като отворя капачката на маслото направо си духа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Сря 12 дек 2007 22:18


Smoke написа:мазното по въздушния филтър е от маркуча за картерните газове.и при мен го има.а този дим сигурен ли си че не е пара сега в студеното време.все пак маслото загрява до 90 + градуса :roll:


Ммм колега незнам колата за 4 километра нормално каране при скорост от 50 километра колко може да загрее маслото ,но когато спрях пред нас наличието на тея тракащи повдигачи ме накара за 100-тен път след ремонта да вдигна капака и тогава видях че пуши от щеката за ласлото.
Даже преди малко на студен двигател пак пушеше но димът неизлиза с високо налягане ами като полъх.




Потребителски аватар
anatolii
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот anatolii » Чет 13 дек 2007 0:57


1.умаслен филтър-компресорни сегменти(цялото омазване ти идва от марку4а на одушника на капака на главата поне при мен е така защото го карам само на бензин,ако е на газ небитрябвало да има омасляване)
2.ако ти духа от щеката за мен тъоя двигател заминава в бокса за сериозен ремонт.


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Пон 17 дек 2007 15:16


Не разбирам много от коли ,но спешно се нуждая от помощ.Колата е голф 2 / 1,6 - 90г. / бензин.Тази сутрин като вдигнах щеката маслото е над мах, антифриза е леко намалял-на минимума.Запали без проблем този път а иначе сутрин като я запаля работи на три цилиндъра и след задържане на скороста се стабилизира,загреели - пали от раз.Предположенията от познати е:
1.Издухана гарнитура на главата/да ама не губи мощност и карам като дива/
2.Може бензиновата помпа да вкарва бензин в двигателя-и как да позная
3.Карборатора му има нещо - карбуратора е 2ее,точно отзад до капака на самия карбуратор има като реле което явно оказва нещо при паленето, незнам какво е точно.Преди докато нямах проблеми като завъртя ключа на студена кола святваха и трите лампи/масло -вода -контакт/ и пали на четвърт,а сега не святкат лампите - пали трудно.
4.Незнам какво и е?????????- голям проблем!
Ако някои има логично обяснение нека помогне - омръзна ми от догатки и ми дотегна да не незнам.


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Пон 17 дек 2007 16:57


към mavi13:
по 1. Ако маслото ти е с цвят на боза, или капучино, то тогава със сигурност е смесено с антифриза.
по 2. Ако маслото стои рядко и е много светло тогава може и да е смесено с бензин, ако го помиришеш, ще усетиш миризмата на бензина.
Но щом казваш че антифриза ти е намалял толкова а съответно маслото се е покачило, може да е заминала гарнитурата на главата иу да е смесило антифриза с маслото. Провери цвета на маслото и ще разбереш.
В никакъв случй не карай колата с пресечено масло, даже не я пали.


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Пон 17 дек 2007 17:47


ок! ами ако си е отишла главата колко ли стри на старо!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 17 дек 2007 18:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Пон 17 дек 2007 19:43


Да знам че отвориш ли мотора и се сменят много работи,но преди малко проверихме маслото и много мирише на бензин.Незнам на кого да вярвам двама я гледаха - единия твърди че помпата бензиновата вкарва бензин, а другия гарнитурата.Маслото е светло направо прозрачно,а не е пресякано като боза.А сега де голям проблем.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 18 дек 2007 1:00


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 18 дек 2007 10:03


Точно така. През гарнитурата може да ти вкара антифриз, но не и бензин.
Бензин може да влезе през помата на карборатора или при незапалването на всички цилиндри в началото, както си го описала (просто се просмуква през сегментите).
Това в никакъв случай не значи, че гарантирам за гарнитурата! Щом ти намалява антифриза, шанса да имаш пробив към някой цилиндър е голяма! :(
Провери дали след каране не са прекалено твърди и поиздути маркучите на охладителната система. Развий свещите и погледни дали са с еднакъв (или поне подобен цвят) изолаторите им. Ако някоя е прекалено беличка и чиста вероятно там църка водичка, която измива свеща.
Това го казвам заради проблемното палене сутрин.


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Вто 18 дек 2007 11:28


Благодаря за съветите! Почвам от бензиновата помпа,а нестане ли - гарнитурата.Ще ви пиша какво е станало!


Потребителски аватар
mavi13
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Мнениеот mavi13 » Пет 29 фев 2008 18:19


vw_golf_2_Memphis написа:смени бензиновата помпа и виж какво ще стане :wink:

Здравейте колеги пак съм в този форум! Голям проблем е това масло. Проверихме бензиновата помпа не е тя,не намаля и антифриза а маслото си стои над мах и така вече месец и реших да го сменя,но все пак да питам за Г2/1,6/90г. маслото е 3,800г. нали,че които и да питам все незнае.Сменям и гледам,ако пак го вдигне - проблем.Идеи ако имате.


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Пет 29 фев 2008 19:35


Здрасти колега,

относно твоите болежки, не мога да дам становище,
но относно количеството на маслото да!
Двигателя ти трябва да е PN, като моя!
Картера побира точно 4 l масло, но това е при условие, че
ти го източват не само долу от пробката, а обират и остатъчното масло, през щеката за масло!
При положение, че го източваш от пробката, маслото което ще ти побере е м/у 3,5-3,7 l



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Google [Bot] и 64 госта