сутрешно палене - рестарт на бордовия компютър на голф 3 ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пет 21 дек 2007 20:10


Що не вземете всички да се прегледате клеморедите :?:




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 21 дек 2007 20:47


Sara_Bold написа:
chefito написа:Слаби акумута...освен че са поостаряли може и да не са с точно предписания ампераж и стартов ток....лошото е че в момента цените са :037:

Днес и при мен се появи същият проблем, но акумулаторът ми е чисто нов :roll:


:036: :068:

ваското1


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Пет 21 дек 2007 23:38


При първите студове тая година и на мен ми се случи това - паля и ресет на компа, след няколко дни изобщо не успях да запаля. Свалих акумулатора и го оставих да се зарежда цял ден и за сега един месец не е имало проблеми


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Вто 25 дек 2007 11:47


Мисля , че една проверка за утечка ще даде необходимите уточнения.При мен имаше такава и дори с нов акумулатор имах проблеми.Сега е всичко ок.
Не е лошо да се замери и напрежението на генератора за да е елиминиран този факор.


Потребителски аватар
logoff
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот logoff » Вто 25 дек 2007 21:43


iurimil написа:Мисля , че една проверка за утечка ще даде необходимите уточнения.При мен имаше такава и дори с нов акумулатор имах проблеми.Сега е всичко ок.
Не е лошо да се замери и напрежението на генератора за да е елиминиран този факор.


Akо не е от акумулатора, проверете масата на блока.
При мен проблема беше в това.


Rich
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Rich » Пон 31 дек 2007 1:33


много страно при мен е със всиако палене но вси4ко е наред само дето при въртене на стартера напрежението пада под 7волта и си4ко се нулира :oops: за мен е стартер или клиноред какво е вашето мнение?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 31 дек 2007 8:25


Rich написа:много страно при мен е със всиако палене но вси4ко е наред само дето при въртене на стартера напрежението пада под 7волта и си4ко се нулира :oops: за мен е стартер или клиноред какво е вашето мнение?
Акумулатор.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 31 дек 2007 15:31


Акумолатор и си прегледайте клемите на акумолатора...изчистване и малко грес на клемите...минуса към блока....задължително акумолатора чист отгоре че мръсотията дава отечка и най-вече достатъчно амперчаса в акумолатора.....ЕХО.....ДЕ СА ОТВОРКОВЦИТЕ СЕГА С 45-55 Ач. совите акумолатори бре ....или да пускам нова тема...айде със здраве сега...аз съм с 72 и нямам такива проблеми...... :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
menkata123
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот menkata123 » Пон 31 дек 2007 16:18


Ти отгоре с дизел ли си а? Земи си тогава 120 ач.и няма да те мислим изобщо mhihi mhihi mhihi .Аз съм с 62 ач. и ми е добре.Основно се избира ампеража по този на динамото, ако си с голям очаквай недозаряд на по кратки разстояния и оттам адиос на акумолатора след време.Ако си с по-малък ще имаш презаряд и пак бела.
А за пичовете с проблема свалете ги тези акумолатори заредете ги за една нощ,ако след това нямате проблем карате си и си свиркате,ако обаче пак ви направи номер пригответе пак коледен подарък за колата ( нова батерийка).


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 01 яну 2008 9:29


Ronin написа:ЕХО.....ДЕ СА ОТВОРКОВЦИТЕ СЕГА С 45-55 Ач. совите акумолатори бре ....или да пускам нова тема...айде със здраве сега...аз съм с 72 и нямам такива проблеми...... :D :D :D :D :D
Ето ги "отворковците" -> аз. Акумулатор на 2,5 години 55Ач обслужваем. Никакъв проблем до сега.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 01 яну 2008 9:40


Ето и още един отворко - 45Ah акумулатор от Италия (с него си дойде колата преди 5 години) - никакви грижи. 1.8 RP мотор. :wink:


Потребителски аватар
menkata123
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот menkata123 » Вто 01 яну 2008 12:26


Забравих да кажа за моя 62 ач.Монбат(без обслужване) на 09.2008г.ще направи точно 5 години,само веднаж миналата година декември беше,си бях забравил на габарити :roll: :roll: та се наложи един бърз презаряд но засега е добре положението.
ИЗВОДА ДО ТУК Е:Не си даваите парите за повече амперчасове от необходимото по тех документация,достатъчно поскъпнаха тези "батерийки"


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 01 яну 2008 18:41


vasstop написа:
Ronin написа:ЕХО.....ДЕ СА ОТВОРКОВЦИТЕ СЕГА С 45-55 Ач. совите акумолатори бре ....или да пускам нова тема...айде със здраве сега...аз съм с 72 и нямам такива проблеми...... :D :D :D :D :D
Ето ги "отворковците" -> аз. Акумулатор на 2,5 години 55Ач обслужваем. Никакъв проблем до сега.


Останал си един от малкото.....четеш постовете нали ??


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 01 яну 2008 18:50


Останал си един от малкото.....четеш постовете нали ??

Не така бе ! що ми хабите мнения от темата за която се грижа ;) Разправията - там , за митовете , сказанията и легендите за акумулатори :wink:
по темата : Клемите по моему са най слабото място при добър акумулатор ...обичат да се окисляват ...чистене , лъскане , леко смазване например с графитна смазка и пръскане с химикал на Вюрт против окисления = отличен резултат :wink:


Потребителски аватар
armario
Мнения: 192
Регистриран на: Нед 13 май 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот armario » Сря 02 яну 2008 1:29


Или както направих аз - пуснах допълнителна маса към блока.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта