Стара тема, но актуална... поне за мен. Нека ви споделя и моя опит, в момента колата е със същите симптоми като изброените от колегата в 1вия пост.
Историята: преди 2 год. колата спря да пали изобщо като е загряла, бях на сервиз и ми казаха че свещите са менте - Bosch+, сменихме ги с триполюсни NGK R(Japan)и всичко се оправи. След още година проблема пак се появи и един хубав ден колата изгасна в движение и така и не запали, пак сервиз и смяна на датчик на хол (нов Huco) и вакумния регулатор на делкото (Икра-Италия). Всичко беше ОК до преди 2 седмици, когато колата беше полузагряла и не запали, след 20 мин. престой в студа си запали. Онзи ден пак не успя да запали полузагряла, но бях на наклон и я пуснах надолу на 2ра и си запали. Интересното е, че и в 2та случая след като загрееше си палеше без проблеми. Та сега вече се чудя какво ли пак е изгоряло...
Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
нема да се плашите и на мен ми ги връти същите номера NZ-та и се оправи сам засега.проверете си масите особено главните тази към купето и тая на кутията че горят компютри от тях.иначе си имам един датчик на хол в багажника за секи случай.по принцип ми бяха казали че може да е от комутатора ама не ми се вярва щот доколкото съм запознат с ел нещата той или работи или неработи не прави такива номера.
най ми беше интересно как на стартер не пали и много бързо падаше акумлатора а на бутане докато пусна клъча и пали
най ми беше интересно как на стартер не пали и много бързо падаше акумлатора а на бутане докато пусна клъча и пали
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
martineli написа:най ми беше интересно как на стартер не пали ... а на бутане докато пусна клъча и пали
Така е. Ей това ако някой ми го обясни, защо става така ще съм му много благодарен.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
при мен това явление мога да си го обесня с това че динамото не ми зарежда много добре и от време на време ми пада акумумлатора.и понеже ако е бил леко паднал има волтаж ама нема сила тока и стартера да дърпа много та да не достига тока нещо за искрата или... уф тоци с тоци
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалването на Голф 2 1.3i
тъй вчера пак ми го направи тоя номер.по същия начин върти и не пали а на бутане веднага взривява.а има искара но ми се видя слаба.друго интересно нещо което забелязвам е че ми го прави тоя номер на дъждовно време и ме навежда на мисълта за дистр.капачка но не съм сиурен още.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта