Проблеми с работа на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Вто 15 яну 2008 15:06


charli-ko написа:Не разбрах бобината с каква си я сменил-нова или втора употреба. Преди време моят голф имаше същия проблем-на сухо работеше идеално, но като станеше влажно времето - колата гаснеше. Като проверявах кабела от бубината- веднъж има ток веднъж няма. Оказа се (забелязах го една вечер на тъмно), че бобината е избила и като стане влажно и мокро времето не подава тока където трябва. Така че може пак да провериш бобината, ако е втора употреба или нещо по самите кабели. Успех.

Уточнявам
Когато ме додурпа пътна помощ до София се беше вече свечерило и не можеше да се прави нищо по колата.
Така че на другия ден си купих чисто нова бобина и отидох да си прибирам колицата.
Сложих новата бобина, запали, викам си готова работата.
Да обаче след 10 км каране пак угасна и нямаше палене.
В момента съм си със старата тъй като новата я продадох.
Не е от нея.
Правилно казвате че бобината не може ту да дава ту да не дава високо напрежение.
А иначе съм гледал колата в гаража на тъмно не светят кабелите за високото напрежение.




volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Вто 15 яну 2008 23:06


Аз бих се насочил пак към Бобината.Предишната ми кола беше Рено и имаше много интересен проблем. Когато се мери бобината всичко е О.К
Паля двигателя без проблем и си карам и си свиркам,само,че когато времето е сухо. Завали ли дъжд,и мина ли през локва ----Угасвам от всякаде.Вадя WD40,напръсквам бобината и кабелите.Паля и продължавам. Тогава имах и утечка/странна/ от кабела на свещите ,към МАРКУЧА от парното/нищо,че е гумен/ и по-този се пилееше част от искрата.
Мъчих,се така 2 години,щот на какви ли не майстори ходих. Оказа се, вътрешно късо съидинение на бобината,и тя мени съпротивлението си ,когато е загряла/топла/. Смених бобината,и проблема изчезна.
Възможно е и от двата проблема да е ,едновременно.
А за утечката-гадничко си е ,ама аз проверявам така:
Гледам ръцете да са ми влажни.С едната се хващам за масата/купето на авт/ и с другата пипам кабелите. Доста яко ме разтриса,ако има утечка. То само с гледане,не винаги става.


rrd
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот rrd » Сря 16 яну 2008 18:50


Аз имах подобен проблем става въпрос за Golf 3 MI .Както си карам и гасне, а някои път не искаше изобщо да запали.После една седмица никакъв проблем ,а някой път ми го правеше по 2.3 пъти на ден или пък 2 дни не искаше да запали.Закарах я аз на майстор казаха бобината.Сложих нова бобина 95 лв. колата вървеше идеално след 2 дни точно на едно кръстовище изгасна.Започна да прави същите номера.Карам я пак на едни други майстори отначало не можаха да разберат какво и има, но като им казах че съм сменял бобина пак я замериха и казаха че е от нея.Сложих нова уж оригинална Bosch 200 кинта.Оттогава няма проблем.Върнах аз старата бобина в магазина продадоха я на един друг и сега той я кара вече 6 месеца без проблем.Така и не можах да разбера какъв всъщност беше проблема.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 17 яну 2008 8:34


вместо да гадаеш и да даваш луди пари за нещо за които не си сигурен по-добре я закачи на декодер и потърси какви са грешките-няма начин да не даде къде е грешката особено щом са токовете....другото е гледане на боб....и много излишни пари!


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Чет 17 яну 2008 9:32


joker написа:вместо да гадаеш и да даваш луди пари за нещо за които не си сигурен по-добре я закачи на декодер и потърси какви са грешките-няма начин да не даде къде е грешката особено щом са токовете....другото е гледане на боб....и много излишни пари!

Абе говорих оня ден с един който диагностицира с комп.
Каза ми че ако има утечка някъде никой комп. не може да каже къде е.
Ама сигурно ще го закарам да се види, дали ще даде няква грешка.
Все пак може малко да подскаже за какво става въпрос.
А иначе вече трети ден го карам без проблеми.


Потребителски аватар
Pesho-syncro
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 13:29
Автомобил: Audi S4 Supercharged
Двигател: BBK-2004
Местоположение: Враца

Мнениеот Pesho-syncro » Пон 21 яну 2008 20:07


Драмата продължава.
Имам много важен въпрос, на който бих искал да помоля да получа еднозначен отговор, ако е възможно.
Уточнявам.
Тази вечер си смених задните накладки с нови.
Понатегнах ги за да хващат по добре, спорен е въпроса до колко съм успял, не това не е проблема. Та значи след това за да пробвам дали се влачат задните колелета, откачих реленцето на АБС (намира се на панела с бушоните). Точно след една минута работа двигателя угасна. Угасна точно както и преди това гаснеше, без придърпване без нищо, просто изведнъж. Токове йок. Пробвах да запаля ама естествено не успях. Сложих след това релето и запали веднага.
Та въпроса ми е свързана ли е по някякъв начин тази верига с компа на колата? Продължавам да си мисля, че компа сам гаси колата поради някакви грешки, които получава.
Може ли прекъсването на тази ел. верига за АБС да не му влияе добре и той да прекъсва работата на двигателя (май може, поне доколкото видях аз). Оня ден като ходих с колата на работа цял ден ми свети лампата на АБС-а и той не работеше. Като пренощува още две вечери в гаража лампата спря да свети и всичко е ок.
Може ли да се мокри нещо около АБС-а или датчиците и това по някакъв начин да прекъсва веригата и оттам компа да гаси колата(не говоря за самото управление на АБС-а което се намира под задната седалка)?
Въпросите станаха повече от един, но според мен изясняването им би могло да окаже помощ за в бъдеще на някой друг със подобни проблеми (да не дава Господ никому проблеми с любимата кола).
Моля за помощ и компетентни мнения по темата, за което предварително ви благодаря. :078: :stll think:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 яну 2008 23:21


Би ли могъл да посочиш точно на кое гнездо се намира релето, което си извадил?
Примерно: Второто реле отдясно на ляво, на най долния ред.
А иначе на въпроса за връзка м/у ABS-системата и компа на мотора- отговора е НЕ! Съвсем независими системи са. Единтвеното общо м/у тях е +12V и маса ;)


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 22 яну 2008 14:24


Те колегите ти казаха, най-добре закачи компютъра да видиш какви грешки ще даде. Останалото верно е гадаене на боб, пък и като гледам колко си се изръсил. Другия вариант е да започнеш замерване на тока по токовите вериги, мно о о о го сръткава работа, но само така можеш да откриеш къде се губи. Ако продължиш да се ръсиш с пари това няма да оправи нещата.

Съществува и друг вариант. Разбира това е само хипотеза - преди време ми угасна колата и няма палене, на сред път. Майстора дето се опитва да я прави не беше направил центровката на моноинжекциона както трябва и колата умря. ТОВА Е САМО ХИПОТЕЗА.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта