
На колко градуса ви работи 1.8 Mi ABS
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Не показвали уредите тръцки. Егаси и майстора. А симптомите на прецакан термостат какви са тогава
И как го провери ? С пръсти ли ? Или го вари в тенджера. А да се сети, че той е под налягане в охладителната или то кво значение има
И изобщо кво я дъвчете тая тема през 2 седмици не мога да разбера. При изправна охладителна система стрелката седи около средата на скалата (90 градуса), независимо градско селско магистрала и т.н.р мърда по 1-2 мм нагоре надолу. Това е предписаната идеална температура за мотора и за толкоз е изчислена цялата охладителна система. При който не е така, да ходи да си отстранява проблема (най-често 1 термостат стига да се смени), вместо да седи тука, да си чеше пръстите и да се успокоява, че и при други седяло на 60 градуса. Аман от скрънзи за 20лв, пък си купили кола, сигурно и за "спортен волан" се е намерило


И изобщо кво я дъвчете тая тема през 2 седмици не мога да разбера. При изправна охладителна система стрелката седи около средата на скалата (90 градуса), независимо градско селско магистрала и т.н.р мърда по 1-2 мм нагоре надолу. Това е предписаната идеална температура за мотора и за толкоз е изчислена цялата охладителна система. При който не е така, да ходи да си отстранява проблема (най-често 1 термостат стига да се смени), вместо да седи тука, да си чеше пръстите и да се успокоява, че и при други седяло на 60 градуса. Аман от скрънзи за 20лв, пък си купили кола, сигурно и за "спортен волан" се е намерило

Здравеите, аз отдавна го продадох АБС-а, но да ви кажа да знаете. Трябва да държи 90°C. Всичко друго, че е нормално да ходи на 100 или повече са глупости. И на мен ми казваха така и ходеше 4 години до към 100. Смених гарнитурата , шлаифах главата и после спеше на 90°C.
Проверете преди това термостата, ако надува маркучите дори и да не е много и губи охладителна течност (при мен беше нищожно, но се забелязваше на няколко месеца много леко спадаше), може да се предположи, че е главата.
Успех
Проверете преди това термостата, ако надува маркучите дори и да не е много и губи охладителна течност (при мен беше нищожно, но се забелязваше на няколко месеца много леко спадаше), може да се предположи, че е главата.
Успех

- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
При мен достигаше 100 и тогава се включваше перката. В последствие ми стана ясно че този датчик не показва вярно, важното е датчика на перката да се включва на време. А този който ти показва на стрелката няма значение. Въпроса е да си знаеш кога и на колко ти показва когато ти включва перката и ако прескочи това деление да знаеш как да реагираш. До сега съм наблюдавал на различни Голфове показанията са около 90 - 100 не повече а извън градско 70 -80 т.е. +- 10. Най-сигурно е да си провериш реалната температура на водата с електронен термометър и термосонда според мен.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Абе какви -10 извънградско бе, няма такива филми. Точно на междуградско най си личи прецакания термостат, щото особено сега зимата радиатора се охлажда постоянно и термостата трябва да затвори на около 87 градуса и да караш почти само на малкия кръг. Ако не затваря на време или достатъчно се наблюдава този ефект, което естествено изобщо не е нормално. А че стрелката отива към 100 градуса и тогава пуска перката е така, щото сондата за таблото и датчика за перката са на различни места, когато онзи на радиатора (долу ниско) е на 95 градуса че да включи първа степен, нормално на изхода на главата да е с 2-3 градуса отгоре. Това също не значи че уреда показва грешно както се сещаш.
- tonyno_gti
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
dj_tuhla написа:Абе какви -10 извънградско бе, няма такива филми. Точно на междуградско най си личи прецакания термостат, щото особено сега зимата радиатора се охлажда постоянно и термостата трябва да затвори на около 87 градуса и да караш почти само на малкия кръг. Ако не затваря на време или достатъчно се наблюдава този ефект, което естествено изобщо не е нормално. А че стрелката отива към 100 градуса и тогава пуска перката е така, щото сондата за таблото и датчика за перката са на различни места, когато онзи на радиатора (долу ниско) е на 95 градуса че да включи първа степен, нормално на изхода на главата да е с 2-3 градуса отгоре. Това също не значи че уреда показва грешно както се сещаш.
Голфове показанията са около 90 - 100 не повече а извън градско 70 -80 т.е. +- 10. Най-сигурно е да си провериш реалната температура на водата с електронен термометър и термосонда според мен.
Имах предвид че при всички голфове които съм наблюдавал стрелката на таблото показва различно! Виждал съм да стига до 100 а на други само до 90 преди да се включи перката така е написано +-10 градуса преблизително в показанията на таблото. Начина да си тестваш термостата и да разбереш дали работи става когато го свалиш и тогава го тестваш, така на колата нестава да разбереш дали работи правилно! И че на някои голфове на таблото освен за градусите и показанията за бензина не са верни - това са преблизителни показания! А освен това и километража от 100 нагоре лъже прогресивно в показанията си! Засичал съм го с GPS. Уредите в тази стара вече кола (моята е 93г) неса толкова точни но когато си ги знаеш, винаги можеш да разбереш дали нещо не е наред. А че температурата зима, лято, при задръстване, извънградско е различна това няма смисъл да се коментира. Има много влиания от които зависи колко градуса ти показва на таблото и не винаги за това е виновен термостата.
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Gosh написа:Нямам представа дали е добре или не ам 90 градуса стигне ли веднъж не мурда. Градско, извънградско, зиме, лете няма мурдане. Напъвал съм я в най-големите жеги умишлено (понеже я взех началото на август и да експериментирам) не мърда
то колата по-скоро ще прегрее при ниска скорост в задръстване, отколкото при висока на магистралата
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
iceto написа:Gosh написа:Нямам представа дали е добре или не ам 90 градуса стигне ли веднъж не мурда. Градско, извънградско, зиме, лете няма мурдане. Напъвал съм я в най-големите жеги умишлено (понеже я взех началото на август и да експериментирам) не мърда
то колата по-скоро ще прегрее при ниска скорост в задръстване, отколкото при висока на магистралата
Не е баш тъй....пробвай и ще видиш.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 58 госта