



Заглъхва и то доста при рязко подаване на газ.защо?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
andro_ написа:Де да беше толкова просто.Само с почистване на пластинките нищо няма да стане.Ако причината за прекъсването е наистина в този сензор,то той трябва да се почисти от човек,който вече е правил тази процедура.Понеже аз лично не съм разглобявал ТПС на моноинекция не мога да ти помогна по-нататък.Трябва си сервиз.
Сакън!Не пипай ТПс-а....не е от външните пластинки...обикновено се износват пистите срещу вътрешните пластинки....ремонт няма-сменя се но нови не се продават отделно а в блок за 800 лв....втора ръка от морга 40-50 лв .....
Поставянето исвалянето на ТПс изисква после много точен реглаж по градуси....малко Елкони го правят..
но огледай и кабелния сноп дето излиза от ТПСа да няма оголени праводници и да дават на маса...
Ама най-добре иди на декодер.....после мисли какво ще правиш
Ей, пич, верно е - НЕ ПИПАЙ TSPа. Лично аз го бъзиках моя преди време и после едвам го нагласих и ми скъса нервите.
Ако искаш да разбереш дали ти е прецакан, вземи един мултицет и мери съпротивлението между крачета 1и2 като бавно отваряш дроселовата клапа. Стойностите трябва да се променят плавно до около 1/4 отваряне на клапата, а от там нататък съпротивлението остава постоянно.
След това повтаряш операцията с крачета 1и4, като тук е обратното - до 1/4 отваряне съпротивлението е постоянно, а после започва плавно да нараства.
Ако имаш прецакана писта при определено положение на клапата съпротивлението изведнъж ще се промени рязко. По - лесно е ако го правиш с уред със стрелка, а не дигитален.
Ако искаш да разбереш дали ти е прецакан, вземи един мултицет и мери съпротивлението между крачета 1и2 като бавно отваряш дроселовата клапа. Стойностите трябва да се променят плавно до около 1/4 отваряне на клапата, а от там нататък съпротивлението остава постоянно.
След това повтаряш операцията с крачета 1и4, като тук е обратното - до 1/4 отваряне съпротивлението е постоянно, а после започва плавно да нараства.
Ако имаш прецакана писта при определено положение на клапата съпротивлението изведнъж ще се промени рязко. По - лесно е ако го правиш с уред със стрелка, а не дигитален.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
policevidin написа:колеги днеска бях на майстор и тои ми разфасова точно тази простотия и си е наред! нишо и няма но проблема Остава!
Не задължително да ти е износен ТПС-а.....може само да не е регулиран по градуси.....и като ти разфасова ТПС-а как после го ЗАФАСОВА????.....закачи ли го на апарата за реглаж ...някакви измервания после прави ли????
Ако не.....жална ти .....знаеш какво!
Абе закачи я на декодер бе човек!!!!!!Що се мъчиш пипнешката.....това не ти е да бъркаш в пазвата на хубава жена и на пипане да и определиш размера на сутиена! :lol:
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
joker написа:policevidin написа:колеги днеска бях на майстор и тои ми разфасова точно тази простотия и си е наред! нишо и няма но проблема Остава!
Не задължително да ти е износен ТПС-а.....може само да не е регулиран по градуси.....и като ти разфасова ТПС-а как после го ЗАФАСОВА????.....закачи ли го на апарата за реглаж ...някакви измервания после прави ли????
Ако не.....жална ти .....знаеш какво!
Абе закачи я на декодер бе човек!!!!!!Що се мъчиш пипнешката.....това не ти е да бъркаш в пазвата на хубава жена и на пипане да и определиш размера на сутиена! :lol:
незнам с какво го е замервал но знам 4е като го постави го регулира с едно като пистолет с лампа!
а и междо другото си оправих проблема Марку4а на сермофрена ми беше пробит имаше малка дуп4ица до колекторните траби!!! и ве4е вси4ко си е наред!!!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Заглъхва и то доста при рязко подаване на газ.защо?
Извинявам се предварително за това че около 3/4 теми ще минат в началото но проблема е доста масов при двиг. АБУ.
Ето проблема:

Ето и решението:

След смяната на ТПС-са вече не затъва и не мени обороти!
Ето проблема:

Ето и решението:

След смяната на ТПС-са вече не затъва и не мени обороти!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта