На колко градуса ви работи 1.8 Mi ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
anatolii
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот anatolii » Сря 12 дек 2007 4:03


ПРИ МЕН ИЗЖАН ГРАДЦКО 70 И НЕЩЕ ДА МРАДНЕПОВЕЧЕ.А В ГРАДА МИ СТИГА И ДО 100.ПИТАХ МАИСТОР КОИТО И ТОИ ИМА ГОЛФЧЕ И ТОИ МИ КАЗА 4Е НЕ ПОКАЗВЛИ ВЯРНО УРЕДИТЕ ПРОВЕРИ МИ ТЕРМОСТАТА И КАЗА ЧЕ СИ Е НАРЕД. :drive




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 12 дек 2007 9:57


Не показвали уредите тръцки. Егаси и майстора. А симптомите на прецакан термостат какви са тогава :?: И как го провери ? С пръсти ли ? Или го вари в тенджера. А да се сети, че той е под налягане в охладителната или то кво значение има :evil:

И изобщо кво я дъвчете тая тема през 2 седмици не мога да разбера. При изправна охладителна система стрелката седи около средата на скалата (90 градуса), независимо градско селско магистрала и т.н.р мърда по 1-2 мм нагоре надолу. Това е предписаната идеална температура за мотора и за толкоз е изчислена цялата охладителна система. При който не е така, да ходи да си отстранява проблема (най-често 1 термостат стига да се смени), вместо да седи тука, да си чеше пръстите и да се успокоява, че и при други седяло на 60 градуса. Аман от скрънзи за 20лв, пък си купили кола, сигурно и за "спортен волан" се е намерило :evil:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 12 дек 2007 10:51


Я пробвайте на дълъг път извън града да изключите парното да видим на колко градуса ще застане стрелката... ;)


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Сря 12 дек 2007 11:00


vasstop написа:Я пробвайте на дълъг път извън града да изключите парното да видим на колко градуса ще застане стрелката... ;)


Зима, лято, градско, селско, със без климатик стрелката стои на средата (90 градуса). Двигател ADZ 1.8mi


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 12 дек 2007 15:37


Здравеите, аз отдавна го продадох АБС-а, но да ви кажа да знаете. Трябва да държи 90°C. Всичко друго, че е нормално да ходи на 100 или повече са глупости. И на мен ми казваха така и ходеше 4 години до към 100. Смених гарнитурата , шлаифах главата и после спеше на 90°C.

Проверете преди това термостата, ако надува маркучите дори и да не е много и губи охладителна течност (при мен беше нищожно, но се забелязваше на няколко месеца много леко спадаше), може да се предположи, че е главата.

Успех :)


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 12 дек 2007 17:28


При мен достигаше 100 и тогава се включваше перката. В последствие ми стана ясно че този датчик не показва вярно, важното е датчика на перката да се включва на време. А този който ти показва на стрелката няма значение. Въпроса е да си знаеш кога и на колко ти показва когато ти включва перката и ако прескочи това деление да знаеш как да реагираш. До сега съм наблюдавал на различни Голфове показанията са около 90 - 100 не повече а извън градско 70 -80 т.е. +- 10. Най-сигурно е да си провериш реалната температура на водата с електронен термометър и термосонда според мен.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 12 дек 2007 18:23


Абе какви -10 извънградско бе, няма такива филми. Точно на междуградско най си личи прецакания термостат, щото особено сега зимата радиатора се охлажда постоянно и термостата трябва да затвори на около 87 градуса и да караш почти само на малкия кръг. Ако не затваря на време или достатъчно се наблюдава този ефект, което естествено изобщо не е нормално. А че стрелката отива към 100 градуса и тогава пуска перката е така, щото сондата за таблото и датчика за перката са на различни места, когато онзи на радиатора (долу ниско) е на 95 градуса че да включи първа степен, нормално на изхода на главата да е с 2-3 градуса отгоре. Това също не значи че уреда показва грешно както се сещаш.


Потребителски аватар
tonyno_gti
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот tonyno_gti » Сря 12 дек 2007 22:33


90 градско и 75-80 извънградско. Лятото в града минава и повече от 90 но това е нормално в тия задръствания. Иначе и на мен не ми показваше вярно на таблото и това ме подлъгваше.


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Чет 13 дек 2007 10:28


dj_tuhla написа:Абе какви -10 извънградско бе, няма такива филми. Точно на междуградско най си личи прецакания термостат, щото особено сега зимата радиатора се охлажда постоянно и термостата трябва да затвори на около 87 градуса и да караш почти само на малкия кръг. Ако не затваря на време или достатъчно се наблюдава този ефект, което естествено изобщо не е нормално. А че стрелката отива към 100 градуса и тогава пуска перката е така, щото сондата за таблото и датчика за перката са на различни места, когато онзи на радиатора (долу ниско) е на 95 градуса че да включи първа степен, нормално на изхода на главата да е с 2-3 градуса отгоре. Това също не значи че уреда показва грешно както се сещаш.


Голфове показанията са около 90 - 100 не повече а извън градско 70 -80 т.е. +- 10. Най-сигурно е да си провериш реалната температура на водата с електронен термометър и термосонда според мен.

Имах предвид че при всички голфове които съм наблюдавал стрелката на таблото показва различно! Виждал съм да стига до 100 а на други само до 90 преди да се включи перката така е написано +-10 градуса преблизително в показанията на таблото. Начина да си тестваш термостата и да разбереш дали работи става когато го свалиш и тогава го тестваш, така на колата нестава да разбереш дали работи правилно! И че на някои голфове на таблото освен за градусите и показанията за бензина не са верни - това са преблизителни показания! А освен това и километража от 100 нагоре лъже прогресивно в показанията си! Засичал съм го с GPS. Уредите в тази стара вече кола (моята е 93г) неса толкова точни но когато си ги знаеш, винаги можеш да разбереш дали нещо не е наред. А че температурата зима, лято, при задръстване, извънградско е различна това няма смисъл да се коментира. Има много влиания от които зависи колко градуса ти показва на таблото и не винаги за това е виновен термостата.


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Чет 13 дек 2007 10:46


повече от 75 градуса не! :dontknow:


Потребителски аватар
Gosh
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Мнениеот Gosh » Чет 13 дек 2007 13:32


Нямам представа дали е добре или не ам 90 градуса стигне ли веднъж не мурда. Градско, извънградско, зиме, лете няма мурдане. Напъвал съм я в най-големите жеги умишлено (понеже я взех началото на август и да експериментирам) не мърда :roll:


Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот didocv » Чет 13 дек 2007 21:42


Лятото сменях термостата и ми даржеше 90г. градско.80г извън.Сега зимата започна да не вдига повече от 80г в града смених пак термостата но не се промени нищо,и сега извън града и в града държи 80г и рядко ги минава.


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Пет 14 дек 2007 11:36


Какъв термостат слага и двата пъти?


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Пет 14 дек 2007 12:55


Gosh написа:Нямам представа дали е добре или не ам 90 градуса стигне ли веднъж не мурда. Градско, извънградско, зиме, лете няма мурдане. Напъвал съм я в най-големите жеги умишлено (понеже я взех началото на август и да експериментирам) не мърда :roll:


то колата по-скоро ще прегрее при ниска скорост в задръстване, отколкото при висока на магистралата


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 14 дек 2007 14:10


iceto написа:
Gosh написа:Нямам представа дали е добре или не ам 90 градуса стигне ли веднъж не мурда. Градско, извънградско, зиме, лете няма мурдане. Напъвал съм я в най-големите жеги умишлено (понеже я взех началото на август и да експериментирам) не мърда :roll:


то колата по-скоро ще прегрее при ниска скорост в задръстване, отколкото при висока на магистралата

Не е баш тъй....пробвай и ще видиш.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 58 госта