гасне в движение и не иска да запали?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

Мнениеот val4o_00 » Съб 29 дек 2007 10:23


колега само дето моита и с дърпане не щте да пали




Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Съб 29 дек 2007 14:30


мойта правеше тоя проблем от старата аларма!макар че беше изключена напълно!другия вариант е датчик на Хол,комутатор или бубина!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 29 дек 2007 17:05


Абе човек,намери някакво Ауди/VW с бобина като твоята и пробвай.Вземи размени и кабела на бобината,щом се съмняваш в него.
Понеже твоят двигател има и датчик за положението на разпределителният вал ще запали и при неработещ хол.Днес нарочно си откачих датчика на Хол - запали без никакви проблеми.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 29 дек 2007 22:39


andro_ написа:Понеже твоят двигател има и датчик за положението на разпределителният вал ще запали и при неработещ хол.

Цък! 2Е-то няма датчик на разпределителния вал. Само този в делкото е.
А иначе за пробата с бобинка от познат съм съгласен, де! ;)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 29 дек 2007 22:50


radotom написа:
andro_ написа:Понеже твоят двигател има и датчик за положението на разпределителният вал ще запали и при неработещ хол.

Цък! 2Е-то няма датчик на разпределителния вал. Само този в делкото е.
А иначе за пробата с бобинка от познат съм съгласен, де! ;)

Ей вярно,че е Диджифант :oops: .


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Нед 30 дек 2007 16:20


Колега аз съм още пресен с тоя проблем и те съветвам да направиш измерването на средния извод към маса както те съветва radotom, може и с лампа на 24 волта с малка консумация да не прецакаш компа, ако там след въртене мига, значи е комутатора! Аз смених и бобината защото беше много нацепена изолацията и. Въпрос на време е и тя да си тръгне. Сега съм решил да потърся из моргите един комутатор да си ги сглобя и да имам резерва в колата понеже често пътувам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 дек 2007 16:45


Лампичката е малко инертна за целта (това ме светна vaskoto1 след същото предложение от моя страна), но по принцип става ;)
В никакъв случай, обаче, не ползвайте лампичка при проверка на Хол-датчика директно, преди да мине през контролера :!: Товароносимоста му е твърде малка и рискувате да го изгорите.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Нед 30 дек 2007 16:58


Прав си най-добре светодиот, че да нестане заради 100 кинта да търси комп. Обаче защо при мене като мерих датчика на Хол светодиода само светеше, а немигаше пробвах го 5 пъти? Питам да не се прекара и друг като мен да смени Хол и да не тръгне колата му.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 дек 2007 17:01


seikon написа:Прав си най-добре светодиот, че да нестане заради 100 кинта да търси комп. Обаче защо при мене като мерих датчика на Хол светодиода само светеше, а немигаше пробвах го 5 пъти? Питам да не се прекара и друг като мен да смени Хол и да не тръгне колата му.

Е,вече ти имаш и датчик на разпределителния вал,защото си със секвенционален инжекцион.Компотът усеща,че си изключил датчика в хола, да не мислиш,че е прост (въпреки, че е Марели).
На VW датчика на Хол е с 3 крака :arrow: има захранване,а не е самоиндуктивен (форд, примерно).Сигурно светодиодът е бил вързан на захранването.Ще свети постоянно.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Нед 30 дек 2007 17:06


В къв смисъл изключил аз само се боднах с две топлийки и паралелно с компа гледах дали има импулси. А колкото до датчика на коляновия вал аз се ровех в Аутодата и там немога да видя дали имам такъв ама май по-скоро не. Ако някой е човъркал тзи мотор да каже имали или не!?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 дек 2007 17:08


seikon написа: Обаче защо при мене като мерих датчика на Хол светодиода само светеше, а немигаше пробвах го 5 пъти?

Амииии... не би трябвало да не мига... :roll:
Ако си мериш директно на изводите на Хол-датчика, и той е изправен, а магнитния екран си се върти (както си му е реда), трябва да мига независимо колко още датчици има по колата.
То май ваското точно за ЕАА беше споменал, че му се случило да има скъсан привод на делкото...
andro_ написа:Сигурно светодиодът е бил вързан на захранването.Ще свети постоянно.

Аха, да, да не би да си го бучнал на двете крайни?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 дек 2007 17:13


Виж сега...Има два вида датчик на Хол.Едните са с две крачета - самоиндуктивни, т.е. сами произвеждат напрежение - това не е случаят с нашите бараки.На нашите сапунерки датчикът е с три крачета.Това означава,че на две от тях компотът подава 12 волта напрежение, а другата се прекъсва на принципа има сигнал/няма сигнал.Затова тестовете трябва да се правят на включена букса и светодиодът трябва да го свържеш на маса + третото краче (плюсът,който се прекъсва).
Мойта гад запали дори и с извадена букса на датчика на Хол,писах го по-горе.Карал съм и без свързан дебитомер.


Потребителски аватар
seikon
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот seikon » Нед 30 дек 2007 17:18


Не беше свързан като куплонга е вкаран на 1 краче +12 волта и 2 краче 0 волта. Както и да е ще тествам стария и ще пиша дали е бил здрав.


Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

Мнениеот val4o_00 » Пон 31 дек 2007 10:24


така,да споделя и краиния резултат все пак.бубината е сдала багажа,намерих един приятел които има голф,сложих неговата бубина и всичко е ок.та срещу 50лв и съветите,които ми дадохте проблема е отстряненл :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 31 дек 2007 10:38


val4o_00 написа:така,да споделя и краиния резултат все пак.бубината е сдала багажа,намерих един приятел които има голф,сложих неговата бубина и всичко е ок.та срещу 50лв и съветите,които ми дадохте проблема е отстряненл :D

Ей,разгеле...Радвам се,че колата ти вече е на пътя!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 39 госта