


Прегрях посред зима на -10
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tinko написа:Ами мята до кам половин метар хвърля пръски... в седмицата наливам около 100-200 грама антифриз. Утре ще отвия свещите да проверя.
Охо щом е на половин метър имаш 99% от мен че е гарнитура,конденз е нормално до 10-15 санта...аз пък преди като бях с заминала гарнитура ми спадаше до определено място и повече не мърдаше течноста

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
еми щом никога не е правен ремонт на главата ще требе да се направи --гумички водачи туй онуй ама след ремонта ше видиш че дося не си карал кола.пък за парното нема заради въсдушна възглавница и понеже радиаторчето на парното е малко по високо от разш.съд и 100% има въздух.и щом тъй ти мени температурата по добре почеай ремонта да не съане и друг фал некой
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pa
Може и антифриза да ти замръзва и да први тапа. Вчера като отивах за работа на -14, по Сливница имаше поне 7 прегрели коли. Според мен е от калпав антифриз.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами на мен пък други майстори ми казаха, че главата ако не е крива и ако пасва идеално няма нужда от шлайф. И другото което е, от ауспуха не хварля вода на 15см пробвах го и на газ и на бензин с хартия. бутнах единя клапан да остане леко отворен на капачката. Всичко си е нормално маркучите са си меки и всичко е тип топ даже мисля, че не яде от водата така. Когато сложа капачката и всичките и клапи са затворени след 30 мин каране маркучите стават корави не много но не и нормално. Днес налях до горе антифриз, качих я на един баир да изкара въздуха от радиатора на парното и всичко си работи. Забравих да поясня, че когато станат твърди маркучите незнам май се образува налягане и термостата не отваря оттам не включва и перката, когато отворя капачката и всичко тръгва.
За сега сам го оставил така да си издиша по-малко въздух да видим дали ше има ефект от към загуба на антифриз. Относно антифриза вече купувам за 3 пат на агиат мисля, че беше немски от 15лв. 1.5л концентрат на -80.
Капачката е менте, кой може да ми намери оригинална?
За сега сам го оставил така да си издиша по-малко въздух да видим дали ше има ефект от към загуба на антифриз. Относно антифриза вече купувам за 3 пат на агиат мисля, че беше немски от 15лв. 1.5л концентрат на -80.
Капачката е менте, кой може да ми намери оригинална?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може и от капачката да ти идват всички проблеми.
Аз така не бих си събрал мотора, но за да ти вземат по-бързо парите хората и това правят. Предполагам определят на око дали пасва идеално главата.
Сменяй капачката или вземи от някой колега работеща капачка - за проба.
Ами на мен пък други майстори ми казаха, че главата ако не е крива и ако пасва идеално няма нужда от шлайф.
Аз така не бих си събрал мотора, но за да ти вземат по-бързо парите хората и това правят. Предполагам определят на око дали пасва идеално главата.
Сменяй капачката или вземи от някой колега работеща капачка - за проба.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта