Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Пон 11 фев 2008 0:01


Мали са като чета и съм по спокоен че не съм само аз с този проблем...при мене пък е малко по различно...първоначално имаше проблем да задържи оборотите след запалването..пали и гасне пали и гасне...като след суамти мъки запали..върви добре...сменя си на газ...и по някое време в движение изгасне ..пак мъки и отново..ходих на диагностика..казаха че били отишли температурните датчици..сменихме ги..1 ден сичко ок..после пак...ще ходя до няколко дена..и се надявам да минем с почистването само....(ако е това проблема)

А и друго нещо което спомена колегата..ми прави впечатление..след смяната на въздушния и горивния филтър ми върви по лошо колата...




Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Пон 11 фев 2008 15:30


Почистването на стъпковото моторче ,не е зле като идея, но при мен не помогна оказа се че нестабилността на оборотите идва от неточно настроено предварение (колата ми е с газова ) след точна настройка на принципа на пробата :) не съм имал клатене на оборотите 1 година нито на бензин нито на газ :) дано да съм бил полезен.


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stan40 » Съб 12 апр 2008 3:01


DJ_Zenith написа:Здравейте приятели, значи вчера ходих до сервиза на VW в Благоевград на диагностика и те ми казаха, че сондата е за смяна и проблема не бил в стъпковия мотор. Смениха сондата и сега когато я запаля сутрин няма никакви проблеми с оборотите, но когато я карам и натискам съединителя пак падат, но вече не толкова и не гасне. Най-вероятно проблема е както вие казвате, но нали не съм много вещ и не съм пипал нищо смятайки, че там си разбират от работата, но... Сега ще ида на друго място да видим какво ще излезе!


Да попитам само, съединителя не ти ли е за змяна вече, защото като казваш при превключване на скорости ти се появява този проблем.
При мен поне беше това.


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stan40 » Съб 12 апр 2008 3:05


Oxyde написа:Мали са като чета и съм по спокоен че не съм само аз с този проблем...при мене пък е малко по различно...първоначално имаше проблем да задържи оборотите след запалването..пали и гасне пали и гасне...като след суамти мъки запали..върви добре...сменя си на газ...и по някое време в движение изгасне ..пак мъки и отново..ходих на диагностика..казаха че били отишли температурните датчици..сменихме ги..1 ден сичко ок..после пак...ще ходя до няколко дена..и се надявам да минем с почистването само....(ако е това проблема)

А и друго нещо което спомена колегата..ми прави впечатление..след смяната на въздушния и горивния филтър ми върви по лошо колата...



Я кажи ти реши ли си проблема с това палене.
Аз съм с Венто 1.6 и ми разправят най-различни теории, като основната е че е от ключа (който леко съм поучукал) и има чип който най-вероятно не прави добра връзка вече и не дава на колата да пали понякога????
смяната му е 100лв и не ми се прави подобен опит


DJ_Zenith
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 07 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот DJ_Zenith » Вто 15 апр 2008 19:00


stan40 написа:
DJ_Zenith написа:Здравейте приятели, значи вчера ходих до сервиза на VW в Благоевград на диагностика и те ми казаха, че сондата е за смяна и проблема не бил в стъпковия мотор. Смениха сондата и сега когато я запаля сутрин няма никакви проблеми с оборотите, но когато я карам и натискам съединителя пак падат, но вече не толкова и не гасне. Най-вероятно проблема е както вие казвате, но нали не съм много вещ и не съм пипал нищо смятайки, че там си разбират от работата, но... Сега ще ида на друго място да видим какво ще излезе!


Да попитам само, съединителя не ти ли е за змяна вече, защото като казваш при превключване на скорости ти се появява този проблем.
При мен поне беше това.

Колега не е от съединителя има още живот в него. Проблема с оборотите (поне засега) го няма. Обаче се появи друг проблем - на моменти както си върви добре и изведнъж губи мощност все едно че дави даже не може да се изфорсира хубаво. Забелязах, че когато е студена върви добре, но когато позагрее и не ще. Един майстор ми каза, че катализатора е за смяна. Махнахме катализатора (беше много запушен) и за известно време всичко беше ОК вървеше супер и от скоро пак на моменти не ще да върви - давам и газ обаче няма мощност, а на моменти всичко е ОК. От какво е незнам вече, сменил съм и въздушния, и горивния филтър наскоро. Моля ви помагаите колеги!


Потребителски аватар
svetoslavgti
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня

Мнениеот svetoslavgti » Пон 19 окт 2020 19:27


Колеги може ли някоя снимка как се свързват вакумите от въздушния филтар към дросела предварително благодаря


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с оборотите на Голф 3 GTI 115 коня

Мнениеот radotom » Пон 19 окт 2020 20:43


Силно препоръчвам да махнеш вакуума от капака на въздушния филтър и да затапиш тръбичката към смукателния колектор, за да не дърпа въздух.
Тоя вакуум там е само да прещраква една клапа и зимата да смуче топъл въздух от алуминиевата гофрирана тръба, дето стига до изпускателния колектор.
На колата горещ въздух й не требе!
Много по-добре си върви само със студен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта