гасне в движение и не иска да запали?
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега аз съм още пресен с тоя проблем и те съветвам да направиш измерването на средния извод към маса както те съветва radotom, може и с лампа на 24 волта с малка консумация да не прецакаш компа, ако там след въртене мига, значи е комутатора! Аз смених и бобината защото беше много нацепена изолацията и. Въпрос на време е и тя да си тръгне. Сега съм решил да потърся из моргите един комутатор да си ги сглобя и да имам резерва в колата понеже често пътувам.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
seikon написа:Прав си най-добре светодиот, че да нестане заради 100 кинта да търси комп. Обаче защо при мене като мерих датчика на Хол светодиода само светеше, а немигаше пробвах го 5 пъти? Питам да не се прекара и друг като мен да смени Хол и да не тръгне колата му.
Е,вече ти имаш и датчик на разпределителния вал,защото си със секвенционален инжекцион.Компотът усеща,че си изключил датчика в хола, да не мислиш,че е прост (въпреки, че е Марели).
На VW датчика на Хол е с 3 крака

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
seikon написа: Обаче защо при мене като мерих датчика на Хол светодиода само светеше, а немигаше пробвах го 5 пъти?
Амииии... не би трябвало да не мига...

Ако си мериш директно на изводите на Хол-датчика, и той е изправен, а магнитния екран си се върти (както си му е реда), трябва да мига независимо колко още датчици има по колата.
То май ваското точно за ЕАА беше споменал, че му се случило да има скъсан привод на делкото...
andro_ написа:Сигурно светодиодът е бил вързан на захранването.Ще свети постоянно.
Аха, да, да не би да си го бучнал на двете крайни?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Виж сега...Има два вида датчик на Хол.Едните са с две крачета - самоиндуктивни, т.е. сами произвеждат напрежение - това не е случаят с нашите бараки.На нашите сапунерки датчикът е с три крачета.Това означава,че на две от тях компотът подава 12 волта напрежение, а другата се прекъсва на принципа има сигнал/няма сигнал.Затова тестовете трябва да се правят на включена букса и светодиодът трябва да го свържеш на маса + третото краче (плюсът,който се прекъсва).
Мойта гад запали дори и с извадена букса на датчика на Хол,писах го по-горе.Карал съм и без свързан дебитомер.
Мойта гад запали дори и с извадена букса на датчика на Хол,писах го по-горе.Карал съм и без свързан дебитомер.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 39 госта