G4 Висока температура - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 15 ное 2007 16:26


batmilko написа:
Adnan написа:
batmilko написа:обаче ако не ти работи вентилатра :idea: ко прайш


Вентилатора на парното ?

перката на радиатора (не на парното).... големата убава перка дето седи отпред 8) и духа да охлади, като дигнеш определени градуси
ей,боте
то и там има перка ве.Ама тук се говори за перката на радиатора на двигателя колега Аднан :wink:
За прегряване на двигателя :idea: :idea: :idea:




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 ное 2007 16:33


LILO&STICH написа:то и там има перка ве.Ама тук се говори за перката на радиатора на двигателя колега Аднан :wink:
За прегряване на двигателя :idea: :idea: :idea:


То точно това имам предвид ако загрее вече заплашително много да се пусне макс температура и "перките на КУПЕТО" колкото да смали малко темп. на двигателя и после да гаси, има ефект присъствал сум на такъв случай, да чукна не с моята кола


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 15 ное 2007 16:38


те говореха за клемите ве колега :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 ное 2007 16:40


LILO&STICH написа:те говореха за клемите ве колега :wink:


Нещо не се разбрахме ама айде МИР да има :drunk :beer


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 15 ное 2007 16:57


Adnan написа:
LILO&STICH написа:те говореха за клемите ве колега :wink:


Нещо не се разбрахме ама айде МИР да има :drunk :beer

аз разбрах, има смисъл да се надуе парното на колата - да, но при достигнати 130 вече мисля, че е безмислено, хубаво е да се фане при 110 някъде макс.... и да се гаси направо (в случай, че не се е включила голямата перка на ДВГ-то)

а що ми се струва, че при 130 вече требе да светят лампи, да пищят зумери.... :roll:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 15 ное 2007 17:02


batmilko написа:аз разбрах, има смисъл да се надуе парното на колата - да, но при достигнати 130 вече мисля, че е безмислено, хубаво е да се фане при 110 някъде макс.... и да се гаси направо (в случай, че не се е включила голямата перка на ДВГ-то)

а що ми се струва, че при 130 вече требе да светят лампи, да пищят зумери.... :roll:


Затова повече няма да коментирам теми който не са ми много ястни :oops:. Хората са казали едно Дизел едно е Бензин


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 15 ное 2007 18:10


Slayera написа:
ruskia написа:Малиии, като загрява не трябва ли да се остави да работи мотора и да се пуска парното, че иначе може да стане много по-лошо


и аз така знам,спираш и оставяш да работи :roll:


Това е за дизел!


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 16 ное 2007 13:16


Щом уреда е показвал 130 градуса а колата не е пушила ми се струва, че просто датчика се е намокрил и е дал на късо и затова показва висока температура. Ама това си е само мое мнение ама ако бях на твое място щях да я закача на компа за успокоение. Дано да се разминеш само със стреса и без ремонт!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта