - резултатът - перфект, сякаш никога не съм влизал във вода, но утре сутринта ще видя въздушния филтър дали е мокър
.


Ами вземи си 1 флакон WD 40 в жабката. Като се гмурнеш в микроязовир и загасне отваряш капака и пръскаш кабели и капачка и въртиш на стартер и оп запали :D
Ще ти трябват и 1 ботуши :D

Многократно изпитано на бензинояд "Тойота" - но там има като опции екстри - не излизаш навън а се местиш на другата седалка вдигаш капака и пръскаш.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 11 ное 2007 21:16


абе то от нашите пътища всичко може да се очаква.. :lol:


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Нед 11 ное 2007 23:50


аман отървах се само с уплаха
днес сутринта делкото и кабелите още бяха мокри, но и аз съм инат-врътнах ключа и запали


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 12 ное 2007 9:04


marianchev написа:аман отървах се само с уплаха
днес сутринта делкото и кабелите още бяха мокри, но и аз съм инат-врътнах ключа и запали
Марианчев, купуваш си WD40 и си го слагаш в колата. При твоя случай правиш следното: отваряш дистрибуторната капачка и пръскаш с WD40 вътре в нея, независимо колко е влажна. Слагаш я обратно директно, без да я подсушаваш и палиш.
После искам да ти видя физиономията като запали колата ;)


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Пон 12 ное 2007 13:15


vasstop написа:купуваш си WD40 и си го слагаш в колата.

Благодаря за отговорите, ще си купя непременно
турайте :lock:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 12 ное 2007 14:12


vasstop написа:
marianchev написа:аман отървах се само с уплаха
днес сутринта делкото и кабелите още бяха мокри, но и аз съм инат-врътнах ключа и запали
Марианчев, купуваш си WD40 и си го слагаш в колата. При твоя случай правиш следното: отваряш дистрибуторната капачка и пръскаш с WD40 вътре в нея, независимо колко е влажна. Слагаш я обратно директно, без да я подсушаваш и палиш.
После искам да ти видя физиономията като запали колата ;)


поста по-нагоре :D


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 12 ное 2007 14:25


kris11 написа: поста по-нагоре :D
Да бе видях го, ама след дъжд качулка. Важното е че работи ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 101 госта