Въпрос относно Golf 3 ABU.......

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kalin_as » Пон 26 ное 2007 23:50


vasstop написа:
VW_ABT написа:... ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. ...:
Това е една от възможно най-грешните теории. При силно загряване на двигателя, той се оставя да работи на празен ход за по-малко амплитудни разлики при охлаждането му. Резките температурни амплитуди водят до изкривяването :idea:


Да прав е колегата - двигателя трябва да се остави да поработи малко на празен ход




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 ное 2007 1:44


kalin_as написа:
vasstop написа:
VW_ABT написа:... ако ви примига червената лампичка за температурата на антифриза да спрете автомобила възможно най-бързо и да изключите мотора за не повече от 5 мин. Това ще ви спаси много главоболия. ...:
Това е една от възможно най-грешните теории. При силно загряване на двигателя, той се оставя да работи на празен ход за по-малко амплитудни разлики при охлаждането му. Резките температурни амплитуди водят до изкривяването :idea:


Да прав е колегата - двигателя трябва да се остави да поработи малко на празен ход


Ха сега да ви питам...." как по дяволите се охлажда мотора (прегрелия) докато тропа на място?"

сега по темата:

Доколкото имам спомен маслените магистрали не се намират около ремъка.....

Провери си семеринга на разпределителния вал.... 5-6лева е но смяната му е 20лв..... опитай с по-евтиния вариянт и след това ако теча не спре..... лошоооо... хляб за монтьоритееее.... :)
Ако свалиш главата я обслужи ИЗЦЯЛО!!!! за да елиминираш по нататъчни (евентуални) проблеми.....

Ехххх колко ги обичам тези мотори......


meduza12
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meduza12 » Вто 27 ное 2007 10:37


колеги благодаря ви за изчерпателните мнения .... това ,което мисля да направя е следното....сменям всички гарнитури без тази на картера...сменям всички филтри....+ масло ,сменям ремъци...сменям повдигачи....и колата заспива....след това не я пипам дълго време.....ДАЙ БОЖЕ.....АМИН :roll: :lol:


Потребителски аватар
VW_ABT
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 0:33
Автомобил: VW Bora
Двигател: AKL
Местоположение: София

Мнениеот VW_ABT » Вто 27 ное 2007 15:56


Колегите vasstop и kalin_as по принцип са прави, че прегрелият двигател не трябва да се изключва веднага, а де се остави малко да поработи на празен ход, защото в противен случай се получава т.нар "ефект на чайника". Дори специалистите от Auto Bild твърдят това и е глупаво да го отричаме. Но на практика съм се убедил, при това няколко пъти, на няколко различни автомобила, че когато червената лампа само примигне всеки път съм изключвал двигателя за около 4-5 мин. и до този момент не съм имал проблеми с кривене на главата колкото и странно да звучи. Може би не съм имал ядове, тъй като обикновено когато само примигне лампата, тогава означава че моторът е надвишил с много малко допустимата макс. температура, докато когато лампата започне да свети постоянно, то тогава говорим за същинското прегряване на двигателя. Поне аз така си мисля, възможно е и да греша. :lol:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 ное 2007 23:14


не отричам че е факт неоспорим колата трябва да потропа малко време на ниски обороти но не и на място!!!! в движение ДА! иначе ако тропа на място все едно си допрегряваш мотора....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта