=Проблем с гаснене=Решено! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 25 апр 2008 11:03


yeti123 написа:а 3 месеца без този проблем как си го обясняваш? Едва ли в този период тампона сам се е сменил! Вакумните пътища са проверени и подменени!


И при мен е същия проблем, само че ми го прави тоя номер на ГАЗ.
Значи има трудно палене сутрин на бензин , ако не и настъпя лекичко газта докато въртя на стартер нема да запали. Като го пусна да бачка на ГАЗ и изключа от скорост ааааа и да огасне. И си карам на газ по нанадолнището от Драгалевци на икономична-свободна:) и а тръгна да зимам некое остро завойче и гасне. Демек като напъна волана явно хидравликата понатоварва двигателя таман толкоз колкото да загасне.
Реших си временно проблем с гасненето на празени обороти и на свободна като увеличих сместа от изпарителя. Демек сега на празни обороти стрелката на оборотомера е около 1000 сочи.
Пък когато снег забръска и стане -15/20 С навънка как ще го паля незнам. :?:




Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 апр 2008 12:16


Айде една задачка закачка от мене! Сега на обед отидох пак да заплая колата - заплати от раз без проблем, при подаване на газ, плавно се повишават оборотите, без да претерперва. НО (ама много голямо) - забелязах, че нивото на бензино спрямо сутринта се е покачило (надявам се да не влезне в бисерите това) - сутринта като се качих в колата стрелката беше на първта бяла резката, до работа стигна до последната червена резка, а сега на обед като я запалих и оставиш колата 1-2 минути да работи колата, бензина пак беше на първата бяла резка :!: :?: :!: :?: :!: :?: :roll:
А сега де!!!


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 25 апр 2008 12:49


Че то твойто моторче е перпето-мобиле братле, продаваш ли го.
Аз като се качвам в мойта каляска и говоря с човешки думи аиде днеска да изгориш по-малко :) Направо и се моля ама дуки :(
Пък твойта без да те пита направо ти връща бензина :D :shock


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 апр 2008 12:59


Абе не е много за смях, ама довечера като си тръгна мога да очаквам да си е инсталирала сама някоя ксенон система!
А най интересното е че миналата седмица е минала основна диагностика и проверка колата (все пак празници идват и трябва да се пътува), и всичко беше ОК.... ама аз съм си казал, моята кола има душа, и като не е на кеф, ми счупва нервите!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пет 25 апр 2008 13:14


гасне на газ защото трябва да си смениш мембраните на изпаритела(станали са вече твърди)и няма да гасне,аз гисмених и даже в -15 си държи обороти! 8)


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 25 апр 2008 14:45


Та значи към колегата с мембраните , купих си оригинални :) и утре ги сменям.
Към другия колега дето колата му има характер ако не същия то може и по-раздразнителен от жена му :) (сори ма не се стърпях).
И при мен го има проблема с нивомера на бензина. Помня че едно приятелче разглабя неговия на Форда и там пак има едни писти ,пътечки подобни като на стъпковото моторчe. В повечето случай се изтриват демек дават дефект и стрелката удря в крайно положение. Не ми се вярва да ти заклинва нивомера. Но и това не е за пренебрегване.


dikito
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: =Проблем с гаснене=РЕШЕНО! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!

Мнениеот dikito » Пон 26 яну 2009 13:51


Здравейе на всички. Проблема при мен е горе доло същия:Имам Голф 3 1.6 АЕЕ пълна инжекция и газов инжекцион.Преди около 4 месеца започна да прави проблем с ниските обороти и гаснеше от време на време, след това направо си газне като тръгна да сменям скоростите това го прави и на бензин и на газ.Ходих на диагностика, от там ми казаха че всичко е наред с изключение на това че горивната смес е много рядка и да си сменя горивния филтър.Направих го и след като покарах 10-тина дена проблема изчезна.И така до днес 4 месеца по - късно отново същиея проблем.Направо да полудееш.Възможно ли е горивния филтър отново да се е запушил след толкова кратко време около(3000 - 4000км) или трябва да обърна внимание на стъпковото моторче.И къде е това моторче.
Благодаря!


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: =Проблем с гаснене=РЕШЕНО! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!

Мнениеот hipnotic » Вто 15 сеп 2009 15:45


май този проблем се среща често при АЕЕ защото и аз го имам но се проявява само на газ (ГИ) проблема е че още при самото монтиране на ГИ който е чисто нов с 1 год гаранция и при самото излизане от сервиза на един светофар ми изгасна и незная от какво вече година и половина карам така :roll: трябва някой да реши проблема :!: :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта