Въпрос за Климатронук Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Пет 23 ное 2007 11:03


Климатроника на моя голф предполагам е като вашите ... АКО колата няма така наречената "печка" ..... и да работи и да не работи компресора няма как да се загрее купето без да е загряла колата ! Поиграите си малк ос ЕКОН-а ..... вкл ....изкл. ..... да виите че компресора се пуска .... и работи ПОСТОЯННО независимо дали е на АУТО или без АУТО. На ЕКОН компресора не работи ( се едно си на духалките на обикновенна кола без климатик дори)

П.С. Аз зимата действам така ..... докато колата не загрее климатроника е ОФФ ..... ако предните прозорци се запотят натискам директно копчето с изобразен прозорец .... и изключвам клиамтроника на ОФФ като се орпави прозореца ( орпавят се за 3-4 сек).... Когато загрее колата пускам климатрноика на ЕКОН .... да духа на прозорец и едновременно с това на краката(или главата).

П.С.2 Третирал съм си прозорците със препарат СОНАКС против изпотяване ... и сутрин изобщо не ми се налага да пускам климатроника ..... като загрее си пускам ЕКОН да се стопля и нямам грижи ....




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пет 23 ное 2007 12:36


el_nino написа:Климатроника на моя голф предполагам е като вашите ... АКО колата няма така наречената "печка" ..... и да работи и да не работи компресора няма как да се загрее купето без да е загряла колата ! Поиграите си малк ос ЕКОН-а ..... вкл ....изкл. ..... да виите че компресора се пуска .... и работи ПОСТОЯННО независимо дали е на АУТО или без АУТО. На ЕКОН компресора не работи ( се едно си на духалките на обикновенна кола без климатик дори)

П.С. Аз зимата действам така ..... докато колата не загрее климатроника е ОФФ ..... ако предните прозорци се запотят натискам директно копчето с изобразен прозорец .... и изключвам клиамтроника на ОФФ като се орпави прозореца ( орпавят се за 3-4 сек).... Когато загрее колата пускам климатрноика на ЕКОН .... да духа на прозорец и едновременно с това на краката(или главата).


Според мен това е най правилното обяснение :D


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Пет 23 ное 2007 23:18


Много се извинявам на колегата--Stambetu-- че му ползвам темата ама и аз имам един въпрос??? От няколко дни когато запаля колата климатроника се побърква изкарва някакви ироглифи на дисплея и след около 10 премигвания всичко е наред.И също така ме интересува преди да изгася колата трябвали да изгася климатроника или няма проблеми.Моляви помогнете че вече почвам да се дразня при всеки проблем на колата :( мерси предварително на всички.


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Съб 24 ное 2007 0:09


1.1.33.5. Климатическая установка «Климатроник»
1.1.33.5.1. Органы управления
ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ

Органы управления климатической установкой "Климатроник"


1 – клавиша для включения режима очистки
ото льда лобового стекла;
2 – показание ступени режима вентилятора;
3 – показание наружной температуры;
4 – показание режима очистки ото льда
лобового стекла;
5 – показание режима рециркуляции
воздуха;
6 – показание направления воздушного
потока;
7 – показание заданной температуры воздуха
в салоне;
8 – показание AUTO (автоматический режим)
ECON (холодильная установка выключена)
или OFF (вся установка выключена);
9 – клавиша "Автоматическая работа";
10 – клавиша режима рециркуляции воздуха;
11 – клавиша "Вентилятор медленнее" и клавиша
выключения всей установки "OFF";
12 – клавиша "Вентилятор быстрее";
13 – клавиша "Воздушный поток на верхнюю
часть тела";
14 – клавиша "Воздушный поток в зону ног";
15 – клавиша "Холоднее";
16 – клавиша "Теплее";
17 – клавиша для экономичного режима "ECON"
(холодильная установка выключена);
18 – датчик температуры в салоне:
а – на автомобилях с левым расположением
руля;
b – на автомобилях с правым расположением
руля
При нажатии соответствующих клавиш меняются показания 2, 7 и 8 или появляются показания
4, 5 и 6.

Автоматический режим работы может быть скорректирован всеми клавишами.
Рекомендуемые параметры стандартной настройки работы установки для всех времен года:
температура около 22° С и нажатая клавиша AUTO.

При такой настройке быстрее всего достигается комфортный климат в салоне.
Поэтому такую настройку следует изменять только тогда, когда надо удовлетворить чьи-либо
особые пожелания.
Аз доколкото разбирам от руското описание при режим ECON компресора е изключен.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Съб 24 ное 2007 0:30


ceci_rohe написа:Много се извинявам на колегата--Stambetu-- че му ползвам темата ама и аз имам един въпрос??? От няколко дни когато запаля колата климатроника се побърква изкарва някакви ироглифи на дисплея и след около 10 премигвания всичко е наред.И също така ме интересува преди да изгася колата трябвали да изгася климатроника или няма проблеми.Моляви помогнете че вече почвам да се дразня при всеки проблем на колата :( мерси предварително на всички.

Някои да помогне


el_nino
Мнения: 206
Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот el_nino » Съб 24 ное 2007 10:32


ceci_rohe написа:
ceci_rohe написа:Много се извинявам на колегата--Stambetu-- че му ползвам темата ама и аз имам един въпрос??? От няколко дни когато запаля колата климатроника се побърква изкарва някакви ироглифи на дисплея и след около 10 премигвания всичко е наред.И също така ме интересува преди да изгася колата трябвали да изгася климатроника или няма проблеми.Моляви помогнете че вече почвам да се дразня при всеки проблем на колата :( мерси предварително на всички.

Някои да помогне


Това означава че климатроника ти засича някаква грешка .... При много от колегите с климатроници го има но аз лично съм изпробвал около 10 начина (комбинации от копчета) за изкарване на сервизно меню и разчитане на грешки но безуспешно(потърси темата с един колега с една зелена 3ка я обсъждахме). Включително и аз съм го имал този проблем но изчезна от самосебеси ..... Правеше ми го 1 от 3-4 паления .... а сега го няма от месец и нещо. Единствения вариант е диагностика на климатроника НО САМО В ДОКАЗАН СЕРВИЗ .


Потребителски аватар
dogggg
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dogggg » Съб 24 ное 2007 10:50


Ето ви малко четиво,на руски е обаче.

Диагностика и таблица кодов ошибок CLIMATRONIC-а

Память ошибок
Нажать [Рецирк.] и [ECON] (3 sec.) - вызывает память ошибок. Слева появляется трехзначный код ошибки, а справа число "00". После нажатия [Temp. +] появляется следующий код ошибки. Если слева выводится Code 000, то больше ошибок нет. нажатием [ECON] на более чем 3 сек. стираем ошибк. Еще раз нажать [ECON] - нормальный режим индикации.

Известные коды ошибок:
000 Конец выводы
306 датчик температуры бампера
444 Нет записанных ошибок в памяти
511 Датчик температуры в области ног

Climatronic - самодиагностика
Зажигание выкл. Клавиши [Рецирк.] и [ECON] нажать одновременно дольше 3 sec. и удерживая их включить зажигание. -> Диагностика начинается -> По окончанию справа индицируется количество ошибок, а слева их коды.

Climatronic - Коды клима
В сервисный режим входим нажав одновременно [ECON] + [Temp (-)] + [Скорость вентилятора меньше]
После нажатия [ECON] возвращаемся к нормальному режиму.

00 Общий уровень, 0 = max. охлаждать, 255 = max. греть
01 Управление температурой (на пульте климатроника)
02 Индекс солнечного облучения усреднен
03 Индекс солнечного облучения в mW/cm²
04 Температура бампера усреднена
05 Температура бампера актуальное значение
06 Температура в канале всасывания свежего воздуха
07 Температура обдува ног
08 Температура обдува посредине
09 Заданная величина напряжения вентилятора
10 Действительное значение напряжения вентилятора в 10-1 Volt
11 Темп. заслонка, 0 = max. обогрев, 255 = max. холод)
12 Средняя заслонка, 0 = ноги-/оттайка, 255 = средина
13 Заслонка давления поддува, 0 = циркуляция, 255 = свежий воздух
14 Область ног-/заслонка оттаивания, 0 = ветр. стекло, 255 = ноги
15 Время после запуска двигателя в сек.
16 Скорость в км/час
17 ? перходит от отрицательного (охлаждать) или положительного значения (греть) к 0
18 ? чаще всего = 0, когда очень жарко, что запускается и вентилятор охлаждения, то значение в области ок. 68
19 Условие отключения компрессора, 0 = никаких, 5 = низкие обороты, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Параметр регулировки 0 до 100, 100 = max. охлаждать или греть
21 ? начинается около 0
22 ? Параметр регулировки, маленькие значения ок. 0
23 Действительное значение температуры обдува посредине
24 Заданное значение температуры обдува посредине
25 Температурная заслонка - конечное положение тепло
26 Действительное значение температурной заслонки
27 Температурная заслонка - конечное положение холодно
28 Центральная заслонка - конечное положение ноги/оттайка
29 Действительное значение центральной заслонки
30 Центральная заслонка конечное положение середина
31 Заслонка поддува конечное положение циркуляция
32 Действительное значение заслонки поддува
33 Заслонка поддува конечное положение свежий воздух
34 Заслонка ноги/оттайка конечное положение оттайка
35 Действительное значение заслонки ноги/оттайка
36 Заслонка ноги/оттайка конечное положение ноги
37 Время простоя в минутах (зажигание выкл.) 0 до 240 мин. 38 ? = 20
39 Время после вкл. зажигания шагами по 4 сек.
40 Отклонение регулировки
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот Stambetu » Съб 24 ное 2007 11:40


тфа с този климатроник зимата е много откачена работа имам чувството че сам точно като теле в аптека :(
значи и аз съм на мнение че зимата е излишно да работи компресора,но при тфа положение бутона за върешна циркулация става излишен,защото като се натисне се вклучва компресора и спед тфа трябва отново да натискам Econ бутона да го изклучвам,същата работа е и с обдухването на стъклата пак като натисна бутона и пак се включва компресора и пак с Econ бутона го изключвам! Ми то само вкл изкл то ши му са Ебе майката на Тоз Компресор :cry: !Германска Му Работа
почвам си Мисля че през Цялото Време Трябва Климатроника да си работи в Нормален Режим т.е. Никакъв Econ,Тфа май с Econ-a Е поБулгарена Работа :wink:


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Съб 24 ное 2007 12:57


И също така ме интересува преди да изгася колата трябвали да изгася климатроника или няма проблеми. :gruebel


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Сря 28 ное 2007 17:21


dogggg написа:Ето ви малко четиво,на руски е обаче.

Диагностика и таблица кодов ошибок CLIMATRONIC-а

Память ошибок
Нажать [Рецирк.] и [ECON] (3 sec.) - вызывает память ошибок. Слева появляется трехзначный код ошибки, а справа число "00". После нажатия [Temp. +] появляется следующий код ошибки. Если слева выводится Code 000, то больше ошибок нет. нажатием [ECON] на более чем 3 сек. стираем ошибк. Еще раз нажать [ECON] - нормальный режим индикации.

Известные коды ошибок:
000 Конец выводы
306 датчик температуры бампера
444 Нет записанных ошибок в памяти
511 Датчик температуры в области ног

Climatronic - самодиагностика
Зажигание выкл. Клавиши [Рецирк.] и [ECON] нажать одновременно дольше 3 sec. и удерживая их включить зажигание. -> Диагностика начинается -> По окончанию справа индицируется количество ошибок, а слева их коды.

Climatronic - Коды клима
В сервисный режим входим нажав одновременно [ECON] + [Temp (-)] + [Скорость вентилятора меньше]
После нажатия [ECON] возвращаемся к нормальному режиму.

00 Общий уровень, 0 = max. охлаждать, 255 = max. греть
01 Управление температурой (на пульте климатроника)
02 Индекс солнечного облучения усреднен
03 Индекс солнечного облучения в mW/cm²
04 Температура бампера усреднена
05 Температура бампера актуальное значение
06 Температура в канале всасывания свежего воздуха
07 Температура обдува ног
08 Температура обдува посредине
09 Заданная величина напряжения вентилятора
10 Действительное значение напряжения вентилятора в 10-1 Volt
11 Темп. заслонка, 0 = max. обогрев, 255 = max. холод)
12 Средняя заслонка, 0 = ноги-/оттайка, 255 = средина
13 Заслонка давления поддува, 0 = циркуляция, 255 = свежий воздух
14 Область ног-/заслонка оттаивания, 0 = ветр. стекло, 255 = ноги
15 Время после запуска двигателя в сек.
16 Скорость в км/час
17 ? перходит от отрицательного (охлаждать) или положительного значения (греть) к 0
18 ? чаще всего = 0, когда очень жарко, что запускается и вентилятор охлаждения, то значение в области ок. 68
19 Условие отключения компрессора, 0 = никаких, 5 = низкие обороты, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Параметр регулировки 0 до 100, 100 = max. охлаждать или греть
21 ? начинается около 0
22 ? Параметр регулировки, маленькие значения ок. 0
23 Действительное значение температуры обдува посредине
24 Заданное значение температуры обдува посредине
25 Температурная заслонка - конечное положение тепло
26 Действительное значение температурной заслонки
27 Температурная заслонка - конечное положение холодно
28 Центральная заслонка - конечное положение ноги/оттайка
29 Действительное значение центральной заслонки
30 Центральная заслонка конечное положение середина
31 Заслонка поддува конечное положение циркуляция
32 Действительное значение заслонки поддува
33 Заслонка поддува конечное положение свежий воздух
34 Заслонка ноги/оттайка конечное положение оттайка
35 Действительное значение заслонки ноги/оттайка
36 Заслонка ноги/оттайка конечное положение ноги
37 Время простоя в минутах (зажигание выкл.) 0 до 240 мин. 38 ? = 20
39 Время после вкл. зажигания шагами по 4 сек.
40 Отклонение регулировки
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0


Благодаря на колегата (dogggg) за информацията изчистих грешките и сега климатроника е ок.Но ако може някои да каже какви са тези грешки -4F7 00; 4FA 00; 318 00; 444 00;за да знам дали има някакъв проблем по системата.В описаните грешки по горе не открих моите грешки.Благодаря на всички :да:


Потребителски аватар
dogggg
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dogggg » Сря 28 ное 2007 18:30


Нека някой колега който чатка немския да преведе:

04F7 Stellmotor für Temperaturklappe
04FA Stellmotor für Staudruckklappe
Моторчета за задвижване на клапи,но на кои точно :?:
За другите кодове няма да се притесняваш.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Сря 28 ное 2007 21:03


ceci_rohe написа:И също така ме интересува преди да изгася колата трябвали да изгася климатроника или няма проблеми. :gruebel
:arrow:


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Пет 30 ное 2007 21:00


Нека някой колега който чатка немския да преведе:

04F7 Stellmotor für Temperaturklappe
04FA Stellmotor für Staudruckklappe :gruebel


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 02 дек 2007 22:37


ceci_rohe написа:Нека някой колега който чатка немския да преведе:

04F7 Stellmotor für Temperaturklappe
04FA Stellmotor für Staudruckklappe :gruebel

Никои ли не знае немски в форума


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Сря 05 дек 2007 23:50


Никои ли не знае немски в форума :eyecrazy :???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта