



сутрешно палене - рестарт на бордовия компютър на голф 3 ???
iurimil написа:Мисля , че една проверка за утечка ще даде необходимите уточнения.При мен имаше такава и дори с нов акумулатор имах проблеми.Сега е всичко ок.
Не е лошо да се замери и напрежението на генератора за да е елиминиран този факор.
Akо не е от акумулатора, проверете масата на блока.
При мен проблема беше в това.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Акумолатор и си прегледайте клемите на акумолатора...изчистване и малко грес на клемите...минуса към блока....задължително акумолатора чист отгоре че мръсотията дава отечка и най-вече достатъчно амперчаса в акумолатора.....ЕХО.....ДЕ СА ОТВОРКОВЦИТЕ СЕГА С 45-55 Ач. совите акумолатори бре ....или да пускам нова тема...айде със здраве сега...аз съм с 72 и нямам такива проблеми......






- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ти отгоре с дизел ли си а? Земи си тогава 120 ач.и няма да те мислим изобщо
.Аз съм с 62 ач. и ми е добре.Основно се избира ампеража по този на динамото, ако си с голям очаквай недозаряд на по кратки разстояния и оттам адиос на акумолатора след време.Ако си с по-малък ще имаш презаряд и пак бела.
А за пичовете с проблема свалете ги тези акумолатори заредете ги за една нощ,ако след това нямате проблем карате си и си свиркате,ако обаче пак ви направи номер пригответе пак коледен подарък за колата ( нова батерийка).



А за пичовете с проблема свалете ги тези акумолатори заредете ги за една нощ,ако след това нямате проблем карате си и си свиркате,ако обаче пак ви направи номер пригответе пак коледен подарък за колата ( нова батерийка).
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Забравих да кажа за моя 62 ач.Монбат(без обслужване) на 09.2008г.ще направи точно 5 години,само веднаж миналата година декември беше,си бях забравил на габарити
та се наложи един бърз презаряд но засега е добре положението.
ИЗВОДА ДО ТУК Е:Не си даваите парите за повече амперчасове от необходимото по тех документация,достатъчно поскъпнаха тези "батерийки"


ИЗВОДА ДО ТУК Е:Не си даваите парите за повече амперчасове от необходимото по тех документация,достатъчно поскъпнаха тези "батерийки"
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
vasstop написа:Ето ги "отворковците" -> аз. Акумулатор на 2,5 години 55Ач обслужваем. Никакъв проблем до сега.Ronin написа:ЕХО.....ДЕ СА ОТВОРКОВЦИТЕ СЕГА С 45-55 Ач. совите акумолатори бре ....или да пускам нова тема...айде със здраве сега...аз съм с 72 и нямам такива проблеми......![]()
![]()
![]()
![]()
Останал си един от малкото.....четеш постовете нали ??
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Останал си един от малкото.....четеш постовете нали ??
Не така бе ! що ми хабите мнения от темата за която се грижа


по темата : Клемите по моему са най слабото място при добър акумулатор ...обичат да се окисляват ...чистене , лъскане , леко смазване например с графитна смазка и пръскане с химикал на Вюрт против окисления = отличен резултат

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта