Golf III със сменени части от Golf IV или други

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пон 03 дек 2007 13:42


tear_drop_ написа:с двигател на 4-ка - в смисъл, че е сменен преди няколко години :|


Това автотърговеца ли ти го каза :twisted:




Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Пон 03 дек 2007 19:10


Ами - да :roll: Макар и отначало, се осъмних ,и понеже не съм кой-знай какъв разбирач по двигатели си по мислих, че е по-вазможно да е сменянонещо по него или части към него, така че да се получи производителността на Голф4 (което за щастие е постигнато ) :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 04 дек 2007 15:37


tear_drop_ написа:Ами - да :roll: Макар и отначало, се осъмних ,и понеже не съм кой-знай какъв разбирач по двигатели си по мислих, че е по-вазможно да е сменянонещо по него или части към него, така че да се получи производителността на Голф4 (което за щастие е постигнато ) :D

1.6 101 к.с не бих го нарекъл особено "производителен"(лично мнение без да се засягат уважавин колеги като ANDRO и KAMUS).....ама все пак какво разбираш под производителен.....????


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 04 дек 2007 16:18


:drunk произвежда вредни емисии mhihi


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Вто 04 дек 2007 16:23


Ами специално за Голф 3 - и особенно моя, под "производителност" разбирам: по-добро ускорение, при движение със скорост по-висока от 140км/ч (със промените по двигателя) да не се чудя от каде излизат звуци като на "летяща" жигула със 100, да нямам проблем с качването на обороти- без значение в какво състояное и най вече когато си карам колата - от 96г да не се получават от време на време "придърпвания" или други такива характерни за голяма част от голфовете 2 и 3 (мое лично мнение). Така мисля аз, макар че повечето неща не са свързани единственно с двигателя. :roll:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 04 дек 2007 16:35


а пък ако и сложиш и чип, както аз направих ще усетиш ог 160 на горе как набира :wink:


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Сря 05 дек 2007 0:36


Честно казано за момента не мисля да правя някакви промени (освен козметични - за волана и скоростния лост) тъй като мисля да я покарам в това състояние 2-3 месеца, че ако има някой проблем да излиза - дано не излеза въобще, да го оправям :wink:


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Сря 05 дек 2007 0:39


А относно чипа - може ли по друг начин- освен с компютър в сервиз, да разбера дали има чип по принцип. До колкото знам май няма. :roll:


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Сря 05 дек 2007 0:39


В смисъл - нямам чип :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 05 дек 2007 11:44


tear_drop_ написа:Ами специално за Голф 3 - и особенно моя, под "производителност" разбирам: по-добро ускорение, при движение със скорост по-висока от 140км/ч (със промените по двигателя) да не се чудя от каде излизат звуци като на "летяща" жигула със 100, да нямам проблем с качването на обороти- без значение в какво състояное и най вече когато си карам колата - от 96г да не се получават от време на време "придърпвания" или други такива характерни за голяма част от голфовете 2 и 3 (мое лично мнение). Така мисля аз, макар че повечето неща не са свързани единственно с двигателя. :roll:

За ускорението може да се спори(особено при по-ниски обороти)....защото по отношение на максималния въртящ момент твоят ДВГ го достига при 3500 об,а "калпавите" ДВГ на 3-ките го достигат още на 2500 об....виж след 120 км /ч при теб вече има предимство при изтеглянето...колкото до играенето на оборотите на празен ход..хмммм..колегите дето имат подобни ДВГ ще ти кажат за една думичка-нарича се дроселова клапа....ама не я споменавай често защото е мърсна и можеш да предизвикаш дявола...че ще видиш тогава не играят ли тихите обороти!
и кави са тези "придръпвания" дето по личното ти мнение са характерни за Г-2 и Г-3.....за кои ДВГ ???
А колкото за Г-3 с части на Г-4....поразпитах някои познати и се оказа ,че това е стандартна реклама на автоджамбазите за Г-3 с 1.6 101 к.с ДВГ(направо като клише :wink: )......аз лично от постингите на колегите останах с впечатления,че си е доста капризен(не казвам лош)ДВГ....но смятам,че с помощта на висококомпетенттни собственици на такива ДВГ от форума(а те са наистина такива и аз ги чета с удоволствие)ще успееш да се справиш с евентуални проблеми... :wink: :wink: :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 05 дек 2007 12:08


Абе той двигателА си е наред,блок от 1.8,буталата тоже,ама ходът на буталото сигурно му е по-малък и затова сигурно обемът е по-малък (не ми се занимава да ровя сега).Иначе нелош двигател с бая датчици и електроника,на кояйто дойде ли й времето стаа льошо.
Иначе на 1.8 АБС просто няма какво да му се развали - една ламбда сонда или един тампон под моното и тва е.Е,чат-пат някой със запушена дюза или моторче за празех ход,ама това му е.
Иначе мойто АФТ си върви по-добре от АБС,лично мнение.Дори и в града и на село.

Както стана вече въпрос - има Г4 с двигатели от Г3,ама обратното го няма и не вярвам някой да вземе да сменя цяло двг,че и от друг модел.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 05 дек 2007 12:11


andro_ написа:Абе той двигателА си е наред,блок от 1.8,буталата тоже,ама ходът на буталото сигурно му е по-малък и затова сигурно обемът е по-малък (не ми се занимава да ровя сега).Иначе нелош двигател с бая датчици и електроника,на кояйто дойде ли й времето стаа льошо.
Иначе на 1.8 АБС просто няма какво да му се развали - една ламбда сонда или един тампон под моното и тва е.Е,чат-пат някой със запушена дюза,ама това му е.

Знаех си аз кой първи ще се обади....
:wink: :wink:
TEAR_DROP да го слушаш(пардон-четеш) внимателно ей!


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Сря 05 дек 2007 18:00


Благодаря за поясненията, най-вече относно оборотите - имах такава представа но не чак толкова конкретизирана. :078:
Относно препоръките или напътствията - така го възприемам аз - ще поразгледам във форумите за тази дроселова помпа и други, че да се поосветя и аз малко :roll: А относно това, че съм капризен - не бих казал, просто все още съм 19-годишен келеш, който се радва на колата си :) А за това да чета внимателно - прав си, наистина получих някои полезни сведения. Извинявам се ако с някой от коментарите си съм обидил някой или не е бил точно на място - но както вече написах - все още ме вълнува това, че имам Голф3. :wink:


Потребителски аватар
tear_drop_
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот tear_drop_ » Сря 05 дек 2007 18:04


А ще може ли някой да ме светне по въпроса за чипа :?: :idea:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 05 дек 2007 18:58


Ми сложи му Интел на 3.2 GHz,dual core с 400 W PSU Fortron и 12 см перка на лагери.

Момче,не се занимавай с излишни простотии,GT-то няма да стане GTI 16V.
Това е последното нещо,което пиша в темата.
Със здраве да си караш количката и да те слуша!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: volodya iliev и 157 госта